הריסת מבנה מחיר

מחפשים לדעת כמה עולה הריסת מבנה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

עניין המחיר מלווה את רובנו כמעט בכל מקום בחיים. מקניות בסופר ועד קניית דירה חדשה או רכב חדש. כם אך, גם כאשר מדובר על הריסת מבנה מחיר השירות והעבודה הם גורמים שמעסיקים אותנו, ובצדק. אך, מה משפיע על מחיר השירות וכיצד ניתן לחזות אותו? מחפשים שירות הריסת מבנה במחיר שיטיב עמכם ועם השירות שאתם מקבלים? הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו למצוא שירות הירסת מבנים במחירים נוחים והוגנים עבור כל מקרה וצורך. כל זאת כמובן, מבלי להוריד באיכות ובמקצועיות העבודה.

החלטות רבות במהלך חיינו מושפעות מכסף. בין אם מדובר על השפעה חיובית כגון הימנעות מקניית מוצר כזה או אחר בשל חוסר בתקציב, ובין אם להיפך – קניה של מוצר כזה או אחר דווקא בגלל מחירו הגבוה. בכל מקרה, גם כאשר מדובר על מחיר הריסת מבנה, העניין מהווה שיקול לא קטן בבחירת חברת ההריסה. זקוקים לשירותי הריסת מבנים אך התקציב שלכם לא מאפשר שירות יקר? אל דאגה אתם לא לבד. בדיוק עבורכם ועבור רבים כמוכם, אנו מספקים שירותי הריסת מבנים במחירים נוחים לכל כיס. כל זאת כמובן, במקביל לשירות אמין, מקצועי ואיכותי.

 

מהו תהליך הריסת מבנה?

לפני שנדון בעבודה כי לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה, נבין מה זה בכלל הריסת מבנה. אם כן, תהליכי הריסות מבנים הם תהליכים שנועדו להרוס מבנים קיימים, כלומר להוריד אותם מעל פני הקרקע. הצורך בתהליך זה מתעורר במגוון רחב של מקרים.

  1. כאשר מבנה מסוים מהווה בעיה חוקית ומשפטית, כלומר בנוי בצורה לא חוקית בין אם המבנה עצמו ובין אם הקרקע עליה הוא בנוי.
  2. כאשר לקרקע יש פוטנציאל עסקי גדול יותר במבנה אחר אשר יבנה עליה.
  3. כאשר מבנה מסוים מהווה סכנה בטיחותית מסיבות כלשהן, נדרש להרוס אותו ובמקומו לבנות מבנה יציב יותר. זאת מוכר בדרך כלל כחלק מפרויקט תמ"א 38.

מהו תהליך הריסת מבנה?

 

מדוע לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה?

כפי שנאמר קודם לכן, לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה. כעת, נדון בשאלה – מה גורם לעובדה זו להתממש, קרי מדוע לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה.

מדוע לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה?

 

עמידות המבנה

הגורם הראשי והעיקרי שבגינו לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה, הוא המאפיינים של המבנה העומד בפני ההריסה. ככל שהמבנה גדול יותר וחזק יותר כך גם תהליך ההריסה מאתגר יותר, והמחיר עולה.

 

יציבות המבנה

הסיבה השניה שבגינה לכל תהליך הריסת מבנה מחיר שונה היא רמת יציבות המבנה. ככל שהמבנה פחות יציב, כך עולה רמת המורכבות בהריסתו ומשני הבטיחות הדרושים. בהתאם כמובן, עולה משתנה המחיר.

 

נותן השירות

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא נותן השירות עצמו. לכל נותן שירות מחירון שונה לעבודתיו השונות. זאת, בהתאם לשיקולים הכלכליים והמקצועיים שלו.

 

הריסת מבנה מחיר

 

איך לקבל הצעת מחיר טובה להריסת מבנה?

הצעת מחיר היא למעשה הדרך שלנו לדעת כמה יעלה לי שירות הריסת המבנה הדרוש לי, בהתאם לצרכים הספציפיים שלי. אם כך, בכדי לקבל הצעת מחיר טוב, ולוודא שעבור הריסת מבנה מחיר השירות שיינתן לי הגיוני, יש להגיע עם כל הידע הנדרש. ידע מדויק ונכון, יסייע לחברת העבודה לספק עבורכם מחיר איכותי, וככל שתהיו רציניים יותר כך יבואו לקראתכם.

 

כמה עולה הריסת מבנה?

אם כן, לסיכום, מחיר השירות של הריסת מבנים הוא דבר אשר משתנה מתהליך עבודה אחד לאחר בהתאם לגורמים שונים כגון סוג המבנה, רמת היציבות שלו, בעל המקצוע המספק את השירות ועוד. יחד עם זאת, ניתן לומר כי עבור כל הריסת מבנה מחיר השירות יכול לעלות ולרדת גם במהלך העבודה עצמה בהתאם לגורמים בלתי מתוכננים.

