ניסור בטון בגג 

מחפשים ניסור בטון בגג? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ניסור בטון בגג הוא חלק מכלל השירותים שמספקים שירותי ניסור הבטון. תהליך ניסור בטון בגג אמנם דומה ברובו לכל שאר תהליכי ניסור הבטון, אך עם זאת ישנם מספר גורמים המייחדים אותו וגורמים לו להיות בעל דרישות המזוהות איתו. כמו כן, תהליך ניסור בטון זה דורש עבודה מקצועית ואיכותית, שניתן לקבל אך ורק על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. זקוקים לניסור בטון מכל סיבה שהיא? אתם יכולים להירגע, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא את שירותי ניסור הבטון בגג הטובים והאיכותיים ביותר. כלל שירותי ניסור הבטון שלנו, ביניהם ניסור בטון זה, מתבצעים על ידי אנשי מקצוע בעלי שנות ניסיון מרובות, שיבטיחו לכם תהליך בטוח ויעיל.

 

מהו תהליך ניסור בטון בגג?

תהליך ניסור בטון בגג, כשמו כן הוא, נועד על מנת לבצע עבודות ניסור בטון בחלק העליון של החדר, כלומר בגג. לתהליך ניסור בטון זה ישנם מספר שימושים, כאשר ניתן לבצע אותם במגוון דרכים בהתאם לתנאים של כל מקרה, ולצורך שלשמו יש לבצע את ניסור הבטון בגג. כמו כן, תהליך זה אינו מורכב בהרבה מכל שאר תהליכי ניסור הבטון, הודות להתפתחות בתחום ניסור הבטון.

מהו תהליך ניסור בטון בגג
מהו תהליך ניסור בטון בגג

 

מה השימושים של ניסור בטון בגג

כאמור, תהליך ניסור בטון בגג יכול להתבטא במגוון דרכים. בין כלל הדרכים ניתן למצוא מספר שימושים עיקריים, אשר גם אותם ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות הנבדלות זו מזו בעיקר בכמות הניסור הדרושה.

  1. יצירת פתח בגג – השימוש הראשון של ניסור בטון בגג הוא לצרכי יצירת פתח בגג, ולא ניסור והסרה של כל הגג. שימוש זה יכול לבוא לידי ביטוי במקרים רבים כגון התקנת חלון חדש בגג, יצירת פתח לעליית גג, יצירת פתח גישה למחסן או בוידם בגג וכו'
  2. הסרת גג – השימוש הנוסף של תהליך זה עוסק בניסור של כל הגג. שימוש זה בא לידי ביטוי בעיקר לצורך שיפוץ והרחבה של חלל החדר התחתון או העליון ביחס לגג, ולעיתים אף לצרכי איחוד חדרים מסיבות כאלו ואחרות.
מה השימושים של ניסור בטון בגג
מה השימושים של ניסור בטון בגג

 

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון בגג?

תהליך ניסור בטון בגג בדומה לכל שאר תהליכי ניסור הבטון, מורכב משלושה שלבים עיקריים. כמובן שקיים שוני באופן הביצוע הספציפי של כל שלב, אך הרעיון המרכזי והמטרה של כל השלבים נשאר זהה.

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון בגג
כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון בגג

 

שלב א': תכנון

השלב הראשון בתהליך ניסור בטון בגג הוא שלב התכנון. שלב זה כולל הסתכלות רחבה על הצורך הנתון, ובהתחשב בגורמים שונים כגון עובי הבטון, גישות אפשריות לניסור הגג וכדומה, מתגבשות החלטות בדבר אופי הניסור עצמו. למעשה, שלב זה מהווה בסיס לכל תהליך הניסור, וההחלטה העיקרית הנקבעת המכלו היא שיטת הניסור שתבוא לידי שימוש.

 

שלב ב': ניסור הבטון בגג

השלב השני הוא כמובן השלב החשוב ביותר, והוא שלב הניסור עצמו. שלב זה משתנה בהתאם לשיטת העבודה שנקבעה קודם לכן, אך מטרתו נשארת זהה כמובן, והיא לענות על הצורך הנדרש, ולייצר את הפתח הנדרש בגג.

 

שלב ג': ניקיון

השלב האחרון בתהליך הוא שלב הניקיון. מאחר שתהליך ניסור בטון מותיר אחריו שאריות בטון הנחשבות פסולת בנייה, אין אפשרות להשליכן לפחי האשפה הרגילים, ועל כן יש לדאוג כי שאריות הבטון באות לכדי שימוש חוזר, או במידה ואין בהם צורך, מושלכות למיכלי אשפה המיועדים לכך.

 

 

איך מתכוננים לתהליך ניסור בטון

תהליך ניסור בטון בגג בפרט, ותהליכי ניסור הבטון בכלל, פועלים בעיקרם על חשמל, מאחר שכלי העבודה עובדים אך ורק על חשמל. על כן, הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג לו הוא מקור חשמל אשר תואם את צרכי כלי העבודה, לרוב מקור לחשמל תלת פאזי. בנוסף לכך, ייתכנו דרישות נוספות בהתאם לצרכים שונים אשר עולים בהתאם לתנאים ספציפיים, ועל כן יש להתעדכן על כך אצל בעל המקצוע המבצע את העבודה.

איך מתכוננים לתהליך ניסור בטון
איך מתכוננים לתהליך ניסור בטון

 

כמה עולה ניסור בטון בגג?

בתור התחלה, מחיר ניסור בטון בגג עומד על כ – 300 ש"ח. עם זאת לכל תהליך ניסור בטון בגג מחיר משתנה בהתאם למגוון גורמים כגון סוג הבטון, עובי הבטון, כמות הבטון שיש לנסר, תנאי ניסור הבטון הנוכחיים ועוד. גורם נוסף אשר משפיע על המחיר הוא בעל המקצוע, שכן כל בעל מקצוע מספק את שירותיו במחיר שונה בהתאם לשיקוליו המקצועיים שלו.

כמה עולה ניסור בטון בגג
כמה עולה ניסור בטון בגג

 

מחירון ניסור בטון בגג כללי

ניסור בטון בגג החל מ – 300₪‏
ניסור קורות בטון החל מ – 500₪‏
ניסור רצפת בטון החל מ – 280₪‏

כל תהליך ניסור בטון בגג נמשך לפרק זמן שונה בהתאם לאופי התהליך כגון כמות הניסור הדרושה, שיטת הניסור ועוד.

אנו מספקים את שירותי ניסור בטון בגג במגוון מוקדים ברחבי הארץ, ועל כן המיקום אינו אמור להוות בעיה כלל.

ניסור בטון בגג יכול להתבצע במגוון דרכים אשר משתנות בהתאם לגורמים רבים, כאשר הדרכים העיקריות הן באמצעות מסור דיסק או מקדח בטון.

כן. ההתפתחות הרבה שחלה בתחום ניסור הבטון מאפשרת לנו לבצע את עבודות ניסור הבטון על כל סוג בטון שהוא, ובעבור כל צורך שהוא.

מחירון ניסור בטון בגג כללי
מחירון ניסור בטון בגג כללי

 

נווטו במאמר לפי נושאים