קידוח בטון בממ"ד

מחפשים קידוח בטון בממ"ד? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

לכל אחד ואחת אשר מתגוררים במבנה כלשהו, בין אם בדירה ובין אם הבית פרטי, יש ככל הנראה ממ"ד בתוך הבית, ואם לא אז ממ"ד משותף בבניין או באזור המגורים. כמו כן, כולנו יודעים שהממ"ד עשוי בטון קשיח במיוחד, בכדי לשרת את מטרת המבנה הייחודי. על כן, כאשר יש צורך לבצע שינוי בממ"ד עצמו, יש צורך בתהליך קידוח בטון בממ"ד. זקוקים להרחבה או הקטנה של דלת בממ"ד? רוצים להוסיף תעלות אוורור? תשמחו לדעת שאתם יכולים להיות רגועים – יש לנו פתרון עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותי קידוח בטון בממ"ד, לכל צורך שהוא. אשר מתבצעים באיכות ובמקצועיות.

 

כיצד מתבצע תהליך קידוח בטון בממ"ד?

תהליך קידוח בטון בממ"ד איכותי, מורכב משלושה שלבים עיקריים, אשר מאפשרים עבודה יעילה, מקצועית ובטוחה.

 

בניית תכנית עבודה מסודרת

השלב הראשון בתהליך קידוח בטון בממ"ד, הוא שלב בניית תכנית עבודה. זאת, מסתמכת על נתונים הקשורים בצורך הנתון לרבות עובי הבטון, סוג הצורך בקידוח הבטון בממ"ד ועוד.

 

קידוח בטון בממ"ד

השלב השני הוא שלב הביצוע. שלב זה נועד, פשוטו כמשמעו, לבצע את קידוח הבטון הנחוץ, בין אם עבור יצירת פתח לדלת בממ"ד, ובין אם כל צורך אחר.

 

ניקיון אזור העבודה

השלב האחרון הוא שלב הניקיון. שלב זה נועד לנקות ולפנות את כל שאריות הבטון שנוצרו מתהליך הקידוח לרבות גלילי בטון ואבק בטון.

 

 

אילו שימושים יש לקידוח בטון בממ"ד?

כאמור, ישנם מספר שימושים לתהליך קידוח בטון בממ"ד, כאשר כל אחד ואחד מהם דורש יחס שונה ואופן עבודה שונה. אם כן, לפניכם השימושים העיקריים ביותר של קידוח בטון בממ"ד.

  1. קידוח בטון עבור יצירת תעלות אוורור בממ"ד.
  2. קידוח בטון עבור יצירת פתח לדלת בממ"ד.
  3. קידוח בטון עבור הרחבה או הקטנה של פתח בממ"ד, בין אם עבור דלת ובין אם עבור חלון.

אם כן, אלו הם השימושים העיקריים, אך כמובן שיתכנו שימושים נוספים.

אילו שימושים יש לקידוח בטון בממ"ד?

 

מה הסכנות של קידוח בטון בממ"ד?

מאחר שתהליך קידוח בטון בממ"ד מתבצע בעזרת כלי עבודה מסוכנים בדרכים מסוימות, ישנן שתי סכנות עיקריות במיוחד. ראשית, קיימת סכנת פציעת אנוש מכלי העבודה החדים. סכנה זו נובעת כאשר בעל המקצוע אינו זהיר או עירני בעת העבודה עם כלי העבודה. שנית, מאחר שתהליך הקידוח משלב מים עם חשמל, עלולה להיווצר סכנת התחשמלות. זאת במיוחד במקרים בהם בעל המקצוע אינו מימון בעבודה המשלבת את הגורמים הללו.

מה הסכנות של קידוח בטון בממ"ד?

 

כמה עולה קידוח בטון בממ"ד?

מחיר קידוח בטון בממ"ד משתנה ממקרה למקרה בהתאם לצורך הנתון. כך, עבור יצירת פתח לחלון, תשלמו מחיר שונה מאשר קידוח בטון בממ"ד עבור יצירת תעלות אוורור. אם כן, בין הגורמים המשפיעים על כך שלכל תהליך קידוח בטון בממ"ד מחיר שונה, ניתן למנות את כמות הקידוח הדרושה, רמת מורכבות הקידוח, כלי העבודה הדרושים ועוד.

 

מחירון קידוח בטון בממ"ד כללי

קידוח בטון בממ"ד החל מ – 320₪‏
קידוח בטון למזגן החל מ – 300₪‏
קידוח בטון למרזב החל מ – 350₪‏

מאחר שתהליך קידוח מתבצע לרוב בעזרת כלי קידוח יהלום, ניתן לעבוד עם כל סוג בטון שהוא, בצורה יעילה, מדויקת ואסתטית.

משך הזמן של תהליך קידוח בטון משתנה בין כל אחד ואחד מהשימושים של הקידוח. זאת מאחר שכל שימוש מביא עמו מאפיינים שונים וצרכים שונים. על כן, הזמן הדרוש משתנה בהתאם.

תלוי באופי העבודה. באופן גורף תהליך קידוח בטון גורם לרעש, אך ביחס לשיטות עבודה אחרות עם בטון כגון פטישי אוויר, הרעש בתהליך זה אינו גדול.

מאוד. מאחר שמקדחי יהלום מסוגלים לקדוח בקלות את הבטון, התוצר הסופי מתקבל בצורה יפה ואסתטית שלא ניתן לקבל שאף דרך אחרת.

נווטו במאמר לפי נושאים