קידוח בטון בגובה

מחפשים קידוח בטון בגובה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

עבודת קידוח הבטון היא עבודה בעלת שימושים רבים מאוד. אי לכך, דרכי הביצוע שלה רבים גם הם, וקיימות דרכים רבות לביצוע קידוח בטון כגון קידוח הפוך, קידוח בזוית ואף קידוח בטון בגובה. במקרה זה, של קידוח בטון בגובה, העבודה דורשת מעט יותר דברים מאשר עבודת קידוח בטון רגילה. זקוקים לקידוחי בטון עבור דברים הנמצאים במקומות גבוהים? נמאס לכם לחפש אחר אנשי מקצוע שיספקו עבורכם קידוחי בטון בגובה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא את שירותי קידוח הבטון בגובה הטובים והמקצועיים ביותר שיש!

 

מה זה קידוח בטון בגובה?

תהליכי קידוח בטון, כפי שאנו יודעים, הם תהליכי עבודה שנועדו לבצע שינויים בבטון לצרכים שונים, בדרך קלה, נוחה ואסתטית. אם כך, תהליכי קידוח בטון בגובה, כפי שניתן להבין, הם בדיוק אותם תהליכי קידוח בטון רגילים, מלבד העובדה שהם מתבצעים בגובה מסוים. עובדה זו, מכריחה את אנשי המקצוע לנקוט אמצעי זהירות נוספים על אלו הרגילים.

מה זה קידוח בטון בגובה?

 

קידוח בטון בגובה – איך זה קורה?

כמובן שתהליך קידוח בטון בגובה מתבצע בגובה מסוים. אם כן, מלבד השאלה איך הוא מתבצע בגובה, אופן הליך הקידוח עצמו מתרחש בדיוק באותו האופן שכל שאר תהליכי קידוח הבטון מתרחשים.

 

שלב ראשון – תכנון עבודה

השלב הראשון הוא שלב בניית תכנית עבודה. שלב זה נועד על מנת לבנות תכנית עבודה יסודית שתסייע לצוות הפועלים לבצע את הקידוחים הדרושים בצורה המדויקת, היעילה והבטוחה ביותר שניתן. כל זאת, בהתבסס על הצורך הנתון ועל גורמים המשפיעים ומושפעים ממנו.

 

שלב שני – ביצוע העבודה

השלב השני מתחיל עם הרמת משטח ההרמה עם כל הציוד ואנשי הצוות הדרושים עליו, עד למקום בו יש צורך בקידוח הבטון. שם, מתבצע סימון המקומות בהם יש צורך לבצע את הקידוח. מיד לאחר מכן, מתחיל תהליך הקידוח, שבסופו מתקבל התוצר הנדרש.

 

שלב שלישי – ניקיון שטח העבודה

עם תום הקידוח, פונים אנשי צוות העבודה לנקות את שטח העבודה שהתלכלך ככל הנראה, מאבק בטון ומשאריות בטון שנפלו במהלך הקידוח.

 

 

הסכנות העיקריות של קידוח בטון בגובה

אחת השאלות הראשונות שעולות כאשר שומעים על קידוח בטון בגובה, היא "עד כמה זה מסוכן?". ובכן, מלבד עניין הגובה אין הסכנה בתהליך זה גבוהה מכל שאר תהליכי קידוח הבטון.

  1. גובה העבודה – בשל העובדה שתהליך קידוח בטון זה מתבצע בגובה, ישנה סכנת נפילה הן של כלי עבודה, הן של חתיכות בטון ולעיתים אף של צוות הפועלים. על כן, חשוב לשמור על שטח עבודה סטרילי מכל מה שלא צריך להיות נוכח בו.
  2. כלי עבודה חדים – בשל העובדה כי כלי קידוח הבטון חדים, ישנה סכנת פגיעה מהם. עם זאת, אנשי מקצוע איכותיים, יודעים כיצד לעבוד איתם, ועל כן הסכנה פוחתת.

הסכנות העיקריות של קידוח בטון בגובה

 

כמה עולה קידוח בטון בגובה?

לכל תהליך קידוח בטון בגובה מחיר שונה בהתאם לגורמים שונים כגון כמות העבודה הנדרשת, רמת מורכבות העבודה, גובה הקידוח הנדרש, סוג הצורך הספציפי ועוד. כמו כן, מחיר קידוח בטון בגובה נקבע בהתאם לשיקוליו של בעל המקצוע, ועל כן לא ניתן לנקוב מחיר מדויק.

 

מחירון קידוח בטון בגובה כללי

קידוח בטון בגובה החל מ – 200₪‏
קידוח בטון למכונת כביסה החל מ – 350₪‏
קידוח בטון לונטה החל מ – 450₪‏

בכדי לבצע קידוח בטון יש צורך בחשמל ומים. כמו כן, מומלץ לנקות את שטח העבודה מכל גורם אשר עלול לפגוע בתהליך או להיפגע ממנו.

לא. עבודה עם מקדחי בטון דורשת ידע וניסיון אשר חוסר בהם עלול להוביל להרס ולפגיעה בבטון בפרט, ובעמידות המבנה בכלל.

באופן כללי, השימוש בקידוח בטון נעשה כאשר יש צורך ליצור תעלות בבטון לצורך העברת תשתיות, תעלות מיזוג, ארובות ועוד.

כפי שניתן להבין משמם, קידוח בטון הוא תהליך המתבצע בעזרת מקדח, ואילו ניסור מתבצע בעזרת מסור. ההבדל נובע במטרה ובאופן השימוש של כל אחד מהתהליכים.

נווטו במאמר לפי נושאים