הריסת מדרגות בטון

מחפשים הריסת מדרגות בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ישנו מספר לא מבוטל של מקרים בהם אנשים נתקלים בסיטואציה בה מתעורר בקרבם צורך בתהליך הריסת מדרגות בטון. בין אם כחלק מתהליך שיפוץ ובין אם כחלק מתהליך הריסת מבנה שלם, עבודת הריסת מדרגות הבטון דורשת ידע וניסיון מקצועי. אך, מהם הדברים שכולל תהליך הריסה זה, ואיך הוא בכלל מתבצע? גם אתם נקלעתם לסיטואציה שמשאירה אתכם עם צורך להרוס מדרגות בטון? אל דאגה, אנחנו פה עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותים מקצועיים ואמינים של הריסת מדרגות בטון. כלל השירותים שלנו מתבצעים ביסודיות ובבטיחות, שיספקו עבורכם מענה מיטבי.

 

מה הכוונה בהריסת מדרגות בטון?

כאשר מדברים על תהליך הריסת מדרגות בטון, הדבר עלול להישמע מעט מבלבל ולא ברור. ובכן מובן כי תהליך זה מדבר על הריסה של מדרגות העשויות בטון, אך השאלה היא כיצד תהליך זה מתבצע. אם כן, התשובה הכללית לכך תהיה ניסור בטון. תהליך ניסור הבטון מאפשר לנו עבודה יעילה ופשוטה יחסית, עם כל סוג בטון שהוא לרבות בטון מזוין, ועל כן נבחר בין היתר, לבצע גם הריסת מדרגות בטון.

מה הכוונה בהריסת מדרגות בטון

 

למה דווקא ניסור בטון לצורך הריסת מדרגות בטון?

כפי שהתחלנו לעסוק בכך, ניסור בטון הוא הדרך העיקרית והנבחרת לביצוע הריסת מדרגות בטון. אך מדוע זו הדרך הנבחרת, ומה מייחד אותה כל כך? על כך נענה מיד.

  1. למסורי הבטון מיוחסת עוצמה רבה אשר מאפשרת דברים רבים ביניהם עבודה נוחה מול בטון, ובעיקר מול בטון מזוין, שנחשב לחזק ביותר.
  2. העוצמה הרבה של מסורי הבטון מאפשרת עבודה יעילה, וחוסכת זמן ומאמץ רבים.
  3. הדיוק הרב המתקבל מעבודה עם ניסור בטון, מאפשר לקבל תוצאות אסתטיות ומרהיבות.

למה דווקא ניסור בטון לצורך הריסת מדרגות בטון

 

איך מתרחש תהליך הריסת מדרגות בטון?

תהליך הריסת מדרגות בטון בעזרת ניסור בטון מתבצע בעיקרו בעזרת שלושה שלבים, שיניים מהם עיקריים והשלישי מהווה שלב נלווה, אשר דואג לסיים את תהליך העבודה בצורה מיטבית.

איך מתרחש תהליך הריסת מדרגות בטון

 

בניית תכנית עבודה

השלב הראשון בתהליך העבודה הוא שלב בניית תכנית העבודה. תכנית זו, נבנית בראש ובראשונה על בסיס הצורך הנתון. בנוסף, היא נבנית בהתאם לנתונים נוספים כגון סוג המדרגות, אורכן, מיקום המדרגות ותפקידן במבנה ועוד.

 

ביצוע הריסת מדרגות הבטון

השלב השני בתהליך הוא שלב הניסור עצמו. שלב זה כמובן, נועד על מנת לספק את המענה לצורך של הלקוח, ומתבצע בצמוד לתכנית העבודה שנבנתה קודם לכן.

 

פינוי שטח העבודה

השלב האחרון הוא שלב פינוי וניקוי שטח העבודה. שלב זה נועד על מנת לנקות את שטח העבודה מכלל שאריות הבטון שנוצרו כתוצאה מהריסת המדרגות, ודואג להשליכן למיכלי אשפה ייעודיים.

 

הריסת מדרגות בטון
הריסת מדרגות בטון

 

כמה עולה הריסת מדרגות בטון?

מחיר הריסת מדרגות בטון משתנה בהתאם לגורמים רבים כגון סוג הבטון המרכיב את המדרגות, רמת המורכבות בביצוע העבודה, כלי הניסור הדרושים ועוד. יחד עם זאת, בראש ובראשונה העובדה כי לכל הריסת מדרגות בטון מחיר שונה נובעת מהשוני בכמות הניסור הדרושה לביצוע העבודה. ככל שישנם יותר מטרים רבועים שיש לנסר, כך המחיר עולה בהתאם.

 

מחירון הריסת מדרגות בטון כללי

הריסת מדרגות בטון החל מ – 170₪‏
הריסת חומה בניסור החל מ – 200₪‏
הריסת קיר גבס בניסור החל מ – 60₪‏

בראש פרויקט הריסת מדרגות בטון, עומד בדרך כלל ראש צוות עבודה, אשר לעיתים נקרא מנהל פרויקט.

משך הזמן הדרוש לביצוע תקין של הריסת מדרגות בטון עומד בממוצע על מספר שעות עבודה. עם זאת במקרים מורכבים יותר או במקרים בהם יש צורך בניסור מדרגות רבות, התהליך עלול להימשך מספר ימים.

תהליך הריסת מדרגות בטון בעזרת ניסור בטון נחשב לתהליך ההריסה הבטיחותי והיעיל ביותר. כמו כן, תהליך זה הוא הנפוץ ביותר כיום הודות לתכונות העבודה של מסורי הבטון.

הריסת מדרגות בטון יכולה להיעשות בעזרת דחפורים, פטישי אוויר ועוד. עם זאת דרכים אלו אינן אסתטיות כלל, והן עלולות לגרום לנזק נוסף בסביבת העבודה.

נווטו במאמר לפי נושאים