חיתוך בטון ידני

מחפשים חיתוך בטון ידני? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

עבודות חיתוך בטון רבות, מתבצעות בעזרת מכונות חיתוך גדולות, אשר מתאימות לחיתוך בטון בסדרי גודל גדולים. במקביל, קיימים לעיתים צרכים לחיתוך בטון קצר ופשוט, אשר מכונות הבטון רק מסרבלות אותו. אם כן, בדיוק לשם כך נועד חיתוך בטון ידני, שיטת חיתוך בטון יעילה, נוחה וידנית. עבודות חיתוך בטון ידני מהוות תחום אחד מיני רבים בו אנו מתמקצעים ומתמחים. עבודות חיתוך הבטון הידניות שלנו, מתבצעות בצורה איכותית, על ידי צוותי עבודה מנוסים ומיומנים. כל זאת כמובן, מתבצע בעזרת כלי חיתוך הבטון הידניים המתקדמים והאיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום. אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו עוד היום.

 

מה זה חיתוך בטון ידני ומתי נזדקק לו?

תהליך חיתוך בטון ידני, כפי שניתן להבין ודאי משמו שלו, הוא למעשה תחום בעבודות חיתוך הבטון, אשר אינו מתבצע בעזרת מכונות חיתוך בטון אוטומטיות כרגיל, אלא בעזרת מכונות וכלי חיתוך בטון ידניים. אם כן, עבודת חיתוך בטון ידני, מתבצעות כאשר אין צורך, או שלא ניתן לבצע את העבודה בעזרת מכונות החיתוך הגדולות. מתי זה קורה? ובכן הצורך בחיתוך בטון ידני מתעורר כאשר יש צורך פשוט וקטן יחסית בחיתוך הבטון. מדוע? על כך נפרט בהמשך.

מדוע צריך חיתוך בטון בתקופת הקורונה

 

מה היתרונות של חיתוך בטון ידני?

גם לתהליך חיתוך בטון ידני, בדומה לכל שאר שיטות חיתוך הבטון, ישנם יתרונות אשר מתעדפים אותו עבור מקרים מסוימים, ואלו הם:

  1. חיתוך מדויק ואסתטי – עבודות חיתוך בטון ידני מספקות תוצאות חיתוך מדויקות ונקיות.
  2. קל לתפעול – מאחר שכלי החיתוך הידניים הם גם ניידים, העבודה עמם נוחה וקלה הרבה יותר.
  3. שימושי לצרכים רבים – שיטת חיתוך הבטון הידני מהווה פתרון למקרים רבים ושנים בהם יש צורך בחיתוך מועט אל הכרחי.

 

איך מתבצעת עבודת חיתוך בטון באופן ידני?

מבחינת אופן הביצוע, תהליך העבודה של חיתוך בטון ידני אינו משתנה ביחס לכל שאר עבודות חיתוך הבטון, וגם הוא מורכב משני חלקים עיקריים.

מדוע צריך חיתוך בטון בתקופת הקורונה

 

שלב ראשון – הכנות וסימונים

השלב הראשון בתהליך חיתוך בטון ידני הוא שלב ההכנות. שלב זה כולל הן הכנות של כלי העבודה ושטח העבודה, והן הכנות של תכנית עבודה אשר כוללת בעיקרה, סימונים על הבטון, במקומות הדרושים לחיתוך.

 

שלב שני – ביצוע העבודה

השלב השני אם כן, הוא שלב חיתוך הבטון עצמו. שלב זה, במקרה של חיתוך ידני, מתבצע בעזרת מסורי בטון ידניים, וכן כאמור, במקביל לתכנית העבודה שנבנתה עבור הפרויקט הנתון.

 

חיתוך בטון ידני
חיתוך בטון ידני

 

כמה עולה חיתוך בטון ידני?

העובדה כי מדובר בתהליך חיתוך בטון אשר מתבצע באופן ידני, אינה משפיעה בדרך כלל על מחיר העבודה. על כן, כאשר מדובר על מחיר חיתוך בטון ידני, המחיר נקבע כפי שנקבעים כל תהליכי חיתוך הבטון. ובכן, העובדה כי לתהליך חיתוך בטון ידני מחיר משתנה, נובעת בעיקר מהצורך בחיתוך הבטון וממאפייניו השונים כגון סוג הבטון, כמות חיתוך דרושה וכו'.

איך מתבצעת עבודת חיתוך בטון באופן ידני

 

מחירון חיתוך בטון ידני כללי

חיתוך בטון ידני החל מ – 170₪‏
חיתוך גג בטון החל מ – 280₪‏
חיתוך קירות בטון החל מ – 280₪‏

עבודת חיתוך בטון באופן ידני, מהווה דרך עבודה נוחה, אשר העבודה עם כלי העבודה המשולבים בה נוחה לתפעול גם היא, ומתבצעת עם רעש ולכלוך מינימליים.

לרוב לא. מאחר ששיטת חיתוך הבטון הידני מתבצעת לרוב עבור חיתוכים קטנים יחסית, אין צורך בשילוב מים למניעת חיכוך, שכן הוא זעום במקרים אלו.

תלוי בכמות העבודה הדרושה. לעיתים עבודה זו יכולה לקחת שעות בודדות בלבד, אך לעיתים מספר רב של שעות.

חיתוך בטון ידני הוא למעשה דרך מסוימת של חיתוך בטון, אשר מתבצעת בעזרת מכונות חיתוך בטון ידניות. זאת אם כן, בשונה מחיתוך בטון בסדר גודל גדול, אשר מתבצע בסיוע מכונות חיתוך אוטומטיות וגדולות.

נווטו במאמר לפי נושאים