קידוחים בקיר בטון בגובה

מחפשים קידוחים בקיר בטון בגובה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

עבודות קידוחים בקיר בטון בגובה יכולות לשמש עבור צרכים רבים. חלקם מסובכים ומורכבים יותר, חלקם מורכבים פחות, אך כולם ככלל, דורשים מעט יותר משני זהירות ותשומת לב, בשל כמובן, העובדה כי מדובר בעבודה בגובה. אם כן, מהם אותם משני זהירות, מפני מה יש להיזהר, ואיך בכלל מבצעים עבודות אלו? אצלנו תוכלו למצוא עבודות קידוחים בקיר בטון בגובה עבור כל צורך שהוא, החלק מיצירת פתחי אוורור, ועד יצירת פתחים לצינורות פליטת אדים של מכונות תעשייה ומכונות כביסה. כלל השירותים שלנו, מתבצעים באיכות ובבטיחות, ומבטיחים לכם תוצר איכותי ומשובח.

 

מתי נזדקק לשירות קידוחים בקיר בטון בגובה

ראשית כל, כפי שניתן להבין משמם, קידוחים בקיר בטון בגובה נועדו על מנת לבצע עבודות קידוח בטון בקירות בטון בגובה, כלומר לא על פני הקרקע כצורך השגרתי. אם כן, עולה השאלה מתי בכלל אנו זקוקים לזה? התשובות לפניכם –

  1. קידוחים בקיר בטון בגובה עבור ארובות פליטת עשן או אדים, לרבות ארובות של מפעלי תעשייה.
  2. קידוחים בקיר בטון בגובה עבור יצירת פתחים לתשתיות מים וחשמל אשר יש צורך להעביר אותם בגובה.
  3. קידוחים בקיר בטון בגובה עבור יצירת פתחי ותעלות אוורור בחללים גדולים לרבות משרדים ואולמות תעשייה.

מתי נזדקק לשירות קידוחים בקיר בטון בגובה

 

מה צריך לדעת על קידוחים בקיר בטון בגובה

בכדי לספק מענה על שאלות רבות בנוגע לעבודות קידוחים בקיר בטון בגובה, לפניכם מספר הדברים העיקריים שצריך לדעת על כך.

מה צריך לדעת על קידוחים בקיר בטון בגובה

 

איך להתכונן לקידוח בקיר בטון בגובה

ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות על מנת להתכונן ולייעל את תהליך הקידוח העתיד להתקיים. ראשית, וודאו כי קיים מקור חשמל, תלת פאזי, אשר ישמש להפעלת כלי העבודה. שנית, וודאו כי שטח העבודה מוכן לעבודה יעילה ונקיה, ללא מכשולים.

 

כיצד מתבצעים קידוחים בקיר בטון בגובה

כפי שניתן לתאר, קידוחים בקיר בטון בגובה מתבצעים מן הסתם בגובה, אך השאלה היא איך. אם כן, תהליכים אלו מתבצעים לרוב על משטח הרמה, אשר מתרומם לגובה הדרוש לקידוח. על משטח ההרמה מצויים כלל כלי העבודה הדרושים, וכן איש המקצוע שעתיד לבצע את הקידוח. כך למעשה, עניין הגובה כבר לא מהווה מכשול, והעבודה מתבצעת כרגיל.

 

 

קידוחים בקיר בטון בגובה – הסכנה העיקרית

מעבר לסכנות הרגילות אשר מאפיינות את תהליך הקידוח כגון פציעה מכלי העבודה, סכנה בעבודה עם חשמל במתח גבוה ומים יחדיו ועוד, לעבודות קידוחים בקיר בטון בגובה ישנה סכנה עיקרית משלה. כפי שניתן לנחש, סכנה זו נוגעת לעניין הגובה. מאחר שהתהליך מתבצע בגובה, ישנה סכנת נפילה, בין אם של חפצים, שאריות בטון וכדומה, ובין אם של אנשי צוות. על כן, צוות העבודה נוקט אמצעי בטיחות רבים יותר בעבודות מסוג זה.

קידוחים בקיר בטון בגובה - הסכנה העיקרית

 

כמה עולה קידוחים בקיר בטון בגובה?

עניין המחיר הוא נושא שמעסיק את כולנו בכל תחום, ובצדק. אנו רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר. עם זאת מחיק קידוחים בקיר בטון בגובה הוא גורם אשר משתנה מעבודה אחת לאחרת בהתאם לגורמים שונים. כמו כן, ניתן להגדיר ולומר כי עבור כלל עבודות קידוחים בקיר בטון בגובה מחיר השירות ההתחלתי עומד על כ – 150 ש"ח, אך שוב, זהו מחיר התחלתי.

 

מחירון קידוחים בקיר בטון בגובה כללי

קידוחים בקיר בטון בגובה החל מ – 150₪‏
קידוח בטון ממ"ד החל מ – 320₪‏
קידוח פתחי ניקוז החל מ – 350₪‏

משך הזמן הדרוש לביצוע קידוחים בקיר בטון בגובה משתנה בהתאם לצורך בקידוח קיר הבטון, אך בממוצע עומד על כמספר שעות עבודה.

עבור כלל עבודות הקידוח, יש צורך בראש ובראשונה במקור חשמל, בין אם גנרטור ובין אם מקור מקומי כחלק מהתשתית.

כלי העבודה, וכן אנשי המקצוע, מצליחים לבצע את עבודתם בגובה בעזרת משטחי הרמה אשר נושאים אותם לגובה העבודה הדרוש.

מחירים מדויקים אודות צורך אישי של קידוחים בקיר בטון בגובה, ניתן למצוא בעזרת הצעות מחיר מחברת הקידוח שאת שירותיה אתם מעוניינים להשכיר.

נווטו במאמר לפי נושאים