קידוח בטון בבית

מחפשים קידוח בטון בבית? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

קידוח בטון בבית הוא אחד מבין מספר השימושים העיקריים והנפוצים ביותר של תהליכי קידוח הבטון. מגוון האפשרויות אשר נמצאות תחת תחום קידוח הבטון עבור צרכים בבית, מהווה את המסה העיקרית ביותר מבין כלל השימושים של קידוח בטון אשר קיימים. אם גם אתם מחפשים אחר שירותי קידוח בטון בבית, אתם לא לבד, ואנחנו כאן עבורכם. כל צורך שהוא הנוגע לעבודות קידוח בטון בבית ועוד, תוכלו למצוא אצלנו במחירים נוחים, תוך שמירה על מקצועיות, בטיחות ואיכות העבודה.

 

מה זה קידוח בטון בבית ומתי נזדקק לו?

כפי שניתן להבין, שירותי קידוח בטון בבית הינם עבודות של קידוח בטון אשר מתבצעות למטרת כל צורך ביתי שהוא. אילו צרכים ביתיים זקוקים לקידוח בטון? אלו:

  1. קידוח בטון בבית עבור יצירת פתח לונטה.
  2. קידוח בטון בבית עבור יצירת פתחי אוורור.
  3. קידוח בטון בבית עבור יצירת חור לארובת קמין.
  4. קידוח בטון בבית עבור יצירת חור לצנרת מזגן.
  5. קידוח בטון בבית עבור יצירת חור לצינור פליטת אדים של מייבש כביסה.

מה זה קידוח בטון בבית ומתי נזדקק לו?

 

מה כוללת עבודת קידוח בטון בבית?

שאלה חשובה מאוד אשר עולה במקרים רבים, בין אם כשמדובר על השכרת שירותי ה, ובין אם מדובר על כל שירות אחר, היא מה כולל השירות, או במקרה זה, מה כולל קידוח בטון בבית.

 

תהליך עבודה קפדני ומקצועי

שירות קידוח בטון בבית איכותי, כולל תהליך עבודה בן שלושה שלבים – תכנון העבודה, ביצועה וניקיון של הלכלוך שנוצר מתהליך הקידוח. שילוב שלושת השלבים הללו, מאפשר עבודה מקצועית, איכותית ובטיחותית.

 

הכנות מרכזיות

לרוב, יש צורך במקור חשמל תלת פאזי על מנת להפעיל את כלי הקידוח. על כן, ברוב המקרים חברת הקידוח תארגן גנרטור לשם כך. חשוב לשים לב כי לעיתים השימוש בגנרטור מעלה את מחיר השירות! כמו כן, מקור מים הוא גורם חשוב במספר תהליכי קידוח, ועל כן תהליך הקידוח כולל ודורש גם אותו.

 

 

קידוח בטון בבית – היתרונות בקידוח בטון

פעמים רבות עולה הספק, "למה דווקא קידוח בטון" כשמדובר על צורך כלשהו בבית. אם כן, התשובה לכך, במיוחד כשמדובר על צורך בעבודת קידוח בטון בבית, חד משמעית.

  1. קידוח בטון עונה על הצורך ברמת דיוק רבה, ומספק תוצר אסתטי מאוד.
  2. כמות הרעש שנגרם בעקבות קידוח בטון הוא זניח ביחס לרעש שנגרם כתוצאה מעבודה עם בטון בדרכים אחרות לרבות פטישי אוויר.
  3. כשמדובר על עבודה מול בטון, עוצמת מקדחי הבטון מאפשרת עבודה נוחה, פשוטה ויעילה ביותר.

קידוח בטון בבית - היתרונות בקידוח בטון

 

כמה עולה קידוח בטון בבית?

עניין המחיר של עבודות קידוח בטון בבית הוא עניין שמעסיק רבים מאיתנו, ובצדק. עם זאת, לכל תהליך קידוח בטון בבית מחיר שונה בהתאם לצורך הספציפי עליו התהליך עונה. עם זאת, ניתן לומר כי מחיר קידוח בטון בבית אשר מהווה מחיר התחלתי עומד על כ – 150 ש"ח, אך זהו מחיר שיכול להגיע לכמה מאות שקלים באותה מידה.

 

מחירון קידוח בטון בבית כללי

קידוח בטון בבית החל מ – 150₪‏
קידוח חור לקמין החל מ – 450₪‏
קידוח חור למייבש כביסה החל מ – 470₪‏

לא. עבודת עם כלי קידוח דורשת ידע, ניסיון והכשרה. ללא אלו, העבודה עלולה לגרום לנזקים רבות הן לעובד והן לבטון.

מציאת מחיר נמוך אינה מומלצת ברוב המקרים. על אף שהמחיר מהווה גורם מכריע בעניין, מחיר נמוך מדי עלול להוביל לעבודה באיכות ירודה. על כן, סקר שוק ובדיקת מחירים ממוצעים, עוזרת במציאת מחיר טוב.

רוב עבודות קידוח בטון בבית נמשכות כמספר שעות עבודה לכל היותר. במקרים חריגים ונדירים מאוד, בהם העבודה מורכבות מאוד, התהליך עלול להתפרש על מספר בודד של ימי עבודה.

בכדי לדעת מה עליכם לעשות לקראת ובמהלך תהליך קידוח בטון בבית, מומלץ לפנות לבעל המקצוע שעתיד לבצע את העבודה, ופשוט לשאול אותו בדבר, וכך לייעל את העבודה.

נווטו במאמר לפי נושאים