הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38

מחפשים הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

פרויקט תמ"א 38 תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות בשל החשש מרעידות אדמה קרבות, וכן בשל העובדה שהמבנים של פעם אינם חזקים דיים כדי לעמוד בתנאי הטבע המוצבים בפנינו. אם כן, הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 הם חלק בלתי נפרד מהפרויקט, אך יש לדעת כיצד לבצע אותן נכון בכדי לשמור על בטיחות העובדים והמבנים יחדיו. אצלנו תוכלו למצוא שירות הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 אשר מתבצע על ידי צוותי עבודה איכותיים, אשר כוללים אנשי מקצוע מהתחום, בעלי ניסיון וידע רבים, אשר יבטיחו לכם עבודה יעילה, איכותית ומקצועית מאין כמוהה.

 

מה זה פרויקט תמ"א 38 ומה הקשר שלו להריסות?

מי מאיתנו שאינו מכיר את המושג תמ"א 38, ודאי ישמח להכיר אותו תחילה, ואז להבין כיצד הוא מתקשר להריסות. אם כן, פרויקט זה הוא פרויקט אשאר נועד לבצע חיזוקים, במספר דרכים, למבנים ישנים. הפרויקט נועד על מנת למנוע קריסות מבנים בעת רעידת אדמה, ועל כן יש לבצע חיזוקים שיעזרו לעמוד נגד מצבים כאלו. אם כך, אחת הדרכים לביצוע החיזוקים היא הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38, אשר הורסת את המבנה כולו, ובונה במקומו חדש.

מה זה פרויקט תמ_א 38 ומה הקשר שלו להריסות

 

הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 – איך זה קורה?

תהליך הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 אינו עניין של מה בכך. מאחר שהמבנים שעומדים להריסה אינם יציבים, התהליך צריך להיות יעיל ומתוכנן היטב.

הריסות במסגרת פרויקט תמ_א 38 - איך זה קורה

 

שלב ראשון – תכנית עבודה

השלב הראשון בתהליך העבודה הוא שלב התכנון. שלב זה נועד על מנת שצוות העבודה יוכל לבנות תכנית עבודה מקיפה, שתאפשר לו להרוס את המבנים בצורה יעילה, בטוחה ומקצועית ככל הניתן.

 

שלב שני – ביצוע ההריסה

השלב השני בתהליך הוא שלב ההריסה עצמו. שלב זה, במקרים אלו, מתבצע לרוב על ידי ניסור בטון. זאת מאחר ששיטה זו היא הבטוחה, האסתטית והיעילה ביותר לעבודה מול מבני בטון לרבות בטון מזוין.

 

שלה שלישי – פינוי הריסות

לאחר הריסת המבנה כולו, מגיע שלב פינוי ההריסות. מאחר שישנן הריסות רבות, שלב זה מתבצע בעזרת דחפורים ומשאיות ואינו נחשב כחלק מהותי בהריסה עצמה.

 

הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38

 

יתרונות של הריסות בעזרת ניסור בטון

כאמור, לביצוע הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 בעזרת ניסור בטון ישנם מספר יתרונות. לפניכם העיקריים שביניהם:

  1. יעילות – ניסור בטון עובד ביעילות רבה מול בטון מכל סוג שהוא, ועל הריסות מבנים מתבצעות ביעילות רבה בשיטה זו.
  2. בטיחות – ניסור בטון הוא תהליך עבודה קפדני בטיחותי, אשר מאפשר הריסות מטונות, בקפידה ובבטחה.
  3. אסתטיות – בשל הדיוק והעוצמה, תהליך ניסור בטון מאפשר ביצוע הריסות אסתטיות ללא עירוב של אבק רב ובלאגן.

יתרונות של הריסות בעזרת ניסור בטון

 

כמה עולה הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38?

עניין המחיר הוא עניין שמעסיק את כולנו, ובצדק. באשר לעבודת הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 מחיר השירות משתנה בעיקר בהתאם לגודל המבנה העומד להריסה. זאת מאחר שהעלויות של העבודה משתנות בהתאם לגורמים הקשורים בכך ועוד כגון סוג הבטון. אם כן, מחיר הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 אינו דבר ידוע מראש, אלא תלוי בעבודת הריסה ספציפית.

 

מחירון הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 כללי

הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 החל מ – 100₪‏
הריסת קיר בטון החל מ – 120₪‏
הריסת חומה החל מ – 200₪‏

לא. ישנן דרכים רבות לביצוע הריסות בטון, אך זו הדרך היעילה והבטוחה ביותר.

כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי צוות העבודה יודע מה עליו לעשות וכיצד. כמו כן, ניתן לשאול את חברת העבודה האם יש צורך בהכנות שלכם מראש.

ברוב המקרים כן. הריסות במסגרת פרויקט תמ"א 38 בעזרת ניסור בטון, דורשות חברה אשר מתמחה בניסור בטון עבור צורך זה.

כל מקרה לגופו. ברוב המקרים ממונה מטעם החברה האחראית על הפרויקט, אך ישנם מקרים בהם תחתיו יש עוד ראשי צוותים כגון ראש צוות הריסות.

נווטו במאמר לפי נושאים