הריסת מבנה בניסור

מחפשים הריסת מבנה בניסור? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

הריסות מבנה יכולות להתבצע בדרכים רבות ומגוונות. חלק מתהליכי הריסת מבנים מתבצעים באופן מסוכן ולא אסתטי וקפדני, ואילו אחרים, לרבות תהליך הריסת מבנה בניסור, מבצעים את הריסת המבנה בדרך הבטוחה והאיכותית ביותר. זקוקים להריסות מבנה ולא יודעים כיצד יהיה הכי נכון ובטיחותי לעשות זאת? אצלנו תוכלו למצוא שירותי הריסות מבנה בניסור, אשר מתבצעות על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר שתוכלו למצוא. אלו ועוד, מבטיחים לכם עבודה בטוחה, קפדנית ומקצועית.

 

מהו תהליך הריסת מבנה בניסור?

רובנו ודאי יודע מה זה ניסור בטון, שיטת עבודה יעיל ונוחה מול בטון, אשר מאפשרת לנו לבצע אין ספור דברים. אם כן, כאשר מדובר על הריסת מבנה בניסור, ניתן כבר להבין כי העניין עוסק בתהליך של הריסת מבנה, אשר מתבצע בעזרת שיטת ניסור הבטון. היתרון המהותי שבשימוש בשיטה זו להריסת מבנים, היא העובדה כי ההריסה כך, מתבצעת בצורה אסתטית, מקצועית וחשוב מכל, בטוחה.

מהו תהליך הריסת מבנה בניסור

 

כיצד מתבצעת הריסת מבנה בניסור

תהליך הריסת מבנה בניסור, מורכב בעיקרו משני חלקים מרכזיים וחשובים וחלק שלישי אשר מתוסף בסופו של התהליך.

 

חלק ראשון – תכנון ביצוע הניסור

השלב הראשון בתהליך הריסות מבנה בניסור, הוא שלב תכנון העבודה. מאחר שמדובר בפרויקט בעל פוטנציאל סכנה, יש לתכנן את העבודה בצורה המדויקת ביותר, בהתאם לצורך, למבנה ולנתונים שונים נוספים.

 

חלק שני – הריסת מבנה בניסור בטון

החלק השני בתהליך כולל את ביצוע הניסור עצמו, ועל כן את הריסת המבנה הרצוי. חלק זה כמובן, מתבצע בהתאם לתכנית העבודה, ובסופו המבנה אמור לחדול מלעמוד.

 

חלק אחרון – ניקוי ופינוי

השלב האחרון בתהליך הוא שלב הפינוי של כל שאריות הבטון שנותרו מתהליך הניסור וההריסה. לעיתים, שלב זה מתבצע כבר במקביל לתהליך ההריסה עצמו, בכדי למנוע תאונות עבודה הנגרמות בשל מכשולי בטון בשטח העבודה.

 

 

איך להתכונן להריסת מבנה בניסור?

בכדי להיערך בצורה הטובה ביותר לתהליך הריסת מבנה בניסור, ישנם מספר דברים שחשוב לדאוג להם.

  1. וודאו מול חברת הניסור כי יהיה נוכח גנרטור בשטח העבודה, על מנת שכלי העבודה יוכלו לפעול כראוי. יש לשים לב כי לעיתים השכרת גנרטור לעבודה מעלה את מחיר הריסת מבנה בניסור.
  2. וודאו כי המבנה מפונה וכי הוא מוכן להריסה. שימו לב כי לא שכחתם כלום בתוכו.
  3. פנו את שטח הסובב למבנה מכל גורם אשר עלול להיפגע במהלך תהליך הריסת המבנה.

איך להתכונן להריסת מבנה בניסור

 

כמה עולה הריסת מבנה בניסור?

לכל עבודת הריסת מבנה בניסור מחיר שונה ומשתנה בעיקר בהתאם לגודל המטר רבוע אשר מנוסר במהלך תהליך ההריסה. עם זאת, גורמים נוספים משפיעים על מחיר העבודה כגון רמת הקושי בביצוע ניסור הבטון, סוג כלי הניסור הדרושים, גודל המבנה ויציבותו ועוד. בנוסף, בעל המקצוע המספק את שירות הניסור משפיע גם הוא על המחיר בהתאם לשיקוליו האישיים.

כמה עולה הריסת מבנה בניסור

 

מחירון הריסת מבנה בניסור כללי

הריסת מבנה בניסור החל מ – 200₪‏
ניסור בטון החל מ – 150₪‏
קידוח בטון החל מ – 150₪‏

היא לא. בניגוד לרוב שאר שיטות הריסת המבנים, הריסת מבנה בניסור בטון נמצאת כשיטה הכי פחות מסוכנת, ואף בטוחה במידה כזו או אחרת. זאת בשל הדיוק הרב המיוחס לשיטה זו.

כפי שניתן להבין ודאי, הכלים העיקריים אשר באים לכדי שימוש במהלך תהליך הריסת מבנה בניסור הם כלי ניסור בטון. לרוב מדובר על מסורי בטון מזוין, אך ישנם מקרים בהם מדובר על מסורי בטון אחרים.

משך הזמן שלוקח לבצע הריסת מבנה בניסור משתנה בהתאם לגודל המבנה, קרי כמות הניסור הדרושה. כמו כן, גורמים כגון רמת המורכבות בתכנון העבודה עלולים להשפיע גם כן.

הדבר החשוב ביותר שיש להיזהר ממנו במהלך הריסת מבנה בניסור, היא להתרחק משטח ההריסה כל עוד אינך אמור להימצא שם. גם כאשר אתה בשטח, יש לנקוט אמצעי מיגון ובטיחות רלוונטיים.

נווטו במאמר לפי נושאים