כמה עולה הריסת מבנה?

 

מה משפיע על מחיר הריסת מבנה?

מחיר הריסת מבנה הוא אחד המשתנים הגדולים ביותר בתהליכי הריסות מבנים, וכן משתנה זה הוא בעל מספר הגורמים הרב ביותר אשר משפיעים עליו. אם כן, נשאלת השאלה מה משפיע על מחיר הריסת מבנה?

  1. גודל המבנה – ככל שהמבנה המיועד להריסה גדול יותר, כך גם כמות העבודה רבה יותר ורמת המורכבות ביצוע ההריסה גדולה יותר. בהתאם כמובן, מחיר השירות עולה.
  2. סוג הבטון המרכיב את המבנה – על אף שרוב תהליכי הריסות המבנים מתבצעים באמצעות ניסור בטון הידוע ביכולותיו לעבוד כנגד כל סוג בטון שהוא, כאשר מדובר על סוגי בטון קשיחים יותר, לרבות בטון מזוין, מן הראוי שתהליך העבודה ימשך מעט יותר זמן.
  3. נותן השירות – לכל בעל שירות ישנו מחירון שונה במעט מאשר בעל שירות אחר. אם כן, על אף שמדובר בהבדלים מזעריים יחסית, עדיין מדובר בגורם שמשפיע על המחיר.

 

כיצד ניתן לחזות מראש מחיר הריסת מבנה?

הדרך הטובה והמוכרת ביותר לחישוב מחיר מדויק עבור עבודת הריסת המבנה האישית שלכם, היא באמצעות הצעות מחיר. הצעות מחיר הן למעשה הצעה בדבר המחיר המדויק לפרויקט מסוים, אשר ניתנת ללקוח בהתאם לצרכים שלו. על כן, ניתן לתת לנותן השירות את הפרטים, מדויקים ככל שניתן, אודות הצורך שלכם בהריסת מבנה, ובכך לקבל ולחזות מראש מחיר הריסת מבנה.

כיצד ניתן לחזות מראש מחיר הריסת מבנה?

 

הריסת מבנים – איך זה קורה?

אף על פי שמחיר הריסת מבנה הוא דבר משתנה בהתאם לתוכן ההריסה, אופן ביצוע הריסת המבנה אינה משתנה כמעט כלל בין תהליך אחד לאחר, ומורכבת משני חלקים עיקריים.

 

חלק ראשון: בניית תכנית הריסה

השלב הראשון בתהליך ההריסה הוא בניית תכנית עבודה. תכנית זו נועדה על מנת שהריסת המבנה תתבצע בצורה מבוקרת ככל הניתן, ובכך רמת הביטחון שבתהליך תעלה בצורה משמעותית. כמובן שלכל תהליך הריסה תכנית עבודה משלה בהתאם למאפייני המבנה.

חלק ראשון: בניית תכנית הריסה

 

חלק שני: הריסת המבנה

החלק השני בתהליך ההריסה הוא ההריסה עצמה. חלק זה אינו מורכב מבחינת כמות התוכן שבו, אך זהו החלק החשוב ביותר, ואולי הקשה ביותר, שכן רמת הריכוז והסדר הדרושים בו, גבוהות במידה רבה. זאת כמובן, מאחר שמדובר על תהליך עם פוטנציאל סכנה גבוהה, וכל טעות עלולה לגרור פגיעה כלשהי.

 

מחירון הריסת מבנה כללי

הריסת קיר בטון החל מ – 120₪‏
הריסת מבנה נייד החל מ – 450₪‏
הריסת בניין החל מ – 550₪‏
הריסת מבנה בטון החל מ – 300₪
הריסת חומת בטון החל מ – 200₪‏
הריסת מדרגות בטון החל מ – 170₪‏

סוג המבנה והמרכיבים שלו, מאפייניו השונים לרבות חוזקו ויציבותו, גודל המבנה, חברת העבודה המבצעת את ההריסה ועוד.

במקרה הטוב, תהליך הריסת מבנה נמשך יום עבודה אם לא ימי עבודה בודדים. עם זאת, ישנם תהליכי הריסת מבנים אשר נמשכים מספר רב של ימים. הכל כתלות בגודל המבנה וברמת מורכבות הריסתו.

מחיר הריסת מבנה אשר מהווה מחיר נמוך מדי מהממוצע, לרוב מעיד על רמת איכות ירודה של תהליך העבודה. עם זאת, תהליכי הריסה במחירים גבוהים אינם בהכרח מעידים על איכות, אלא על רמת מיתוג.

ברגע שמבצעים הריסת מבנה על ידי בעל מקצוע מנוסה ואיכותי, התהליך מתבצע בשיקול דעת ובבטיחות שיא, כך שאין סיבה לדאגה. אך, הדבר קורה גם להפך.

נווטו במאמר לפי נושאים