ניסור בטון ידני

מחפשים ניסור בטון ידני? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כחלק מעבודות שיפוץ הבית ואפילו בנייתו בהתחלה, בעלי מקצוע נדרשים לבצע בבית שלכם או בעצם בכל מבנה אחר עבודות ניסור בטון. בכל מבנה העבודה הנדרשת שונה ועל כן חלק מהעבודות יצריכו ביצוע הליכי ניסור בטון ידני בעוד משימות אחרות יבקשו דווקא ניסור בטון במכשירים גדולים יותר. כמובן שיש הרבה יתרונות לכל שיטה ובפועל, השיטה הנבחרת תהיה על ידי שכלול כל הפרמטרים של המצב.

ניסור בטון ידני נעשה על ידי מקצוענים. אצלנו תוכלו למצוא בעלי מקצוע עם ניסיון ארוך שנים בעבודות עם בטון, כולל ניסור בטון ידני בקירות, רצפות, תקרות או כל משימה אחרת שתצטרכו אנחנו נעשה. התקשרו אלינו להתייעץ ולהזמין את השירות.

 

יתרונות בהליך ניסור בטון ידני

על מנת לנסר בטון בעלי מקצוע יכולים לבחור באיזו שיטה שהם רוצים. התאמת השיטה תלויה במרחב העבודה, בעובי הבטון וגם ביכולות ובמכשירים שיש לבעל המקצוע ברשותו. ניסור בטון ידני היא אחת מהשיטות לניסור בטון. יש לה הרבה יתרונות על ניסור בטון בשיטות אחרות כך שסביר להניח שבעל מקצוע יבחר דווקא בה.

באופן כללי מנסרי בטון ידני בהכרח חייבים להיות מוסמכים ומקצועיים בביצוע השיטה ועל כן תצפו לקבל עבודה טובה, לא משנה איזו שיטה תבחר.

יתרונות בהליך ניסור בטון ידני

 

ניידות וקומפקטיות

היתרון הראשון הוא יתרון מאוד משמעותי להליך ניסור בטון ידני. בעוד המכשירים האחרים גדולים ומסיביים כך שלעיתים קשה להשחיל אותם או להביא אותם לכל מקום או אזור המצריך ניסור בטון, מכשיר ניסור בטון ידני הוא נייד, או יותר נכון להגיד קל לנייד אותו, ועל כן בעל יתרון משמעותי כשמדובר באזורים שקשה להגיד אליהם בגלל שהם קטנים או צרים.

 

מזעור לכלוך

מכשירי ניסור בטון, מעצם היותם מנסרי בטון, בדרך כלל לאחר השימוש בהם משאירים הרבה אבק או לכלוך כללי אשר מתפזר בבית. כאשר מדובר במכשיר ניסור בטון ידני, בגלל הצורה בה עובד ואיך שהוא מורכב, המכשיר גורם מינימום לכלוך שיתפזר בבית. כך תוכלו לקבל גם עבודה איכותית וגם לא לקבל במקביל בית מלוכלך באם עבודות הניסור מתבצעות בעת שיפוץ או לאחר שהבית כבר מאוכלס על ידי דיירים.

מזעור לכלוך

 

ניסור בטון ידני למגוון משימות

אמנם ניסור בטון הוא שם כולל להרבה משימות ועבודות המתקשרות לניסור בטון, מכשיר ניסור ביטון ידני יכול לענות על הרבה מהמשימות האלה. גם אם מדובר בניסור קיר בטון, תקרת בטון או משימות ניסור בטון אחרות מכשיר ניסור בטון ידני בהחלט יכול לענות על כל המשימות הללו. כך באם יש צורך בכמה עבודות ניסור בטון, ניתן להביא או להשמיש רק מכשיר ניסור בטון ידני לביצוע כל המשימות.

 

מכשיר ניסור בטון ידני

המכשיר בגדול בנוי ממעין סכין עגולה גדולה עשויה יהלום, על מנת לנסר את הבטון, מתוך הנחה שהוא חומר מאוד קשה וחזק, יש צורך בחומר חזק עוד יותר, ומה יותר חזק בטבע מיהלום? קידוחי יהלום! המכשיר בדרך כלל מבוסס על מערכת הידראולית. כל המאפיינים האלו יוצרים את שלושת היתרונות ובאופן כללי יוצרות מכשיר ניסור בטון ידני קל לשימוש ונוח לתפעול. כמובן שרק על ידי מקצוע!

 

 

כמה עולה ניסור בטון ידני?

מחיר ניסור בטון ידני, בדומה למכשירי ניסור בטון אחרים, מורכב מכמה חלקים. חשוב לזכור כי בעבור ניסור בטון ידני מחיר התחלתי של 300 שקלים ועל כל הליך ובהתאם להיקף העבודה שיש לבצע המחיר גם עשוי לעלות ולהגיע לכמה אלפי שקלים בודדים.

 

מחירון ניסור בטון ידני כללי

שירות מחיר
ניסור בטון ידני החל מ-300 ₪
ניסור תקרת בטון החל מ-500 ₪
ניסור קיר בטון החל מ-300 ₪

 

עבודת ניסור בטון באופן ידני, מהווה דרך עבודה נוחה, אשר העבודה עם כלי העבודה המשולבים בה נוחה לתפעול גם היא, ומתבצעת עם רעש ולכלוך מינימליים.

לרוב לא. מאחר ששיטת ניסור  הבטון הידני מתבצעת לרוב עבור ניסור  קטנים יחסית, אין צורך בשילוב מים למניעת חיכוך, שכן הוא זעום במקרים אלו.

תלוי בכמות העבודה הדרושה. לעיתים עבודה זו יכולה לקחת שעות בודדות בלבד, אך לעיתים מספר רב של שעות.

ניסור בטון ידני הוא למעשה דרך מסוימת של ניסור בטון, אשר מתבצעת בעזרת מכונות חיתוך ניסור ידניות. זאת אם כן, בשונה מניסור בטון בסדר גודל גדול, אשר מתבצע בסיוע מכונות חיתוך אוטומטיות וגדולות.

נווטו במאמר לפי נושאים