ניסור חגורת בטון

מחפשים ניסור חגורת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

רוב תהליכי השיפוץ בימינו, אם לא כולם, אשר כוללים עיצוב ושינוי ביסודות הבטון של המבנה, כוללים ומאלצים את אנשי המקצוע להתעסק עם חגורות הבטון של המבנה על מנת לבצע את השיפוץ הרצוי. אם כן, קיים תהליך המכונה תהליך ניסור חגורת בטון, אשר נועד על מנת לבצע את החיתוך וההתעסקות עם חגורות בטון אלו באופן יעיל ואיכותי יותר. אם גם אתם עושים שיפוץ ונתקלתם בחגורת בטון שאין לכם דרך להתמודד מולה, אנחנו כאן עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור חגורת בטון איכותיים, מקצועיים ומדויקים מאין כמוהם. אנו מבצעים את כלל השירותים שלנו באמצעות כלי ניסור וחיתוך בטון איכותיים ועוצמתיים, אשר מבטיחים לכם תהליך איכותי.

 

מהי חגורת בטון ומהו תהליך ניסור חגורת בטון?

השאלה הראשונה שעולה כאשר שומעים לראשונה את המושג "ניסור חגורת בטון", היא מה זה בכלל חגורת בטון? אם כן, חגורת בטון היא למעשה רכיב אשר נמצא ברובם המוחלט של המבנים, ומטרתו היא לתמוך ולספק עזר ביציבות המבנה מפני כל מיני תנודות וכוחות המופעלים על המבנה. בשל כך, תהליך ניסור חגורת בטון דורש מיומנות וניסיון הן בעבודה עם מבנים והן בעבודת ניסור הבטון.

מהי חגורת בטון ומהו תהליך ניסור חגורת בטון
מהי חגורת בטון ומהו תהליך ניסור חגורת בטון

 

כיצד מתבצע תהליך ניסור חגורת בטון

תהליך ניסור חגורת בטון אינו כולל שלבים נוספים מלבד השלבים הסטנדרטיים הנכללים בכל תהליך ניסור בטון שהוא. יחד עם זאת, כל תהליך צריך להיעשות באופן מוקפד יותר בשל התפקיד של הבטון המנוסר במבנה.

כיצד מתבצע תהליך ניסור חגורת בטון
כיצד מתבצע תהליך ניסור חגורת בטון

 

תכנון והכנות

השלב הראשון בתהליך הוא שלב התכנון וההכנות. מאחר שתהליך ניסור חגורת בטון עוסק עם חלקים אשר אחראים על יציבות המבנה, שלב זה בתהליך הוא השלב החשוב ביותר, ועל כן יש לבצע אותו ביסודיות ובמקצועיות. אם כן, בשלב זה נאסף מידע אודות התהליך כולו כגון עובי הבטון, סוג הבטון, תפקידו במבנה ועוד. לאחר מכן, מתגבש תהליך עבודה יעיל, התואם את הצורך והגורמים השונים.

 

ניסור חגורת בטון

השלב השני בתהליך הוא הניסור עצמו. שלב זה כמובן, כולל את ניסור חגורת הבטון במקומות הרצויים ובכמות הרצויה. אם כן, אופן ביצועו של שלב זה משתנה בהתאם לשיטת הניסור שהוחלטה, וכן בהתאם לאופן ביצוע הניסור שנקבע בשלב הקודם.

 

ניקוי

השלב האחרון בתהליך הוא שלב הניקוי של שאריות הבטון שנותרו מהניסור שנעשה. את שאריות הבטון יש להשליך באופן מסודר למיכלי אשפה המיועדים לפסולת בנייה, ועל כן מומלץ לדאוג שהדבר נעשה בסופו של כל תהליך ניסור בטון הוא בסופו של תהליך השיפוץ כולו.

 

ניסור חגורת בטון – באילו כלים נשתמש

ביצוע עבודות שיפוץ הדורשות התעסקות עם חגורות בטון יכולות להיעשות בשתי דרכים, כאשר הראשונה היא בעזרת שבירה פיזית של הקיר (שיטה פחות מומלצת עקב חוסר הדיוק והיעילות שבכך). השיטה השנייה היא בעזרת ניסור בטון והיא מתחלקת לשניים:

  1. ניסור בטון במסור דיסק – האמצעי הראשון לביצוע יעיל ומדויק של ניסור חגורת בטון הוא באמצעות ניסור במסורי יהלום. מניסור זה מתבצע על ידי מסורי דיסק שונים, אשר כל דיסק מצופה ביהלומים תעשייתיים ובכך מוקנית לו עוצמה ודיוק רבים.
  2. ניסור בטון בכבל יהלום – ניסור בטון בכבל יהלום היא שיטה נוספת לניסור בטון קשה לרבות בטון מזוין המרכיב חגורות בטון. כבל יהלום הוא למעשה מסור שרשרת ארוך מאוד אשר מצופה ביהלומים תעשייתיים גם כן.
ניסור חגורת בטון – באילו כלים נשתמש
ניסור חגורת בטון – באילו כלים נשתמש

 

מה היתרונות של תהליך ניסור חגורת בטון?

מאחר שתהליך ניסור חגורת בטון מתבצע בעזרת שיטת ניסור ביהלום, לתהליך הניסור יש יתרונות בולטים על פני כל דרך אחרת להתמודד עם חגורות הבטון.

  1. עוצמה כנגד הבטון המזוין – מאחר שתהליך זה מתבצע בעזרת קידוחי יהלום, יש לכלי העבודה עוצמה רבה אשר מסוגלת לעמוד בפני הבטון הכי עבה שיש (הבטון המזוין הכולל בתוכו עמודי פלדה.).
  2. דיוק – מאחר שכלי העבודה חדים ועוצמתיים במיוחד, הדיוק המתקבל נמצא ברמה גבוהה מאוד ביחס לכל שאר הדרכים להתמודדות עם חגורות בטון.
  3. אסתטיקה – בדומה לדיוק, גם האסתטיקה שבתהליך זה רבה מאוד, ולא נגרם נזק כלל לסביבת העבודה.
מה היתרונות של תהליך ניסור חגורת בטון
מה היתרונות של תהליך ניסור חגורת בטון

 

כמה עולה ניסור חגורת בטון?

לכל תהליך ניסור חגורת בטון מחיר התחלתי העומד על כ – 450 ש"ח, ויכול להגיע אף לכמה מאות ואלפי שקלים. הסיבה לכך שהמחיר משתנה באופן כה קיצוני נובעת מהשוני בתכונות של כל תהליך בפני עצמו. אם כן, מחיר ניסור חגורת בטון משתנה בהתאם לגורמים כגון עובי הבטון, כמות הבטון שיש לנסר, רמת קשיחות הבטון ואפילו בעל המקצוע המבצע את העבודה ושיקוליו המקצועיים והכלכליים.

כמה עולה ניסור חגורת בטון
כמה עולה ניסור חגורת בטון

 

מחירון ניסור חגורת בטון כללי

ניסור חגורת בטון החל מ – 450₪‏
ניסור עמודי בטון החל מ – 190₪‏
ניסור בטון של פתח חלון מקלט החל מ – 400₪‏

מחירון ניסור חגורת בטון כללי מחירון ניסור חגורת בטון כללי[/caption]

נווטו במאמר לפי נושאים