ניסור חלון בקיר

מחפשים ניסור חלון בקיר? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ניסור חלון בקיר בטון עשוי להישמע כמו פעולה פשוטה יחסית. העניין הוא שברגע שמעורב בטון בתמונה, שום דבר כבר לא יכול להיות פשוט.

בטון הוא אחד החומרים הקשים והעמידים הקיימים כיום, לכם הוא גם משמש לבנייה. אז מה עושים כשרוצים לפתוח פתח לחלון בקיר בטון? אילו כלי עבודה דרושים לביצוע המשימה? האם כל אחד יכול? וכמה זה עולה?

ניסור משטחי בטון, או קירות בטון, נחשב לסוג של אמנות. כדי לבצע ניסור קיר בטון, לצורך פתיחת פתח לדלת, או חלון ולכל צורך אחר, יש צורך בכלי עבודה מיוחדים ומסוכנים (בידיים לא מיומנות), טכניקה מסודרת וזהירה, נקיטת כללי בטיחות מחמירים וסיוע של אנשי מקצוע מתחום ההנדסה והאדריכלות, שיסייעו על הבטיחות בעת ביצוע העבודה. למה בדיוק הכוונה?

כלי עבודה ניסור חלון בקיר בטון

בימים עברו, נהגו להשתמש בכלים כמו קונגו, או כלי הריסה רבי עוצמה אחרים, לצורך יצירת פתח בקיר בטון. התוצאה היתה פתח לא אחיד, המון לכלוך ושאריות מסביב ועוד הרבה עבודה, עד שיווצר פתח ישר, מדויק ונקי, שאפשר להתקין עליו משקופים, מסגרת וזכוכית של חלון.

כיום נהוג להשתמש במסורים מיוחדים, שיש להם יכולת לחתוך חתכים נקיים וישרים בקירות בטון ומשטחים קשים אחרים.

אלה נקראים מסורי יהלום. מסורים אלה חזקים מאוד ויש להם רכיב סודי אחד, שהופך אותם לחדים וחזקים מספיק כדי לחתוך כל סוג של בטון – הלהב שלהם מצופה באבקה דקיקה של רסיסי יהלום זעירים.

יהלום נחשב לחומר הקשה ביותר בטבע ולכן מסורי יהלום הם הכלים היחידים שהוכיחו אפקטיביות בחיתוך נקי, מדויק, ישר ובטיחותי של קירות בטון.

יחד עם זאת, בגלל העוצמה הקיצונית של הכלים האלה, הם עלולים להפוך לכלים מסוכנים בידיים לא מיומנות ולגרום לפגיעה בגוף, במנה ואפילו בנפש ולכן חשוב שרק אנשי מקצוע מיומנים ישתמשו בהם.

כלי עבודה ניסור חלון בקיר בטון

 

 

טכניקת חיתוך במסור יהלום

מלבד היתרון הברור של חיתוך אפקטיבי, נוח, נקי ויעיל של משטחי בטון, מסורי יהלום מייצרים חום גבוה מאוד בעת העבודה, שמקורו במהירות הגבוהה של המסור ובעוצמת החיכוך העצומה, של הלהב במשטח הבטון.

כדי להתמודד עם הטמפרטורות הגבוהות ולמנוע נזקים משניים, נהוג להשתמש בזרם חזק של מים תוך כדי הניסור, כדי להוריד את הטמפרטורות. כמובן שגם כאן יש צורך באנשי מקצוע מיומנים, שיבצעו את העבודה כראוי וימנעו פגיעה, או נזק, שעלולים להיגרם בגלל שימוש לא נכון בטכניקה.

יתרון נוסף לשימוש במים הוא מניעה של אבק ולכלוכים קטנים כתוצאה מפעולת הניסור.

טכניקת חיתוך במסור יהלום

 

אנשי מקצוע וכללי בטיחות

מלבד אנשי המקצוע המתבקשים: מפעילים מיומנים, מנוסים ובעלי הכשרה מתאימה להפעלת מסור יהלום המועסקים אצל קבלנים וחברות העוסקות בתחום, לפני חיתוך קירות בטון חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום ההנדסה והאדריכלות, שיכולים לבדוק את הדרך הבטוחה לחיתוך הקיר ולצמצום מקסימלי של נזק אפשרי למבנה ולאדם. למה הכוונה?

