ניסור בטון ממ"ד

מחפשים ניסור בטון ממ"ד? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כל תהליכי הבניה בימינו, במיוחד תהליכי בניית בנייני מגורים, כוללים בנייה של ממ"ד בגודל כזה או אחר. על כן, כחלק מכל תהליך בנייה יש צורך בשירותי ניסור בטון ממ"ד. שירותי ניסור בטון אלו שונים מכל שאר תהליכי ניסור הבטון בשל העובדה הפשוטה, שהבטון המרכיב את הממ"ד הוא אינו בטון "רגיל", אלא בטון קשיח מאוד, בשל ייעודו. אם גם אתם זקוקים לניסור בטון ממ"ד הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירות איכותי ומקצועי של ניסורי בטון ממ"ד עבור כל צורך שהוא, בעזרת שיטת הניסור העוצמתית והיעילה ביותר שיש. כל זאת ועוד מתבצע על ידי אנשי המקצוע המנוסים שלנו במחירים נוחים לכל כיס.

 

מהו תהליך של ניסור בטון ממ"ד

כפי שניתן להבין משמו, תהליך ניסור בטון ממ"ד הוא תהליך אשר נועד לבצע חיתוך לצורך כזו או אחר בבטון הממ"ד, בין אם הביתי, בין אם במשרד, בעסק או בכל מקום אחר. כמו כן, תהליך ניסור בטון ממ"ד מתבצע בדומה לכל שאר תהליכי ניסור הבטון, אך מאחר שהממ"ד מורכב מבטון קשה יותר, בשל תפקידו ההגנתי, תהליך זה יכול להתבצע בדרך מסוימת מאוד.

 

מתי נשתמש בתהליך ניסור בטון ממ"ד

השימוש בתהליך ניסור בטון ממ"ד הוא כמובן עבור צורך כלשהו הדורש חיתוך של בטון הממ"ד. אם כך, מהם בדיוק אותם צרכים שבעקבותם יש צורך בתהליך ניסור בטון זה? כמובן שישנם שימושים רבים פוטנציאלים, אך ביניהם כמה עיקריים:

  1. יצירת פתח לדלת – הצורך הראשון בתהליכי ניסור בטון ממ"ד הוא עבור יצירת פתח לדלת ממ"ד, פשוטו כמשמעו. תהליך זה נחשב למורכב ביותר מאחר שהוא דורש את כמות הניסור הרבה ביותר.
  2. יצירת או הרחבת פתח חלון – לעיתים מתעורר צורך ליצירת חלון חדש בממ"ד או להרחבת גודל של חלון נתון.
  3. יצירת פתח אוורור – ברוב המקרים הצורך בפתח אוורור מתעורר עוד בשלבי הבניה עצמה של הממ"ד. כמו כן, תהליך זה מתבצע ברוב המקרים בעזרת מקדח בטון בשונה משאר המקרים.

 

כיצד מבצעים ניסור בטון ממ"ד

אופן הביצוע של תהליך ניסור בטון ממ"ד מתחלק לשתי קטגוריות, שיטת הניסור עצמו, ואופן ביצוע התהליך.

 

שיטת ניסור הבטון

ברוב רובם של המקרים בהם יש צורך בביצוע ניסור בטון ממ"ד, מתבצע הניסור בעזרת מסור כבל יהלום. זאת מאחר שמסור זה הוא המסור העוצמתי ביותר מבין כלל שיטות ניסור הבטון, ועל כן הוא היעיל ביותר לעבודה עם בטון חזק כבטון אשר מרכיב את הממ"ד. כמו כן, במקרים בהם יש צורך לעשות חורים, כגון צורך בתעלת אוורור בממ"ד, ייתכן שימוש במקדח לקידוח בטון.

 

אופן ביצוע תהליך העבודה

תהליך ניסור בטון ממ"ד מורכב משלושה שלבים עיקריים:

  1. הכנות – שלב זה כולל איסוף מידע שונה אודות הצורך הנתון כגון כמות הבטון שיש לנסר, עובי הבטון, סוג הבטון וכו'. כל זאת ועוד נועד על מנת לגבש תהליך מיטבי עבור ניסור הבטון עצמו.
  2. ניסור הבטון – לאחר שגובש אופן ביצועו, מגיע שלב הניסור עצמו. שלב זה כאמור מתבצע ברוב המקרים על ידי שיטת ניסור הבטון בכבל יהלום, ניסור בעזרת מסור דמוי מסור שרשרת שעליו נמצאים יהלומים תעשיתיים.
  3. ניקיון – לאחר תהליך הניסור נותרים חלקי בטון ללא שימוש. חלקי בטון אלו נחשבים לפסולת אשר יש להשליכה למיכלי אשפה מיוחדים. על כן, יש לדאוג כי הדבר מתבצע על ידי אנשי המקצוע כחלק מהשירות.

 

 

למה דווקא ניסור בטון

לשימוש בניסור בטון עבור ניסור בטון ממ"ד ישנם מספר יתרונות כאשר העיקריים ביניהם הם הדיוק והעוצמה. מאחר שתהליך ניסור בטון מתבצע על ידי כלי עבודה חדים במיוחד, התוצאות אשר מתקבלות, מתקבלות בדיוק מירבי ובתיאום מושלם לצורך הנתון. בנוסף, בשל העוצמה של כלי הניסור, תהליך זה מתבצע ביעילות רבה כנגד הבטון החזק של הממ"ד.

 

כמה עולה ניסור בטון ממ"ד?

לכל תהליך ניסור בטון ממ"ד מחיר שונה בעיקר בהתאם לצורך הנוכחי. צורך זה כולל בתוכו גורמים רבים אשר משתנים כגון עובי הבטון הנתון, עוצמת וסוג הבטון בממ"ד, כמות הבטון שיש לנסר, שיטת העבודה שיש לנקוט בה וכדומה. כמו כן, מחיר ניסור בטון ממ"ד משתנה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע אותו ולשיקוליו הכלכליים והמקצועיים.

 

מחירון ניסור בטון ממ"ד כללי

ניסור בטון ממ"ד החל מ – 200₪‏
ניסור בטון בכבל יהלום החל מ – 200₪‏
ניסור מדרגות בטון החל מ – 480₪‏

לא. ניסור בטון ממ"ד אינו אמור לפגוע ביציבות המבנה. כמו כן, במקרים שבהם יש חשש כלשהו או ספק בדבר, מומלץ להתייעץ עם אדריכל או הנדסאי מוסמך.

כן. כמובן שככל שיש צורך ביותר ניסור בטון כך גם זמן השירות יעלה, ובהתאם מחיר השירות יעלה גם כן.

ניסור בטון רטוב הינה שיטת ניסור שנועדה על מנת למנוע מחלקיקי בטון קטנים להתפזר באוויר החלל כתוצאה מתהליך ניסור הבטון. שיטה זו מתבצעת על ידי התזת מים על הבטון המנוסר.

לא. קיימות דרכים רבות לביצוע ניסור בטון. על כן, כמעט ולא קיימות מגבלות לביצוע ניסור בטון.

נווטו במאמר לפי נושאים