קידוח רצפת בטון

מחפשים קידוח רצפת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ישנם שימושים רבים לתהליכי קידוח הבטון, החל מתהליך קידוח בטון עבור יצירת חור לארובת קמין, ועד תהליכי קידוח רצפת בטון. כמו כן, אופן ביצוע כל תהליך קידוח בטון משתנה ממקרה למקרה בהתאם לצורך הספציפי הדרוש. זאת, גם במקרים בהם סוג קידוח זהה, אך הצורך שונה. זקוקים לקידוחי רצפת בטון? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי קידוח בטון עבור כלל הצרכים לרבות קידוח עבור רצפת בטון. כלל השירותים שלנו מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים, מקצועיים ואמינים.

 

לשם מה אנו זקוקים לקידוח רצפת בטון?

תהליך קידוח רצפת בטון, הוא תהליך אשר נועד לבצע קידוחים ברצפת עבור שימושים רבים. כעת, ודאי נשאלת השאלה מהם אותם שימושים של קידוח רצפת בטון, או לשם מה אנו זקוקים לקידוח רצפת בטון.

  1. התקנת תשתיות – אחד השימושים של קידוח רצפת בטון הוא עבור התקנת תשתיות הרצפה. בין אם חשמל ובין אם מים, העברת תשתיות ברצפה היא אסתטית ונוחה.
  2. טיפול בתשתיות פגומות – כאשכ ישנו כשל כזה או אחר בתשתיות, לרבות בעיות בתשתיות המים מתחת לרצפה, יש צורך בקידוחי רצפת בטון על מנת לחשוף את הבעיה ולטפלה.
  3. העברת צינורות – לעיתים יש צורך בקידוח רצפת בטון עבור העברת צינורות כגון צינורות של תנורי אפיה, צינורות אוורור וכו', בין קומות שונות.

לשם מה אנו זקוקים לקידוח רצפת בטון

 

כיצד מתבצע קידוח רצפת בטון?

תהליך קידוח רצפת בטון מורכב, בדומה לתהליכי קידוח בטון אחרים, משלושה שלבים עיקריים.

כיצד מתבצע קידוח רצפת בטון

 

תכנון מהלך העבודה

השלב הראשון בתהליך העבודה הוא שלב מקדים. שלב זה נועד על מנת לבצע את העבודה בצורה יעילה ובטוחה יותר, בעזרת תכנון מקדים של אופן ביצועה.

 

ביצוע קידוח רצפת בטון

השלב האמצעי והמרכזי הוא שלב ביצוע הקידוח עצמו הנדרש. שלב זה אינו מורכב מבחינת התוכן, אך הוא בהחלט שלב קשה לביצוע, בהתאם כמובן, לצורך הנתון.

 

ניקוי וסידור אזור העבודה

השלב השלישי והאחרון הוא שלב ניקוי שטח העבודה. מאחר שתהליך קידוח בטון מותיר אחריו שאריות של בטון הן בצורת גלילים והן כאבק, יש צורך לפנות ולנקות את הלכלוך שנוצר.

 

 

איך להיערך לקידוח רצפת בטון?

על מנת שנוכל לבצע את תהליך קידוח הבטון בצורה מיטבית, ישנם מספר דברים שנוכל לעשות.

  1. וודאו כי ישנם מקורות חשמל ומים עבור תהליך הקידוח. בין אם מטעם הלקוח ובין אם מטעם צוות העובדים, יש צורך במקורות אלו לשם ביצוע תקין של הקידוח.
  2. וודאו כי שטח העבודה נקי טרם העבודה, מכל דבר אשר עלול להינזק מהקידוח או לפגוע בעבודה תקינה וסדירה.

איך להיערך לקידוח רצפת בטון

 

כמה עולה קידוח רצפת בטון?

מחיר קידוח רצפת בטון הוא גורם אשר משתנה בין תהליך קידוח אחר למשנהו. זאת, בשל העובדה כי כל תהליך קידוח בטון, גם אם מדובר באותו סוג של קידוח בטון, נועד על מנת לענות על צורך שונה, וכתוצאה מכך אופן ביצועו משתנה. עם זאת, ניתן לומר כי עבור כלל תהליכי קידוח רצפת בטון מחיר התחלתי של כ – 200 ש"ח.

 

מחירון קידוח רצפת בטון כללי

קידוח רצפת בטון החל מ – 200₪‏
קידוח בטון למזגן החל מ – 450₪‏
קידוח בטון למייבש כביסה החל מ – 450₪‏

למעשה, קידוח בטון אינו ניתן לביצוע באופן עצמאי. זאת בעיקר מאחר שהעבודה עם כלי הקידוח דורשת ידע וניסיון, אשר מחסור בהם עלול לגרום לנזקים רבים.

על מנת לבצע קידוח בטון איכותי, יש לעשות שימוש במקדחי יהלום עבור קידוח בטון. מקדחים אלו מאפשרים לעבוד עם כל סוגי הבטון לרבות בטון מזוין.

בעלי מקצוע לביצוע עבודות קידוח רצפת בטון ניתן למצוא בעזרת חיפוש אחר חוות דעת אודות בעלי המקצוע הנתונים. חוות דעת אלו יכולות להמצא ברחבי האינטרנט או מפי מכרים וקרובים.

משך הזמן שלוקח לבצע עבודת קידוח בטון משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון הצורך הנתון, רמת מורכבות ביצוע העבודה ועוד. על כן, קידוח בטון יכול לקחת מספר שעות ולהגיע אף למספר ימי עבודה.

נווטו במאמר לפי נושאים