ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה

מחפשים ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

סיכוי שתפגשו ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה במיוחד אם אתם עושים שינויים מאוד גדולים כמו הוספת או הגדלת חדרים. אך לא רק. גם במקרים בהם אתם רק רוצים לשנות את מעבר הצנרת, החשמל או כל תשתית אחרת היוצאת או עוברת בתוך הקיר תצטרכו שירות ניסור בטון על מנת לקדוח בו, ליצור חורים או להרוס קירות בטון לגמרי.

תכנון של שיפות דירה חייב לכלול ניסור או קידוח בבטון. תשמחו לשמוע שאתם לא לבד. לאחר שתפנו אלינו נשמח לייעץ לכם כיצד לייעל את התהליך וכמובן לבצע אותו עבורכם במקצועיות ובמהרה. פנו אלינו לקבלת מידע נוסף כעת.

 

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה ישנה

באם מדובר בדירה ישנה או בדירה חדשה לגמרי אשר אתם בוחרים לשפץ, ברוב השינויים שתרצו לבצע בדירה יהיה משולב הליך של ניסור בטון ועל כן תוסיפו כבר מעכשיו לתקציב השיפוץ שלכם את מחיר ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה שהחלטתם להתחיל.

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה ישנה

 

ניסור קיר בטון

כאמור, אכן ישנם הרבה שינויים אשר דורשים ניסור בטון, זאת מכיוון שהדירה שלכם בנויה בחלקה מבטון ועל כן יש צורך בניסור בטון מקצועי על כל שינוי או "הזזה" של קיר. אם אתם רוצים לדוגמא להגדיל חדרים על ידי הורדת הקיר ביניהם בהחלט אתם נדרשים בהזמנת ותשלום בעבור ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה מחיר שיעמוד על כמה מאות שקלים אך במצטבר יכול גם להגיע לכמה אלפי שקלים.

 

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה לצורך תשתית

גם אם אתם לא בוחרים במהלך דרמטי כמו שבירת קיר או הגדלת חדרים, ניסור בטון נדרש לעיתים גם בשינוי או שיפוץ של תשתית. לדוגמא, תחליטו להתקין או  להזיז כיור במטבח שלכם, תצטרכו לקדוח בקיר הבטון שלכם על מנת להתקין את צנרת המים כראוי. זאת נכון גם בעבור לכל תשתית אשר תרצו לשפץ או להזיז בבית שלכם, מתוך הנחה כי היא עוברת בתוך או דרך אחד מקירות הבטון שלכם.

 

הגדלת ושיפוץ מרפסת

כחלק משיפוץ דירה בהחלט הגיוני שתבחרו גם לשפץ את המרפסת שלכם. בדומה לשאר הבית שלכם גם המרפסת בנויה בטון ועל כן מנסרי בטון בפרויקט שיפוץ דירה יתנו לכם מענה גם בעבור ניסור בטון בפרויקט שיפוץ הדירה המתרכז דווקא במרפסת שלכם.

 

 

נזק ולכלוך בפרויקט שיפוץ דירה

אם אתם מבצעים שיפוץ רציני, כזה שכולל צביעה מחדש, שינוי רהיטים והוספת תשתיות, כדאי שכבר תכינו את עצמכם לנזק או ללכלוך אגבי בפרויקט. כמובן שגם בעת ביצוע ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה יכול להיגרם נזק או לכלוך ברחבי הבית, כמובן שבסמוך למקום הקידוח או הניסור.

כחלק מהשירות בקשו ודרשו שידאגו לכל הנזקים והלכלוך שנגרמו כתוצאה מההליך. מנסרי בטון בפרויקט שיפוץ דירה צריכים לתת לכם מענה לכל השלבים ולא רק לניסור.

נזק ולכלוך בפרויקט שיפוץ דירה

 

כמה עולה ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה?

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה כולל בתוכו כמה עבודות ניסור שונות כך שמחירן שונה בהתאם. בגלל שהשיפוץ נרחב בהחלט יכול להיות כי לבסוף המחיר יהיה שכלול של כמה הליכים ביחד, למרות שכולם ניסור בטון. לדוגמא ניסור בטון ברצפה יעלה לכם כ-300 שקלים (כמובן שמדובר במחיר התחלתי). ניסור בטון בתקרה או בקירות יתחילו מכ-500 שקלים וגם כן עשויים לעלות בהתאם להיקף העבודה.

 

מחירון ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה כללי

שירות מחיר
ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה החל מ-300 ₪
ניסור בטון במרפסת החל מ-500 ₪
ניסור קיר בטון 300 ₪

 

כאשר מבצעים את תהליך העבודה על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום, אין כל חשש לסכנה. זאת כמובן, מאחר שהם יודעים אילו אמצעי זהירות דרושים, והיכן נקודות החולשה של עבודה זו.

הצעות מחיר עבור עבודות ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה ניתן לקבל אצל חברות חיתוך וניסור הבטון.

לכל חברה מקצועית, קיים ענף שירות לקוחות. ענף זה נועד על מנת להוות מענה ללקוחות עבור כל צורך שהוא, גם עבור אי שביעות רצון.

לא. לא קיימת הגבלה בדבר כמות הבטון שניתן לנסר כחלק מתהליכי ניסור וחיתוך בטון, אך ככל שהכמות גדלה, המחיר בהתאם.

נווטו במאמר לפי נושאים