ניסור דלת בטון

מחפשים ניסור דלת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

זה לא סוד שמשטחי בטון וקירות בטון נחשבים עמידים מאוד. למעשה, הם כמעט בלתי שבירים ובלתי חדירים. הם כל כך חזקים, שבעבר, כדי לפתוח פתח ליצירת דלת בקיר בטון, היה צורך באמצעים קיצוניים, כלי עבודה כבדים, מרעישים ומלכלכים ולא מעט כאב ראש.

אבל בימינו, כבר לא צריך לשבור קירות בטון עם קונגו, להתעסק עם רסיסי בטון מפוזרים בכל מקום, לשייף את הפתח הגס שנפער בקיר ולהשלים בטון כדי לתת לפתח גימור סביר.

אז איך עושים את זה בימינו? מה זה דורש? וממי אפשר להזמין עבודה כזאת?

טכנולוגיה מתקדמת לניסור דלת בטון

ניסור פתח בקיר בטון, עבה ככל שיהיה, לצורך יצירת פתח לדלת חדשה, מעשה בימינו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ויעילה – חברות המתמחות בתחום, אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה, מפקחים ומהנדסים מעורבים בתהליך, מטעמי בטיחות, אבל הפעולה עצמה מבוצעת בעזרת מסור, או מסורים מיוחדים, בעלי להבים מצופים רסיסי יהלום זעירים, שהופכים את המסור מתאים לניסור החומרים הקשים ביותר שיש, כולל בטון.

מסורים אלה מאפשרים חיתוך נקי ומדויק של משטחי בטון, בזכות השימוש ברסיסי יהלום, שהופכים אותם למסורים חזקים וחדים בצורה יוצאת דופן.

יתרון נוסף של ניסור בטון בעזרת מסור יהלום הוא התוצאה הנקייה והחלקה, כמעט נטולה לכלוכים ושאריות בטון. דבר זה מקל על הפינוי של שאריות הבטון המיותרות וכמובן על ניקיון השטח לקראת המשך העבודה.

אחת התופעות המוכרות בעת ניסור בטון ביהלום, היא התחממות ניכרת של המסור עצמו ושל השטח המנוסר, בגלל החיכוך העצום והמהירות העצומה בה נעים להבי המסור.

כדי להתמודד עם הטמפרטורות הגבוהות, להפחית את גורמי הסיכון ואת הנזק לכלי העבודה, מסורים אלה מגיעים עם מתזים של זרם מים חזק, המקרר את המסור ואת משטח הבטון תוך כדי פעולת הניסור.

כתוצאה, פעולת הניסור גם מייצרת הרבה פחות אבק וקל יותר לנקות את האזור בתום העבודה.

טכנולוגיה מתקדמת לניסור דלת בטון

 

מומחי בטיחות והנדסה – האם חייבים להיעזר בהם ניסור דלת בטון?

למרות שהפעולה עשויה להישמע פשוטה יחסית – ניסור במסורים חדים ומדוייקים, שימוש במים כדי לווסת את החום, פינוי של כמה גושי בטון וכן הלאה,

ניסור קירות בטון לכל מטרה אינו דבר פשוט. למעשה הפעולה הפשוטה הזאת טומנת בחובה כל כך הרבה סכנות פוטנציאליות, שחייבים להיעזר בשירותיהם של מומחים מתחומים שונים, כדי לבצע אותה בצורה בטיחותית, בלי לגרום לפגיעה בעובדים, בעוברי אורח ובמבנה כמובן.

ניסור משטח בטון דורש ידע, הבנה והכשרה מתאימה, כדי לבחון מראש את האזור המיועד ניסור, את התוכניות והשרטוטים של המבנה, כדי להבין אם מדובר בקיר תומך, או שמדובר בקיר שמחזיק בתוכו תשתיות קריטיות, כמו חשמל, מים, גז, תקשורת ועוד.

ניסור בלתי מקצועי, עלול לגרום לפגיעה בלתי הפיכה בתשתיות אלה וכאמור – גם באדם.

 

 

כמה עולה ניסור דלת בטון?

