קידוח קיר בטון

מחפשים קידוח קיר בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

קידוח קיר בטון הוא אחד השימושים הנפוצים ביותר של תהליכי קידוח הבטון למיניהם. קידוח זה, משמש עבור צרכים רבים, ואופן הביצוע שלו נחשב סטנדרטי ופשוט, ועל כן נוח לבצע אותו כמעט בכל מצב. כמו כן, תהליכי קידוח קיר בטון, יכולים להתבצע במגוון גדלים וכמויות, ועל כן נחשבים לבעלי שימושים רבים. אצלנו תוכלו למצוא קידוחי קיר בטון עבור כל צורך שתזדקקו ועבור כל סיבה שהיא. את כלל שירותי הקידוח שלנו, אנו מספקים על ידי צוות עבודה מקצועי ומנוסה, אשר יבטיח לכם תוצר איכותי ומיטבי.

 

כל מה שצריך לדעת על קידוח קיר בטון

תהליך קידוח קיר בטון הוא תהליך לביצוע חורים, או ליתר דיוק תעלות, בקירות בטון. השימוש בקידוחי קיר בטון יכול להתעורר במגוון מצבים, כאשר כולם באים לידי ביטוי בעזרת כלי הקידוח של קידוח בטון.

  1. קידוח קיר בטון עבור יצירת חור לתשתיות מזגן
  2. קידוח קיר בטון עבור יצירת חור לצינור מייבש כביסה
  3. קידוח קיר בטון עבור יצירת חור לארובות קמין
  4. קידוח קיר בטון עבור יצירת תעלות לונטה

כמו כן, מאחר שהעבודה הנדרשת במהלך קידוח קיר בטון אינה רבה, תהליכים אלו נחשבים לפשוטים והבסיסיים ביותר.

כל מה שצריך לדעת על קידוח קיר בטון

 

כיצד מתבצע קידוח קיר בטון?

קידוח קיר בטון מורכב משלושה שלבים עיקריים. כל שלב ושלב בתהליך, נועד על מנת לדאוג למטרה שונה של קידוח הקיר.

כיצד מתבצע קידוח קיר בטון

 

שלב א': תכנון אופן הקידוח

השלב הראשון בתהליך הקידוח הוא שלב התכנון. שלב זה נועד על מנת שצוות העבודה יוכל לבצע את הקידוחים הדרושים בצורה היעילה והמקצועית ביותר, תוך שמירה על סדר ובטיחות.

 

שלב ב': ביצוע קידוח הבטון

השלב השני בתהליך, שלב הביצוע, הוא השלב הפשוט ביותר אך החשוב ביותר, שכן בלעדיו לתהליך כולו אין משמעות. אם כן, שלב הביצוע, כפי שניתן להבין, הוא השלב בו הקידוח עצמו בקיר מתרחש. זאת כאמור, בהתבסס על התכנון שהוכן.

 

שלב ג': ניקיון וסדר

השלב השלישי והאחרון בתהליך הוא שלב הניקיון. מאחר שתהליך קידוח בטון מותיר אחריו שאריות בטון הן בצורת גלילי בטון והן בצורת אבקת בטון, יש צורך לנקות את אזור העבודה. שלב זה מהווה את החותם הסופי של תהליך הקידוח.

 

 

כך תתכוננו לקידוח בטון

בכדי להתכונן ולהיערך בצורה הטובה ביותר לתהליך קידוח הבטון, ישנם מספר דברים שניתן לעשות. כמו כן, דברים אלו עוזרים לייעל את התהליך ולמנוע עיכובים מיותרים בהמשך.

  1. וודאו כי יש מקור מים וחשמל בקרבת אזור העבודה. אם אין, וודאו כי חברת הקידוח מודעת לכך ודואגת לעניין. ללא גורמים אלו, תהליך הקידוח אינו יכול להתקיים.
  2. וודאו כי שטח העבודה סטרילי מכל גורם אשר עלול לפגוע במהלך העבודה או להיפגע ממנו בדרך כלשהי.
  3. התקשרו מספר ימים לפני ביצוע העבודה לחברת הקידוח, וודאו מולם כי הם מגיעים בתאריך ובזמן שנקבע מראש. זאת על מנת למנוע מקרים לא נעימים.

כך תתכוננו לקידוח בטון

 

כמה עולה קידוח קיר בטון?

לכל תהליך קידוח קיר בטון מחיר שונה בהתאם למגוון גורמים. רמת המורכבות של ביצוע הקידוח, קוטר המקדח הדרוש, כמות הקידוחים הרצויה. כל אלו ועוד, משפיעים על מחיר קידוח קיר בטון וגורמים לכך שעבור כל תהליך המחיר יהיה שונה, גם אם מדובר באותו סוג צורך.

 

מחירון קידוח קיר בטון כללי

קידוח קיר בטון החל מ – 150₪‏
קידוח חור למזגן החל מ – 350₪‏
קידוח בטון לקמין החל מ – 350₪‏

משך הזמן שלוקח לבצע תהליך קידוח קיר בטון משתנה בהתאם לגופו של עניין. כמות הקידוח, רמת מורכבות ביצועו ועוד, משפיעים על משך הזמן הדרוש.

על מנת למנוע שריפות בעת החיכוך בין המקדח לבטון, מותזים מים על הבטון באזור הקידוח, ומקטינים את החום. כמו כן, המים מסייעים בהפחתת הלכלוך.

בכדי לקבל הצעות מחיר עבור קידוח קיר בטון, ניתן להתקשר ולבקש מחברת הקידוח שלכם הצעה רלוונטית עבורכם.

תהליך קידוח קיר בטון איכותי, מתבצע בעזרת מקדחי יהלום, אשר מאפשרים עבודה נוחה, יעילה ועוצמתית.

נווטו במאמר לפי נושאים