ניסור קיר בטון

מחפשים ניסור קיר בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

סטנדרט הבניה בישראל מחייב שימוש בבטון לבניית מבנים מכל הסוגים (כמעט). זאת מפני שבטון נחשב לאחד החומרים החזקים, העמידים והאמינים ביותר שיש. 

מבנים מבטון, מתוכננים היטב ובנויים כראוי, יכולים לעמוד בני טלטלות, כמו רעידות אדמה, יכולים לספק מרחב מוגן, מה שנחוץ במיוחד במציאות הביטחונית של ישראל ועוד.

שימוש בבטון יכול להיות מגוון – החל בסוגים שונים של בטון לצרכים שונים, שימוש במשטחי בטון טרומיים, המגיעים מוכנים לשימוש מהמפעל, יציקת קירות שלמים מבטון מזוין, משולב עם מוטות ורשתות פלדה ועוד.

 

ניסור קיר בטון במרכז

ניסור קיר בטון בצפון

ניסור קיר בטון בדרום

ניסור קיר בטון בשרון

ניסור קיר בטון בחיפה

ניסור קיר בטון בירושלים

ניסור קיר בטון ביהודה ושומרון

 

אז מתי צריך ניסור קיר בטון?

ניסור קיר בטון הופך לעבודה נחוצה, כאשר יש צורך לשבור קיר בטון לצורך הרחבה ושיפוץ של הבית, פתיחת פתח לצורך התקנת חלון, או דל ואפילו להתקנת מעלית חדשה בבניין.

שבירה של קיר בטון היא פעולה מסוכנת וקשה לביצוע ולכן ניסור קירות בטון הוא החלופה המתאימה והיעילה מכולן לצורך העניין.

אז מתי צריך ניסור קיר בטון?

כיצד לבצע ניסור קיר בטון?

כלי העבודה המשמשים לניסור בטון עשויים להשתנות לפי הצורך – עובי הקיר, מיקומו, צורתו ועוד.

יחד עם זאת, כל המסורים המיועדים לניסור בטון מתאפיינים במכנה משותף חשוב אחד – מדובר במסור יהלום. מסור יהלום הוא מסור שהלהב שלו משובץ ברסיסים זעירים של יהלום, שהופכים אותו לחזק וחד במיוחד.

לצד היעילות והדיוק הרבים שמאפשר מסור כזה לעבודה בבטון, הוא גם מסוכן מאוד.

אם הוא מגיע לידיים לא מיומנות, הוא עלול לגרום נזק בלתי הפיך למבנה ואף לעובדים.

לכן, תהליך השימוש במסור יהלום לניסור קיר בטון, כולל סיוע של אנשי מקצוע ומומחים מתחום הבניה והפעלת הכלים על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שיש להם את כל הידע, הניסיון וציוד הבטיחות הדרושים כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

דגשים חשובים לפני ניסור קיר בטון

בין אם אתם לקוחות של חברה לניסור בטון, או מתעניינים בביצוע עבודות כאלה בעצמכם, כדאי שתכירו את הדגים החיוניים לביצוע עבודות מסוג זה:

  • חישוב ותכנון של אופן הניסור, כדי לוודא שלא תיווצר פגיעה בתשתיות המחוברות לקיר, ביתר חלקי המבנה או באנשים, נעשים על ידי מהנדסים וקונסטרוקטורים, הנסמכים בין היתר על תוכניות הבניה.
  • בחירת הכלים המתאימים נעשית על ידי מומחים, לאחר שנבדקו כל תנאי השטח וכל צרכי העבודה.
  • מלבד העובדה שמסור יהלום הוא חד וחזק באופן מיוחד, הוא גם פועל במהירות גבוהה, שיוצרת חיכוך חזק עם המשטח המנוסר ומפיקה טמפרטורות גבוהות. כדי לנטרל את הבעייתיות של הטמפרטורות הגבוהות, יש לקרר את המשטח ואת להב המסור בעזרת שימוש במים. המים גם עוזרים למתן את כמות האבק והרסיסים הניתזים בעקבות הניסור.

