קידוח בטון למזגן

מחפשים קידוח בטון למזגן? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

בימינו אנו, מזגן הוא כמעט בתפקיד של מוצר צריכה בסיסי בכל בית, משרד או מבנה אחר כלשהו. אך שאלתם את עצמכם כיצד המזגן מותקן במקומו? איך נכנס אוויר ויוצא קור או חום? אם כן, כל התהליך מתחיל בביצוע קידוח בטון למזגן. אם גם אתם רוצים להתקין מזגן חדש, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא קידוחי בטון למזגן, שיאפשרו לכם להעביר תשתית אוורור וחשמל למקומות הרצויים.

 

קידוח בטון למזגן – איך זה קורה?

תהליך קידוח בטון למזגן נועד בעיקר על מנת ליצור תעלות להעברת תשתיות חשמל ואוורור. כמו כן, בכדי לבצע תהליך קידוח איכותי, יש צורך בשלושה שלבים עיקריים.

 

שלב ראשון – תכנון העבודה

השלב הראשון בתהליך הקידוח הוא שלב התכנון. שלב זה נועד על מנת שהקידוח יתבצע בצורה מדויקת ויעילה, וללא בעיות בטיחות למיניהן.

 

שלב שני – קידוח הבטון עבור מזגן

השלב השני בתהליך הקידוח הוא הפשוט אך העיקרי ביותר. שלב זה הוא כמובן שלב הביצוע, אשר במהלכו מתבצע הקידוח הרצוי עבור תשתיות המזגן הרצויות.

 

שלב שלישי – ניקיון ופינוי שטח העבודה

מאחר ותהליך קידוח הבטון מותיר אחריו שאריות בטון וכן אבק בטון, יש צורך לנקות את שטח העבודה בתום התהליך. על כן, במקרים מסוימים, מתבצע ניקוי שטח העבודה כחלק מתהליך העבודה.

 

 

איך להתכונן לתהליך קידוח בטון למזגן?

בכדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לתהליך קידוח בטון למזגן, ישנם מספר דברים שניתן לעשות.

  1. וודאו כי קיימת גישה לתשתית חשמל, לרוב תלת פאזית, באזור העבודה. זאת עבור כלי הקידוח אשר צורכים חשמל בעת העבודה.
  2. ברוב המקרים יש צורך בהתזת מים על מקום הקידוח. זאת על מנת שהחיכוך הרב בין המקדח לבטון לא יגרום לשריפה. על כן, וודאו עם העובדים אם יש צורך, והיערכו בהתאם.
  3. פנו את שטח העבודה מגורמים מפריעים שומים אשר עלולים להוות סכנה בעת העבודה. כמו כן, וודאו כי רק מי שצריך ימצא בשטח העבודה.

איך להתכונן לתהליך קידוח בטון למזגן?

 

איך למצוא בעל מקצוע איכותי לקידוח בטון למזגן?

איכותו של תהליך קידוח בטון למזגן נקבעת, בעיקרה, בהתאם לאיכותו של מבצע העבודה. אי לכך, בחירה נכונה בבעל המקצוע היא דבר חשוב. אם כך, לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את בכל המקצוע הנכון.

  1. חוות דעת – הדבר הטוב ביותר שיכול להעיד על איכות של נותן שירות הם חוות דעת חיוביות רבות.
  2. ניסיון של מכרים – בכדי למצוא בעל מקצוע טוב, ניתן לשאול מכרים וחברים אודות בכל מקצוע איכותי שהם מכירים, אשר מספק שירותי קידוח בטון למזגן.
  3. עבודות קודמות – עבודות קודמות של בעל המקצוע יכולות להוות גורם המאפשר לקבל התרשמות עצמית מאותו בעל מקצוע.

איך למצוא בעל מקצוע איכותי לקידוח בטון למזגן?

 

כמה עולה קידוח בטון למזגן?

לכל תהליך קידוח בטון למזגן מחיר שונה בהתאם למגוון גורמים כגון כמות הקידוח הדרושה, עובי הקידוח הדרוש, מורכבות ביצוע העבודה ועוד.כמו כן, מחיר קידוח בטון למזגן משתנה בהתאם למבצע העבודה. כל נותן שירות מרכיב את המחירון שלו בהתאם לשיקוליו המקצועיים האישיים. באופן כללי, תהליכי קידוח בטון למזגן עומדים על מחיר התחלתי של כ- 400₪.

 

מחירון קידוח בטון למזגן כללי

קידוח בטון למזגן החל מ – 400₪‏
קידוח בטון 4 צול החל מ – 350₪‏
קידוח בטון למרזב החל מ – 450₪‏

קידוח בטון משמש עבור כל צורך ליצור תעלות דרך בטון, או עבור חיתוכים מסוימים של חתיכות בטון שביצועם בדרך זו פשוטה יותר.

לא. השימוש בכלי עבודה נכונים בצורה איכותית דורשת ידע וניסיון. על כן, לא ניתן לבצע קידוח בטון למזגן באופן עצמאי.

קידוח בטון מתבצע בעזרת מקדחי יהלום ויוצר צורות עגולות בבטון. לעומת זאת, ניסור בטון עובד בעזרת מסורי יהלום.

קידוח בטון מאפשר עבודה יעילה ואסתטית עם הבטון לכל צורך שהוא. על כן, על מנת לא לפגוע במראה וכן בכדי לקבל תוצאה איכותית, קידוח בטון הוא פתרון מושלם.

נווטו במאמר לפי נושאים