חיתוך בבטון בשלד בניין

מחפשים חיתוך בבטון בשלד בניין? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ברובם המוחלט של תהליכי בניית בניינים, בעיקר לאחר יציקת הבטון המיועד עבור שלדי הבניינים השונים, מתבצעת עבודת חיתוך בבטון בשלד בניין, אשר נועדה לבצע גימורים נחוצים בשלד. כמו כן, עבודה זו באה לידי ביטוי במקרים נוספים, והשימוש בה נחוץ ונפוץ. זקוקים לחיתוך בבטון בשלד בניין מאיזושהי סיבה? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי חיתוך וניסור בבטון עבור עבודות בשלד בניין, מכל סיבה שהיא ועבור כל צורך שהוא. כל זאת ועוד, מתבצע בצורה איכותית, מדויקת ומקצועית ביותר.

 

כל מה שצריך לדעת על חיתוך בבטון בשלד בניין

תהליך חיתוך בבטון בשלד בניין הוא תהליך מורכב מאוד ביחס לתהליכי חיתוך וניסור בטון אחרים. זאת כמובן, מאחר שמדובר על עבודה עם שלד הבניין, הליבה והיציבות של הבניין. אם כן, חשוב לדעת כי תהליכי חיתוך בבטון בשלד בניין צריכים להיעשות בליווי של מהנדס בניין, אשר יאשר את המקומות האפשריים לניסור הבטון מבלי לפגוע ביציבות הבניין. כמו כן, השימוש בתהליך זה יכול להתעורר במקרים שונים כגון גימורים ביציקת יסודות הבטון, שינוי שלד הבניין בשל שיפוץ כלשהו וכו'.

כל מה שצריך לדעת על חיתוך בבטון בשלד בניין

 

חיתוך בבטון בשלד בניין – איך זה יוצא לפועל?

תהליך חיתוך בבטון בשלד בניין מתבצע כמובן, בעזרת שיטת ניסור הבטון הידועה בשל עוצמתה ויעילותה בעבודה מול כלל סוגי הבטון. ובכן, נשאלת השאלה כיצד מתבצע תהליך העבודה עצמו, והתשובה מחולקת לשני שלבים עיקריים.

חיתוך בבטון בשלד בניין - איך זה יוצא לפועל

 

שלב א': תכנון

השלב הראשון בתהליך הוא שלב התכנון. מאחר שמדובר על עבודה עם שלד של בניין, שלב התכנון צריך להיות הרבה יותר קפדני ומדויק מבדרך כלל, וכאמור להתבצע בליווי מהנדס בניין, על מנת להעלות את רמת הבטיחות.

 

שלב ב': ביצוע הניסור הדרוש

השלב השני בתהליך הוא שלב ביצוע החיתוך עצמו. שלב זה כמובן, מתבצע במקביל לתכנית העבודה שנבנתה, ומטרתו הסופית היא להביא לידי ביטוי את הפתרון לצורך בחיתוך שלד הבניין, בין אם גימור יציקות ובין אם כל צורך אחר.

כיצד להתכונן לחיתוך בבטון בשלד בניין?

תהליך ההכנה לעבודות חיתוך בבטון בשלד בניין, יכול להיות חשוב אף יותר מתהליך החיתוך עצמו. זאת מאחר שתהליך הכנה טוב יותר, בהכרח יוליד עבודה איכותית ומקצועית יותר. אם כן, כך תוכלו להתכונן בצורה טובה לתהליך המדובר.

  1. הנדסאי בניין – כאמור, הבאת הנדסאי בניין מקצועי כמלווה ומארש לעבודת הניסור, היא שלב חשוב מאוד בתהליך, והיערכות מראש עם הנדסאי שכזה, תמנע עיכובים מיותרים.
  2. הכנת שטח העבודה – ניקוי שטח העבודה מגורמים אשר עלולים לסכן או להיפגע מניסור הבטון הוא שלב חשוב מאוד.
  3. מטרה ברורה – עליכם לוודא כי אתם יודעים באופן מובהק מה הצורך שלכם בתור לקוחות של שירותי חיתוך בבטון בשלד בניין. זאת על מנת למנוע טעויות אשר עלולות לסכן את הבניין.

כיצד להתכונן לחיתוך בבטון בשלד בניין

 

כמה עולה חיתוך בבטון בשלד בניין?

מחיר חיתוך בבטון בשלד בניין הוא גורם אשר יכול להשתנות באופן קיצוני בין תהליכי עבודה שונים. השינוי הקיצוני הזה, נובע מדברים רבים, כאשר בעיקרם עומדת העובדה כי כל תהליך עבודה שכזה, דורש כמות ניסור שונה וכן רמת נקיטת זהירות שונה בהתאם לבניין העומד בפני חיתוך וניסור. אם כן, למרות שלכל תהליך חיתוך בבטון בשלד בניין מחיר שונה, ניתן לקבל הצעות מחיר בדומה לכל שירות אחר.

 

מחירון חיתוך בבטון בשלד בניין כללי

חיתוך בבטון בשלד בניין החל מ – 100₪‏
הריסת מבנים החל מ – 500₪‏
הריסת קיר חיצוני החל מ – 200₪‏

כן. חיתוך בבטון בשלד בניין הוא אחד השירותים אשר מספקות חברות ניסור וקידוח בטון, והוא מתבצע בדרכים מסוימות אשר מאפשרות זאת.

הסכנה העיקרית והמרכזית ביותר היא גרימת נזק כלשהו ליציבות של הבניין בשל ניסור לא נכון. לשם כך, יש לבצע זאת בליווי של מהנדס בניין.

לכל תהליך חיתוך בבטון בשלד בניין נדרש זמן שונה בהתאם למאפיינים משתנים של תהליך העבודה.

הצעת מחיר לכל עבודה שהיא, ניתן לקבל מטעם חברת העבודה אשר ממנה אתם מעוניינים לקבל את השירות הדרוש לכם.

נווטו במאמר לפי נושאים