דגשים חשובים לפני ניסור קיר בטון

ניסור קיר בטון מחיר

כיצד קובעים את מחיר העבודה?

מדובר במספר פרמטרים שיש לשקלל ביחד, כדי להבין את עלות העבודה הריאלית:

  • אור הקיר שדרוש לניסור
  • עובי הבטון
  • סוג הבטון – האם הוא מחוזק באלמנטים מפלדה? אבנים? חומרים אחרים שעלולים להקשות על הניסור?
  • תנאי השטח – כמה קל, או קשה להגיע לקיר 
  • תשתיות מחוברות – האם העבודה עלולה להיות מורכבת מאוד בגלל שהקיר מחובר לתשתיות חיוניות?
  • קיר תומך – במקרה שמדובר בקיר שיש לו חשיבות בשמירה על יציבות המבנה, ייתכן שלא יוכלו לנסר אותו כלל, או שעבודת הניסור תהיה כרוכה ביצירת תמיכות מתאימות ולכן גם ארוכה ומורכבת יותר.

אלה רק חלק מהגורמים המשפיעים על מחיר ניסור קיר בטון ולכן חשוב שתצרו קשר עם החברה ותבקשו הצעת מחיר לפי התנאים הקיימים בשטח.

 

מה הפרמטרים לבחירת חברה לניסור קיר בטון?

  • מגוון אפשרויות – חברה מקצועית תוכל לתת לכם שירות לכל סוג ועובי של קיר בטון
  • מגוון כלים – חברה מקצועית ומיומנת, תחזיק ברשותה מגוון כלים מסוגים שונים, המיועדים לתנאי שטח שונים, לסוגים שונים של קירות בטון.
    חברה מקצועית לניסור בטון תוכל להעניק לכם פגישת ייעוץ ללא התחייבות
  • ביטוח – ניסור בטון עשוי להיות מסוכן בהיבטים רבים ושונים, לפגוע במבנה, או בעובדים ולכן חשוב שהחברה תהיה מבוטחת כראוי ותוכל להציג לכם אסמכתא רלוונטית לעניין הביטוח.
  • אחריות – חברה מוסמכת ומורשית לניסור בטון תוכל לספק לכם גם אחריות על ביצוע העבודה לטווח ארוך.
  • חברה בעלת ניסיון תעסיק עובדים מיומנים בהפעלת הכלים המסוכנים הדרושים לביצוע העבודה.
  • מחירים – אף אחד לא אוהב להיפרד מסכומים גדולים של כסף ולכן חשוב למצוא חברה שהעלויות שלה מתאימות לתקציב שלכם, אבל צריך גם לזכור שחברות מקצועיות, המחזיקות כלי עבודה מקצועיים ואיכותיים, לצד עובדים מיומנים ומנוסים, נושאות גם בעלויות גבוהות, המתבטאות גם במחירים שהן מבקשות ולכן גם מחיר נמוך מדי עשוי להיות בעייתי מפני שהוא עלול להעיד על חברה פחות מקצועית.
  • ודאו שהחברה ששכרתם מתחייבת גם לפנות את שאריות הבטון בתום העבודה.

מה הפרמטרים לבחירת חברה לניסור קיר בטון?

לסיכום

ניסור קיר בטון הוא משימה למקצוענים ולמומחים, שיבטיחו לכם ביצוע מקצועי ואיכותי של העבודה, שמירה על כללי הבטיחות הדרושים ועל תקינות המבנה לכל אורך ביצוע העבודה וגם בסיומה.

שאלות ותשובות

משך הזמן שלוקח לבצע תהליך ניסור קיר בטון משתנה בהתאם לגופו של עניין. כמות הניסור, רמת מורכבות ביצועו ועוד, משפיעים על משך הזמן הדרוש.
בכדי לקבל הצעות מחיר עבור ניסור קיר בטון, ניתן להתקשר ולבקש מחברת הניסור שלכם הצעה רלוונטית עבורכם.
נווטו במאמר לפי נושאים