קידוח בטון בבניין משותף

מחפשים קידוח בטון בבניין משותף? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

רבים מאיתנו, או לפחות חלקנו, ודאי מתגוררים בבניין משותף, בבניין דירות. כמו כן, לא מעט אנשים מבינינו רצו לא פעם לבצע שיפוץ בבית, ונתקלו בבעיית השכנים, אשר אינם מאפשרים לבצע את השיפוץ הדרוש בכל שעה שנרצה ובכל תנאי. אם כן, הדבר תקף גם עבור קידוח בטון בבניין משותף, אך שם העסק מעט יותר מורכב. זקוקים לקידוח בטון בדירה? אצלנו תוכלו לקבל את שירותי קידוחי הבטון האיכותיים ביותר שיש. החל מקידוחי בטון בבניין משותף עבור צנרת, ועד קידוחי בטון עבור חור למזגן חדש.

 

מהו קידוח בטון בבניין משותף?

אמנם משמעות תהליך קידוח בטון בבניין משותף עלולה להישמע מעט מורכבת, אך הדבר אינו כך בפועל. למעשה, קידוח בטון זה, הוא תהליך קידוח בטון לכל דבר, מלבד מקום הביצוע שלו. קידוחי בטון אלו מתבצעים בבניינים משותפים, שאלו בנייני דירות. בשל עובדה זו, יש מעט יותר דברים שמכילים קידוחי בטון בבניין משותף, ואליהם יש לשים לב.

מהו קידוח בטון בבניין משותף?

 

קידוח בטון בבניין משותף – כל מה שחשוב לדעת על כך

כאמור, תהליך קידוח בטון בבניין משותף הוא מעט מורכב יותר מכל שאר תהליכי קידוח הבטון. אם כך, לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על קידוחי בטון בבניין משותף.

 

רעש

תהליכי קידוח בטון יוצרים רעש רב, אמנם פחות מזה של עבודה עם בטון בצורה אחרת, אך עדיין קיים רעש. על כן, חשוב לדאוג לעשות את כלל העבודה בזמנים אשר לא יפריעו לשכנים בבניין.

 

יציבות המבנה

בבניינים משותפים, במיוחד באלו ישנים, קידוח בטון עלול להרע ליציבותו של הבניין. על כן, חשוב לדאוג לתכנון הבניין עצמו, בכדי שצוות העבודה יוכל לדעת כיצד לבצע את הקידוח בצורה הבטיחותית ביותר, שלא תסב נזק.

 

לכלוך

תהליכי קידוח בטון יוצרים לכלוך רב, אשר מורכב מאבק בטון ומשאריות בטון בצורת גליל, כיאה לצורתו של המקדח. על כן, יש לדאוג לפינוי דברים משטח העבודה, אשר עלולים להתלכלך שלא לצורך.

 

 

כיצד להתכונן לתהליך קידוח בטון בבניין משותף

תהליך קידוח בטון בבניין משותף דורש מספר דברים על מנת שיוכל להתבצע בצורה הטובה, היעילה והמקצועית ביותר. את הדברים שיוצגו להלן, עליכם לוודא טרם ביצוע תהליך הקידוח, לצד הדברים שצוות העבודה דואג להם.

  1. וודאו כי צוות העבודה דואג למקור חשמל ומים עבור מכונות הקידוח, או שקיימים מקורות כאלו בשטח העבודה.
  2. דאגו ששטח העבודה יהיה נקי מגורמים אשר עלולים להיפגע מקידוח הבטון או לפגוע בו.
  3. וודאו כמה ימים מראש עם צוות העבודה כי הם יודעים מה הצורך שלכם, וכי הם ערוכים לכך.

כיצד להתכונן לתהליך קידוח בטון בבניין משותף

 

כמה עולה קידוח בטון בבניין משותף?

מחיר קידוח בטון בבניין משותף משתנה בהתאם לצורך שלכם. זאת, מכיוון שכל צורך דורש עבודה שונה וכולל מאפיינים שונים כגון כמות זמן העבודה, סוג כלי העבודה הדרושים וכו'. עם זאת, על אף שלכל קידוח בטון בבניין משותף מחיר שונה, ניתן לומר כי קיים מחיר התחלתי זהה לכלל הצרכים והוא עומד על כ – 150 ש"ח.

 

מחירון קידוח בטון בבניין משותף כללי

קידוח בטון בבניין משותף החל מ – 150₪‏
קידוח חור למזגן החל מ – 350₪‏
קידוח חור למייבש כביסה החל מ – 350₪‏

אין הבדל. קידוח הבטון בכלל המקרים הוא אותו קידוח מלבד המקום והצורך בו הוא בא לידי ביטוי. כמו כן, ישנם גורמים מסביב לקידוח אשר משתצנים, ואליהם יש לשים לב, ולנהוג בהתאם.

המים בקידוח בטון נועדו על מנת למנוע מהחיכוך הרב שבין המקדח לבטון להפוך לשריפה. כמו כן, המים מאפשרים קידוח נעים יותר ופחות מלכלך.

כן. מקדחי בטון מצופים ביהלומים אמיתיים. אמנם יהלומים אלו אינם יכולים לשמש לעולם התכשיטאות, אך הם נחשבים יהלומים תעשייתיים, ותפקידם הוא לעזור בתעשייה השונה לרבות קידוח וניסור בטון.

הודות למקדחי היהלום, קידוח בטון עוזר לעבוד בצורה נוחה ויעילה מאוד עם בטון, עבור כל צורך שהוא.

נווטו במאמר לפי נושאים