קידוח בטון 4 צול

מחפשים קידוח בטון 4 צול? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

קידוח בטון 4 צול הוא סוג קידוח הבטון המבוקש ביותר בארץ. קידוח זה מתבצע בצורה איכותית ומדויקת, אשר מאפשרת לנו לבצע קידוחים בכל סוגי הבטון לרבות בטון מזויין. הודות לקוטר המקדח הבינוני, ניתן לבצע קידוח זה בצורה מדויקת והשימושים שלו רבים מאוד. אם גם אתם זקוקים לתעלה בקוטר של 4 צול, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו. אצלנו תוכלו למצוא תהליכי קידוח בטון 4 צול אשר מתבצעים עם כלי הקידוח האיכותיים ביותר, שמבטיחים לכם עבודה יסודית ואסתטית.

 

מהו צול ואיך הוא משפיע על תהליך קידוח בטון?

צול הוא למעשה מידת אורך גרמנית השווה לכ – 2.5 ס"מ. אם כך, תהליך קידוח בטון 4 צול הוא למעשה תהליך קידוח של תעלות בקוטר של כ – 10 ס"מ. תהליך קידוח קידוח בטון 4 צול הוא למעשה תהליך ניסור בטון עבה אשר נועד ליצירת תעלות בבטון לכל צורך שהוא, מיצירת תעלות אוורור ועד יצירת תעלות להתקנת ארובות.

מהו צול ואיך הוא משפיע על תהליך קידוח בטון?

 

מתי יש צורך בעבודת קידוח בטון 4 צול?

הצורך בתהליך קידוח בטון 4 צול הוא הצורך הנפוץ ביותר בקרב תהליכי קידוח הבטון השונים. אי לכך, ניתן להסיק כי לתהליך קידוח זה קיימים שימושים רבים.

  1. יצירת תעלות לתשתיות ביוב
  2. יצירת תעלות לאוורור
  3. יצירת תעלות להעברת תשתיות מים וחשמל
  4. יצירת תעלות להתקנת ארובה

כמובן שייתכנו שימושים רבים נוספים לאלו המוצגים לעיל (לדוגמא: ניסור בטון לאיתור תשתיות לקויות), והכל תלוי בצורך של הלקוח בקידוח הבטון.

מתי יש צורך בעבודת קידוח בטון 4 צול?

 

קידוח בטון 4 צול – כך זה קורה

תהליך קידוח בטון 4 צול מורכב משלושה שלבים עיקריים, בדומה לתהליכי קידוח הבטון האחרים. אם כן, שלושת השלבים הללו מאפשרים לבצע תהליך יעיל, בטוח ואיכותי.

 

תכנון מהלך העבודה

השלב הראשון בתהליך קידוח הבטון הוא תכנון של העבודה. תכנון העבודה מבוסס על נתונים בשטח בהתאם לצורך וכן בהתאם לאופי הבטון. שלב זה נועד על מנת שתהליך הקידוח עצמו יעבור בצורה איכותית, יעילה וכמובן, בטוחה. כמו כן, שלב זה כולל סימונים במקומות הדרושים לקידוח, סימון שטח עבודה ועוד.

 

ביצוע קידוח הבטון

השלב השני בתהליך הוא השלב המרכזי אך הפשוט ביותר מבחינת תוכן. אם כן, שלב זה הוא שלב הקידוח עצמו, אשר כפי שניתן להבין, נועד לבצע את עבודת קידוח הבטון הרצויה, ובמקרה זה קידוח בטון 4 צול.

 

ניקיון סופי

השלב השלישי והאחרון הוא שלב ניקוי שטח העבודה. תהליכי קידוח מותירים אחריהם שאריות בטון לרבות גלילי בטון ואבקת בטון. על כן, יש לנקות פסולת זו עם תום העבודה.

 

 

כמה עולה קידוח בטון 4 צול?

מחיר קידוח בטון 4 צול משתנה ממקרה למקרה בעיקר בהתאם לכמות הקידוח הדרושה למתן מענה על הצורך. בנוסף לכך, קיימים גורמים נוספים שגורמים לכך שלכל תהליך קידוח בטון 4 צול מחיר שונה כגון שיקולים של ספק העבודה, רמת מורכבות העבודה, משך הזמן הדרוש לביצועה ועוד.

 

מחירון קידוח בטון 4 צול כללי

קידוח בטון 4 צול החל מ – 300₪‏
קידוח בטון 2 צול החל מ – 150₪‏
קידוח בטון 6 צול החל מ – 450₪‏

צול הוא למעשה יחידת מידה שוות ערך לכ – 2.5 ס"מ. על כן קידוח לפי צול משמעו קידוח תעלות בקוטר התואם את הצול הדרוש.

בכדי להתכונן לתהליך קידוח בטון בצורה הטובה ביותר יש לדאוג לסביבת עבודה סטרילית מגורמים מפריעים. כמו כן חובה לדאוג למקור חשמל ומים באזור העבודה.

משך הזמן הדרוש לביצוע קידוח בטון משתנה בעיקר בהתאם לכמות הקידוח הדרושה ולרמת הקושי של ביצועו. על כן, הדבר יכול להימשך מספר שעות, אך באותה מידה גם מספר ימים.

לא.העבודה עם כלי הקידוח דורשת ידע תפעול וניסיון. אלו מבטיחים תוצאות איכותיות ואסתטיות וכמובן, שומרות על בטיחות העובד.

נווטו במאמר לפי נושאים