ישנם כמה פרמטרים קבועים לחישוב עלויות ותמחור עבודת ניסור משטחי בטון בכלל, או ניסור דלת בטון בפרט:

  1. עובי המשטח – ככל עובי המשטח משפיע ישירות על בחירת הכלים. חשוב לוודא שהקבלן שבחרתם מחזיק את הכלים המתאימים ולקחת בחשבון – ככל שהקיר עבה יותר, העבודה עשויה להיות מורכבת וקשה ולכן גם יקרה יותר.
  2. אורך החיתוך הדרוש – ככל שפעולת הניסור דרושה לאורך שטח גדול יותר, כך היא תהיה מתמשכת יותר, תדרוש זמן עבודה רב יותר, תשחק את כלי העבודה ותהיה גם יותר יקרה.
  3. מיקום הדלת – אם קל ונוח להגיע לאזור שצריך לנסר, המחיר עשוי להיות מעט נמוך יותר. לעומת זאת, אם קשה להגיע לאזור הדרוש, המחיר יעלה בהתאם.
  4. מצב התשתיות בקיר – אם הקיר עמוס בתשתיות, הדבר מצריך משנה זהירות, עריכהת חישובים ובדיקות מסוגים שונים, לפני שאנשי המקצוע יוכלו להתיל בניסור. לכן, גם קיר בטון שיש בתוכו, או מאחוריו תשתיות חשובות, עשוי לייקר את העבודה.

המחירים הנהוגים לביצוע עבודת ניסור דלת בקיר בטון נעים בין 1500 ל-3000 ש"ח.

כמה עולה ניסור דלת בטון?

 

מתי צריך ניסור דלת בטון?

ישנם לא מעט מקרים בהם יש צורך בניסור קיר בטון לצורך יצירת פתח לדלת:

  1. יצירת דלת חדשה בממ"ד שעבר שיפוץ, או ממ"ד חדש בבית.
  2. יצירת דלת חדשה, כאשר הדלת הקיימת אינה מתאימה לצרכים הרלוונטיים.
  3. יצירת פתח חדש במקום שלא היה בו פתח מעבר.

עוד 3 נקודות חשובות

  • כל פעולה של ניסור בקירות ממ"ד דורשת התייעצות מסודרת עם מהנדס בניה אזרחי מורשה, אחרת הממ"ד עלול לאבד את התקניות שלו, להיות פחות אפקטיבי במקרה הצורך ולהוריד את ערך הדירה.
  • ניסור בטון ביהלום מצריך יצירה של מעטפת הגנה מסביב לשטח הניסור, אותה אפשר להסיר רק לאחר בדיקת בטיחות, של רמת עמידות הקיר בפני זעזועים.
  • חברה העוסקת בניסור משטחי בטון, מעניקה לרוב גם שירות של פינוי בטון מיותר, לאחר הניסור. כדאי לוודא שחלק זה של העבודה מופיע בחוזה, שהקבלן, או החברה שלקחתם, מתחייבים לבצע גם את הפינוי.

עוד 3 נקודות חשובות

 

לסיכום

ניסור בטון זו עבודה למקצוענים. תפקידם של אנשי המקצוע והמומחים הדרושים לביצוע העבודה הוא לשמור על בטיחותכם בסופו של דבר ולכן חשוב שלא תוותרו עליהם לביצוע עבודה נקייה, בטוחה ואיכותית.

 

ניסור דלת בקיר בטון החל מ- 1500 ₪
ניסור בטון במרפסת החל מ-500 ₪
ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה החל מ-300 ₪

 

כל תהליך ניסור דלת בטון זקוק לגורמים אחרים, כאשר גורם אחד משותף לכולם הוא הגישה לתשתית חשמל לצורכי הפעלת כלי העבודה. אם כן, את הפירוט הרלוונטי ניתן לשאול מבעל המקצוע טרם ביצוע העבודה.

משך הזמן שלוקח לבצע תהליך ניסור בטון כלשהו משתנה ממקרה למקרה בהתאם לגורמים רבים כגון כמות ניסור הבטון הדרושה, רמת מורכבות ביצוע תהליך הניסור ועוד.

כן. קיימים תהליכי ניסור בטון עבור כל גורם שהוא הנמצא בבית במגוון דרכים לביצוע. זאת בכדי לאפשר ניסור בטון עבור כל חלק בבית מבלי להיתקע ללא פתרון.

בתום כל תהליך ניסור דלת בטון, על החברה המספקת לכם את שירותי ניסור הבטון לדאוג כי מתרחש פינוי של שאריות הבטון אל תוך מיכלי אשפה מתאימים לפסולת בנייה.

נווטו במאמר לפי נושאים