 

  • קיר בטון עשוי להיות קיר תומך במבנה ולכן יש לנקוט במשנה זהירות לפני כל החלטה ליצור חיתוכים בקיר כזה, על ידי בדיקת שרטוטים הנדסיים והאדריכלים של המבנה. רק לאחר בדיקה כזאת, וידוא שלא צפויה סכנה למבנה בעקבות הניסור, ניתן לחתוך את הקיר.
  • קיר בטון עשוי להיות מיקומן של תשתיות חשובות, כמו חשמל, גז, מים וכן הלאה. חיתוך בלתי מבוקר, עלול לפגוע בתשתיות האלה ולגרום לנזקים ללא תקנה ולכן חשוב שאיש מקצוע רלוונטי יקרא ויבין את תוכניות הבניין, לפני שניסרו את הקיר, כדי להבטיח שהחיתוך לא יפגע בתשתיות הנ"ל.
  • שמירה על אזור עבודה סטרילי – מסור יהלום הוא כלי עבודה מסוכן. בקידוח בטון בגובה, גושי בטון גדולים עלולים ליפול כחלק מעבודת הניסור ולכן חשוב שאיזור העבודה יהיה פנוי מעוברי אורח, שכל העובדים בשטח יצטיידו באמצעי הגנה מתאימים, כמו קסדות, מסכות נשימה, משקפי מגן וכן הלאה.

 

 

כמה עולה ניסור חלון בקיר בטון?

עלות העבודה, במקרה של ניסור חלון בקיר בטון, משתנה לפי מספר פרמטרים:

  1. עובי הקיר – בטון עבה דורש שימוש במסור מתאים. ייתכן שהמחיר יעלה בהתאם.
  2. סוג הבטון – קיימים סוגים שונים של בטון ברמות שונות של עמידות וקושי ועל כן יש צורך בכלי עבודה שונים ובמפעילים מיומנים בכל אחד מהכלים. בהתאם עשוי להשתנות גם המחיר.
  3. אורך הניסור – ככל שהפתח יהיה גדול יותר, כך עבודת הניסור תהיה ארוכה ומאומצת יותר וייתכן בלאי גדול יותר של המסור. לכן נהוג לתמחר את עבודת הניסור גם לפי מטר.
  4. פשוט או מסובך – ככל שיותר קשה להגיע לאזור הניסור, ככל שהקיר יותר מורכב בגלל תשתיות שונות, כך העבודה תהיה מורכבת ומאומצת יותר. בהתאם לכך גם המחיר.
  5. ותק החברה – ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר ובעלת שם, יתכן שהמחיר יעלה בהתאם גם הוא וסביר להניח שבצדק. חברה מנוסה וותיקה, לרוב תעסיק אנשי מקצוע מיומנים ותחזיק מגוון גדול יותר של כלי עבודה מקצועיים, מה שיקצר את זמן העבודה ויבטיח לכם עבודה מקצועית ואיכותית.

לסיכום

עם יש עבודה מקצועית שלא כדאי לנסות בכוחות עצמכם, הרי שמדובר בניסור משטחי בטון. כלי עבודה מקצועיים, אנשי מקצוע ומומחים, הם אלה שלרוב מתאימים לביצוע העבודה.

 

ניסור חלון בקיר החל מ- 250 ש"ח
ניסור קורת בטון החל מ- 350 ש"ח
ניסור עמוד בטון החל מ- 450 ש"ח

 

ניסור חלון בקיר הוא טכניקה יעילה ומדויקת ביותר עבור עבודה מול בטון מכל סוג שהוא, ובפרט בטון של מקלט.

כמובן. כל תהליך עבודה כולל סכנות כאלו ואחרות. במקרה זה הסכנות נובעות בעיקרן מהעבודה עם כלי החיתוך העוצמתיים.

ניסור חלון בקיר הוא טכניקת ניסור וחיתוך אשר יכולה לעמוד בפני קשיים ברמות שונות הודות לכלי העבודה המתקדמים שלנו.

תהליך העבודה מחולק בעיקרו לשני חלקים, בניית תכנית עבודה וביצוע העבודה עצמו.

נווטו במאמר לפי נושאים