חיתוך מרפסת בטון

מחפשים חיתוך מרפסת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

תהליכי שיפוץ, בניה והריסת מבנים, כוללים במקרים רבות צורך בעבודת חיתוך מרפסת בטון. צורך זה מתעורר בין אם מדובר בשינוי פני המרפסת ובין אם מדובר בהריסת המוחלטת. בכל אופן, על העבודה להתבצע בצורה איכותית ומבוקרת, בכדי למנוע תאונות, ובכדי להגיע לתוצאה איכותית ואסתטית. אם גם אתם זקוקים לעבודות חיתוך מרפסת בטון, הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו למצוא את שירותי חיתוך וניסור הבטון הטובים ביותר, אשר מתבצעים על ידי צוותי עבודה איכותיים ומנוסים, שיבטיחו לכם תהליך עבודה אסתטי ובטוח.

 

מהם תהליכי חיתוך מרפסת בטון ומתי נזדקק להם?

תהליכי חיתוך מרפסת בטון, כפי שניתן ודאי להבין, הינם תהליכי עבודה אשר עוסקים בעיצוב או הריסה של מרפסות בטון. הכוונה בעיצוב, היא במקרים בהם מתבצע יש צורך לבצע שינוי כלשהו בבטון המרפסת. אם כן, הצורך בתהליך עבודה זה, מתעורר בשלושה מקרים עיקריים:

  1. הריסה – הריסת מרפסת איכותית ובטוחה, מתבצעת בעזרת תהליך חיתוך מרפסת בטון. זאת מאחר שתהליך זה מסיר את המרפסת ממקומה, בצורה המבוקרת והעדינה ביותר, ובכך הבטיחותית ביותר.
  2. שיפוץ – תהליכי שיפוץ הכוללים שינוי פני המרפסת, יכולים להכיל עבודות חיתוך מרפסת בטון לצרכי שינוי גודל השטח הבנוי במרפסת. על כן, במקרים בהם יש צורך להקטין מרפסת בטון, יש צורך בעבודה זו.
  3. בנייה – תהליכי בנייה משתמשים בעבודת חיתוך מרפסת בטון לצורך עיצוב וניקוי יציקות הבטון במרפסות.

מהם תהליכי חיתוך מרפסת בטון ומתי נזדקק להם?

 

איך מבצעים חיתוך מרפסת בטון?

תהליך חיתוך מרפסת בטון מורכב בעיקרו משני שלבים עיקריים, אשר מהווים תהליך עבודה איכותי ובטוח.

 

שלב ראשון – תכנון עבודה

השלב הראשון בתהליך נועד על מנת לתכנן את מהלך העבודה. תכנון העבודה מתבצע בהתאם לנתונים בשטח כגון גודל המרפסת, סיבת הצורך חיתוך מרפסת בטון וכו'. כמו כן, ככל שהתכנון יתבצע בצורה קפדנית יותר, כך גם תהליך החיתוך יהיה בטוח ואיכותי יותר.

 

שלב שני – ביצוע העבודה הדרושה

השלב השני אם כן, הוא למעשה שלב הביצוע. שלב זה כאמור, מתבצע במקביל לתכנית העבודה. שלב זה אינו מכיל תוכן רב מלבד חיתוך הבטון הדרוש, אך זהו כמובן השלב המרכזי בעבודה.

 

 

מה הסכנות שבתהליך חיתוך מרפסת בטון?

סכנות קיימות בכל תהליך עבודה, במיוחד כאשר תהליך העבודה כולל את כלי החיתוך והניסור של הבטון. על כן, הסכנה העיקרית בתהליך חיתוך מרפסת בטון היא סכנה מפני תאונות עבודה הנובעות מחוסר זהירות. תאונות אלו יכולות לכלול החתכות מכלי העבודה, התחשמלות מאחר שכלי העבודה פועלים על מתח גבוהה, נפילה מחלקי בטון גדולים בשטח העבודה ועוד. אם כך, נקיטת אמצעי זהירות למיניהם, היא א'-ב' בעבודה עם כלי חיתוך בטון.

מה הסכנות שבתהליך חיתוך מרפסת בטון?

 

כמה עולה חיתוך מרפסת בטון?

מחיר חיתוך מרפסת בטון משתנה בין תהליך עבודה אחד למשנהו בהתאם לכמות החיתוך הנדרשת, וכן בהתאם לעובי בטון המרפסת העומד בפני ניסור. יחד עם זאת, העובדה שלכל תהליך חיתוך מרפסת בטון מחיר שונה, נובעת גם משיקוליהם המקצועיים השונים של בעלי המקצוע השונים בתחום. כך למעשה, כל חברת חיתוך וניסור בטון, מציע מחיר שונה עבור שירותי חיתוך מרפסת בטון.

 

מחירון חיתוך מרפסת בטון כללי

חיתוך מרפסת בטון החל מ – 120₪‏
הריסת מדרגות בטון החל מ – 150₪‏
הריסת בניין החל מ – 550₪‏

עבודת ניסור וחיתוך הבטון, בין אם מדובר על חיתוך מרפסת בטון ובין אם לא, משתנה מבחינת הזמן הנדרש לביצועה. זאת בעיקר בשל כמות ועובי הבטון אשר משתנים בהתאם לצורך ולבטון עצמו, השונה בכל תהליך.

ישנם תהליכי חיתוך וניסור בטון אשר משלבים מים בעת הניסור. שילוב זה אם כן, תלוי בעיקרו ברמת הקושי של הבטון, ובשאלה האם החיתוך עלול לגרום להתלקחות בשל החיכוך בין כלי העבודה לבטון.

אנשי מקצוע אשר מבצעים עבודות ניסור וחיתוך בטון, נמצאים כמעט בכל מקום בימינו. על כן, כאשר אתם זקוקים לעבודות חיתוך בטון כאלו או אחרות, כל שעליכם לעשות הוא לחפש באינטרנט אחר חיתוך בטון.

התשובה לכך פשוטה וברורה – טכניקת ניסור הבטון היא הדרך הנוחה, הקלה והיעילה ביותר לעבודה עם בטון מכל סוג שהוא.

נווטו במאמר לפי נושאים