ניסור בטון כבל יהלום

מחפשים ניסור בטון כבל יהלום? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ישנם מקרים רבים בהם עושים שימוש בתהליכי ניסור בטון כבל יהלום. על אף שתהליך השימוש בשיטת ניסור בטון זו מהווה מחיר יקר באופן יחסי, אותם מקרים בהם נעשה השימוש בניסור בטון כבל יהלום נאלצים בלית ברירה לבצע את השימוש בשיטה זו. אם כן, ודאי נשאלת השאלה מהם אותם מקרים בהם אין ברירה אלא לעשות שימוש בניסור בטון בכבל יהלום, ומה כה מיוחד בשיטה זו אשר ניתן להשתמש אך ורק בה?

זקוקים לניסור גדול מימדים? צריכים לנסר בטון קשיח ועבה במיוחד? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון איכותיים ומקצועיים בכבל יהלום. את כלל תהליכי הניסור שלנו אנו מבצעים על ידי בעלי המקצוע ומפעילי ניסור וקידוח הבטון המנוסים והמקצועיים ביותר. עובדה זו ועוד, מהווים תהליך ניסור בטון איכותי ויעיל.

 

זקוקים לניסור בטון גדול ועבה? חייגו עכשיו לקבלת שירותי ניסור בטון כבל יהלום – 077-804-9579.

 

מהו תהליך ניסור בטון בכבל יהלום

תהליך ניסור בטון כבל יהלום, כפי שניתן להבין משמו, הינו תהליך ניסור בטון אשר מתבצע בעזרת יהלום. אך מה הכוונה בכך? אם כן, תהליך ניסור בטון בכבל יהלום הינו תהליך אשר מתבצע על ידי מסור בטון אשר מורכב ממעין שרשרת אשר מורכבת בין היתר מיהלומים תעשייתיים אשר מונחים לכל אורך שרשרת הניסור.

בנוסף, העובדה כי המסור הוא למעשה שרשרת, מאפשרת לו תנועה רחבה למרחקים רבים, ובכך יכולות הניסור שלו הופכות גדולות, רחבות ואיכותיות הרבה יותר.

מהו תהליך ניסור בטון בכבל יהלום
מהו תהליך ניסור בטון בכבל יהלום

מתי נשתמש בתהליך של ניסור בטון כבל יהלום

תהליך ניסור בטון כבל יהלום כאמור, מתבצע במספר מקרים עיקריים, אשר דורשים עבודה מסוימת של ניסור הבטון הנתון לחיתוך. אם כן, בין כלל השימושים של ניסור בטון בכבל יהלום ניתן למנות כמה עיקריים:

  1. קשיחות הבטון – כאשר מדובר על בטון אשר מורכב מחומרים קשים במיוחד, או במקרים בהם הבטון מכיל חלקי פלדה או מתכות אחרות, השימוש בניסור בכבל יהלום הכרחי, ואין דרך אחרת לבצע זאת.
  2. עובי הבטון – חלקי בטון אשר נדרשים לניסור, ועולים על עובי של כ – 60 ס"מ, מוכרחים להתבצע בעזרת קידוחי יהלום, בשל היכולת שלו להיכנס לעומקים רבים.
  3. שימושים יוצאי דופן – כאשר יש צורך בניסור בטון של מבנים בצורות חריגות או מבני בטון אשר נמצאים במקומות אשר לא מאפשרים גישה של מסור בטון רגיל בעל דיסק, יש צורך בניסור בטון עם כבל יהלום.
מתי נשתמש בתהליך של ניסור בטון כבל יהלום
מתי נשתמש בתהליך של ניסור בטון כבל יהלום

מהם היתרונות של ניסור בטון כבל יהלום

מאחר וישנם מקרים בהם חייב להיעשות שימוש בתהליך ניסור בטון כבל יהלום, מן הראוי ששיטת ניסור זו תהיה בעלת יתרונות מובהקים משלה. אם כך, בין היתרונות של ניסור בטון כבל יהלום ניתן למנות מספר יתרונות עיקריים.

מהם היתרונות של ניסור בטון כבל יהלום
מהם היתרונות של ניסור בטון כבל יהלום

דיוק

בשל העובדה כי מדובר בשרשרת ניסור דקה יחסית למסורי הניסור הרגילים, אשר פועלת באופן עצמאי לאחר כיוונה המחושב, כל תהליך הניסור עצמו של הבטון נעשה בדיוק מרבי ומושלם. יתרון זה מאפשר עבודה מדויקת, במיוחד כאשר מדובר על דיוקים הכרחיים.

 

עוצמה

מאחר וסוג מסור זה מורכב מיהלומים, עוצמת הניסור שלו גבוהה, רבה וחזקה במיוחד. על כן, ניתן לנסר בעזרתו בטון קשיח במיוחד וכן בטון אשר מכיל פלדה מסיבות שונות.

 

טווח ניסור

יתרון נוסף וגדול של ניסור בטון בעזרת כבל יהלום הוא טווח הניסור האפשרי של מסור היהלום. מאחר ומדובר בשרשרת, יש למסור אפשרות תנועה רחבה כל עוד שומרים על יציבות המסור.

 

 

כמה עולה ניסור בטון כבל יהלום?

לכל תהליך ניסור בטון כבל יהלום מחיר שונה בהתאם לגורמים שונים כגון גודל הבטון הדורש ניסור, סוג הבטון, סוג מסור היהלום הנדרש, משך הזמן הלוקח לנסר את הבטון ועוד. אף על פי כן כי ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על מחיר ניסור בטון כבל יהלום, ניתן לומר כי תהליך זה עומד על מחיר התחלתי של כ – 190 ש"ח.

כמה עולה ניסור בטון כבל יהלום?
כמה עולה ניסור בטון כבל יהלום?

מחירון ניסור בטון כבל יהלום כללי

ניסור בטון כבל יהלום החל מ – 190₪‏
ניסור רצפת בטון החל מ – 200₪‏
ניסור בטון לפתיחת פתח חלון החל מ – 220₪‏

ברוב המקרים כן. ניסור בטון כבל יהלום יקר יותר מאשר תהליכי ניסור רגילים בשל השימוש במסורי דיסק הכוללים יהלומים תעשייתיים.

ניסור בטון כבל יהלום הוא למעשה סוג של ניסור בטון בעזרת מסור דיסק. ההבדל היחיד בין ניסור בעזרת מסור דיסק רגיל לבין ניסור בטון ביהלום, הוא העבודה כי מסורי היהלום מורכבים משיבוץ של יהלומים תעשייתיים.

מחירון ניסור בטון כבל יהלום כללי
מחירון ניסור בטון כבל יהלום כללי
נווטו במאמר לפי נושאים