קידוח חור לקמין

מחפשים קידוח חור לקמין? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

מי מאיתנו שיש לו קמין בבית וגם מי שלא, ודאי יודע כי בכדי שהאדים והגזים הנפלטים בבעירת העץ שבקמין לא ישארו במבנה ויחנקו אותו, יש צורך בארובה אשר תעבור דרך הגג. לשם התקנת הארובה יש צורך בתהליך קידוח חור לקמין. אם גם אתם זקוקים לחור בבטון עבור התקנת קמין חדש, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי קידוח בטון עבור צרכים רבים, ביניהם קידוח חור לקמין.

 

מה זה קידוח חור לקמין

קידוח חור לקמין הוא למעשה תהליך קידוח בטון אשר נועד בכדי ליצור חור בבטון, בין אם בתקרה ובין אם בקירות, עבור מעבר של ארובת הקמין בצורה אסתטית. השימוש בקידוח בטון עבור חור לקמין בא לידי ביטוי במקרים רבים בשל תכונות קידוח הבטון אשר מזוהים עם יעילות, עבודה איכותית, מקצועית ונוחה.

מה זה קידוח חור לקמין

 

כיצד מתבצע תהליך קידוח חור לקמין

בכדי לבצע תהליך קידוח חור לקמין בצורה הטובה והאיכותית ביותר, נותני השירות המקצועיים מבצעים שלושה שלבים עיקריים כחלק מתהליך העבודה.

 

שלב א' – בניית תכנית עבודה

השלב הראשון בתהליך העבודה הוא שלב בניית אופן ביצוע העבודה. תכנון העבודה מתבסס על נתונים שונים כגון קוטר ארובת הקמין, סוג הבטון, עובי הבטון ועוד. אם כן, שלב זה מאפשר לבצע עבודה יעילה, מסודרת ובטוחה.

 

שלב ב' – קידוח חור לקמין

השלב השני, הוא הפשוט ביותר מבחינת תוכן השלב, אך העיקרי ביותר בתהליך העבודה. שלב זה אם כן, הוא שלב ביצוע קידוח הבטון עצמו, אשר בסופו מתקבל התוצר הרצוי – תעלה עבור ארובת הקמין.

 

שלב ג' – ניקיון שטח העבודה

השלב האחרון נועד על מנת להשאיר שטח עבודה נקי. מאחר שתהליך קידוח בטון מותיר אחריו שאריות בטון מוצקות ואבקתיות, תהליכי קידוח חור לקמין איכותיים, יכללו ניקיון בסוף העבודה.

 

 

איך לבחור בעל מקצוע לקידוח חור לקמין

איכותו של חור הקמין המתקבל בסוף תהליך קידוח הבטון, נקבע בין היתר בהתאם לאיכותו של בעל המקצוע אשר מבצע את העבודה. על כן,לפניכם מספר טיפים למציאת בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם.

  1. חפשו אחר חוות דעת – חוות דעת חיוביות מהוות קריטריון חשוב, אשר מראה עד כמה השירות של בעל המקצוע אדיב, איכותי ומקצועי.
  2. שאלו מכרים וחברים – ייתכן כי אחד מהאנשים שאתם מכירים עבד פעם עם בעל מקצוע אשר מספק את הצורך שלכם, או מכיר אחד כזה. כך, תוכלו לדעת האם קיים בעל מקצוע איכותי יותר או לא, בהתאם להמלצות חבריכם.
  3. חפשו עבודות קודמות – עבודות קודמות שביצע נותן שירות קידוח הבטון שלכם, יכולות להעיד אודות איכותו, וכך תוכלו להתרשם מבעל המקצוע באופן אישי ועצמאי.

איך לבחור בעל מקצוע לקידוח חור לקמין

 

כמה עולה קידוח חור לקמין?

עבור כל תהליך קידוח חור לקמין מחיר שונה. השוני בין המחיר של תהליכי קידוח הבטון, על אף שמדובר באותו צורך, נובע מהעובדה שכל מקרה לגופו, וגם אם מדובר בתוצר סופי זהה לחלוטין, הדרך לבצעו יכולה להשתנות. כך, מחיר קידוח חור לקמין משתנה בהתאם כמות הקידוח הדרושה, סוג ועובי הבטון, רמת מורכבות ביצוע העבודה ועוד.

 

מחירון קידוח חור לקמין כללי

קידוח חור לקמין החל מ – 450₪‏
קידוח בטון לצנרת מזגן החל מ – 400₪‏
קידוח בטון 4 צול החל מ – 350₪‏

ישנם סוגים רבים של קידוח בטון כאשר כל סוג נובע מהצורך בקידוח בטון. כך יכול להיות קידוח בטון ליצירת חור עבור קמין או תעלות אוורור, ויכול להיות קידוח בטון עבור מייבש כביסה.

כלי העבודה המשמש לקידוח בטון או כמובן מקדח בטון. מקדח זה דומה למעיל גליל אשר עוביו משתנה בהתאם לצורך.

משך הזמן שלוקח לבצע קידוח בטון משתנה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות כמות הבטון הדרושה לקידוח ורמת מורכבות ביצוע הקידוח.

לא. קידוח בטון דורש ידע בעבודה עם מקדחי הבטון. חוסר ידע וניסיון עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך, שיפגע בעמידות הבטון ויהווה סכנה.

נווטו במאמר לפי נושאים