קידוח חור למזגן

מחפשים קידוח חור למזגן? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כמעט כולנו מחזיקים במזגן בבית, בדירה, במשרד בעבודה או בכל מקום אחר. כמו כן, כולנו יודעים כי קיים צינור שמחובר למזגן אשר עובר דרך הקיר ומחוצה לו. צינור זה נועד על מנת להעביר אוויר מבחוץ אל המזגן. אך תהיתם פעם כיצד צינור זה עובר דרך הקיר? אם כן, התשובה לכך טמונה בשירותי קידוח חור למזגן. קניתם מזגן חדש אך אין לכם תשתית להתקנתו? הגעתם למקום הנכון! אנו מספקים שירותי קידוח בטון רבים אשר כוללים, בין היתר קידוחי חור למזגן, בכל קוטר שהוא לרבות 4 צול. את השירות תקבלו מצוות עבודה איכותי, מקצועי ומנוסה, שיבטיח לכם תוצר סופי מיטבי.

 

מהו קידוח חור למזגן ומתי נזדקק לו?

קידוח חור למזגן, פשוטו כמשמעו, הוא אחד מיני תהליכי קידוח הבטון הרבים אשר נועד לקדוח חור בקיר בטון, במטרה להעביר את צנרת המזגן מתוך המבנה והחוצה לאוויר הפתוח. אם כן, ודאי ניתן להבין כי הצורך בשירות זה מתעורר כאשר אנו מעוניינים להתקין מזגן חדש, אך אין במקום ההתקנה הרצוי, תשתית להעברת הצנרת, או ליתר דיוק, אין חור בבטון עבור צורך זה.

מהו קידוח חור למזגן ומתי נזדקק לו

 

איך מתבצע תהליך קידוח חור למזגן?

על מנת שיתבצע הצורה הבטוחה, היעילה והמקצועית ביותר שניתן, תהליך קידוח חור למזגן מורכב משלושה שלבים, כאשר כל אחד מהם נוגע לגורם ולהיבט אחר של התהליך.

איך מתבצע תהליך קידוח חור למזגן

 

שלב א': תכנון אופן העבודה

כל תהליך קידוח בטון נועד עבור מטרה שונה, ובמקרה זה עבור חור למזגן. גם במקרה זה, לכל עבודה יש את המאפיינים שלה, ועל כן נדרש לבנות תכנית עבודה שתאפשר עבודה נכונה ורלוונטית לצורך הנתון ולמאפייניו הספציפיים.

 

שלב ב': קידוח חור למזגן

השלב השני והמרכזי בתהליך הוא שלב הביצוע. שלב זה כמובן, נועד על מנת לבצע את הקידוח הדרוש בבטון, בהתאם לתכנית העבודה. משך הזמן של שלב זה משתנה העיקר בהתאם לכמות וגודל הקידוח הדרושים.

 

שלב ג': סוף נקי ומסודר

השלב האחרון נועד עבור ניקיון שטח העבודה מכל שאריות האבק והבטון שנוצרו במהלך תהליך הקידוח. שלב זה מהווה את תום העבודה הסופי.

 

 

מה היתרונות של קידוח בטון?

קידוח חור למזגן בעזרת קידוח בטון בפרט, וקידוחי בטון בכלל, הם בעלי מספר יתרונות, במיוחד כשמדובר על עבודה עם בטון.

  1. עוצמה – קידוח בטון הוא תהליך שמתבצע עם כלי עבודה עוצמתיים. עובדה זו מאפשרת לעבוד מול כל סוגי הבטון לרבות בטון מזוין, הנחשב לחזק במיוחד.
  2. דיוק ואסתטיקה – בשל העוצמה הרבה, קידוח בטון יוצר תוצרים בדיוק רב ועל כן גם באסתטיות אשר משאירה רושם טוב ואינה מפריעה למראה המבנה.
  3. רעש – ביחס לעבודה עם פטישי אוויר ושאר כלי העבודה לעבודה עם בטון, קידוח בטון נחשב שקט יחסית.

מה היתרונות של קידוח בטון

 

כמה עולה קידוח חור למזגן?

מחיר קידוח חור למזגן הוא גורם משתנה, אשר השינוי בו נובע ממאפייני צורך נתון. כך, עבור קידוח חור מזגן בקוטר של 4 צול, יגבה מחיר נמוך יותר מאשר קידוח חור למזגן בקוטר של 6 צול וכן הלאה. יחד עם זאת, ניתן לומר כי בממוצע, עבור קידוח חור למזגן מחיר התחלתי עומד כל כ – 350 ש"ח, אך גם כאן ייתכנו שינויים לכאן ולכאן.

 

מחירון קידוח חור למזגן כללי

קידוח חור למזגן החל מ – 350₪‏
קידוח חור למכונת כביסה החל מ – 350₪‏
קידוח חור למייבש כביסה החל מ – 350₪‏

תהליכי קידוח חור למזגן נמשכים מספר שעות בודדות של עבודה. זאת מלבד מקרים בהם התהליך מורכב מהרגיל.

בכדי לקבל מחיר מדויק עבור צורך אישי בקידוח בטון, ניתן לפנות לחברת הקידוח ולבקש הצעת מחיר רלוונטית עבור עבודה מותאמת אישית.

ההבדל היחיד בין קידוח לניסור בטון הוא אופן ביצוע העבודה. האחד מתבצע בעזרת מקדחי בטון ואילו השמי מתבצע בעזרת מסורים. בהתאם, המטרות של כל אחד מהתהליכים שונות גם כן.

כן.קיימים קידוחי בטון עבור כל צורך באשר הוא, החל מקידול עבור ארובת קמין ועד קידוחי בטון לצינור פליטת אדים של מייבש כביסה.

נווטו במאמר לפי נושאים