ניסור קורת בטון

מחפשים ניסור קורת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כידוע בישראל ישנן תקנות מחמירות בכל הנוגע לבטיחות המבנה ולבנייה יציבה, דבר זה גורם לשימוש רב ביציקות בטון הן כקירות ותקרות והן בשימוש בקורות בטון.
ישנם מקרים בהם נצרך לבצע שינוי במבנה לצורך שיפוץ ונאלץ להסיר קורת בטון במבנה, במקרה זה נחפש חברה אשר מתמחה בניסור קורת בטון ושתוכל לספק לנו מענה מהיר ומקצועי בנושא ולסיים את התהליך הזה שנחשב למתיש ומייגע בעייני רבים במהירות וביעילות ללא בעיות בדרך.
בתחילת העבודה נפנה את השטח ונערוך אותו להכנסת המסור, דיסק המסור הינו דיסק יהלום עוצמתי שיודע להתמודד עם חומרים חזקים וגם עם הבטון ביעילות מבלי לייצר יותר מדי רעש ולכלוך.
נצייר שרטוט במקומות בהם אנו רוצים לנסר על מנת שהעבודה תעשה בצורה המדויקת ביותר.
לאחר כניסתו של המסור לאתר נמקם אותו ונייצב אותו לפני תחילת הניסור לפי השרטוט שהכנו, שלב זה הינו קריטי שכן חוסר יציבות של המסור עלולה לגרום לטעויות ולניסור לא מדויק בבטון, המקצועיות הכרחית כאן.
בשלב הניסור נתרחק מהמקום על מנת לא להיפגע חלילה והניסור ייעשה על ידי שימוש בשלט רחוק ולא בצורה ידנית.
לאחר שסיימנו לנסר נפנה את הפסולת למכולות האשפה שהכנו עוד לפני כן.

 

 

אישור קונסטרוקטור לניסור קורת בטון

בכדי לבצע ניסור קורת בטון במבנה נצטרך לקבל אישור מיוחד מקונסטרוקטור, קונסטרוקטור הוא מהנדס בניין בעל הסמכה וידע בכל הקשור לקונסטרוקציית המבנה והוא רשאי לתת לנו אישור לבצע ניסור בקורת בטון במבנה.
במקרים רבים לא יודעים בכלל אם מדובר בקורת בטון או לא, במקרים אלו נבקש מהחברה לניסור קורות בטון לעיין בתוכניות הבניין או שנתייעץ עם מהנדס בכדי לדעת אם אכן מדובר בקורת בטון.
אנו נצטרך לקבל אישור זה לפני כל הליך השיפוץ או השינוי במבנה אשר עלול לפגוע בחוזק המבנה, ישנם מקרים בהם הקונסטרוקטור לא יוכל לאשר את ניסור קורת הבטון אך יציע דרכים חלופיות כמו יציקת עמוד מבטון תומך נוסף שיוסיף לבניין את היציבות שיאבד עקב הניסור בקורה האחרת.

ניסור קורת בטון

ניסור קורת בטון מחיר

הפרמטר המכריע כאשר בוחרים בעל מקצוע בכל תחום הוא המחיר, וכך גם כאשר אנו צריכים חברה שתבצע ניסור קורת בטון. מחיר הניסור הינו משתנה ותלוי בהרבה גורמים כגון עובי הקורה, גודל וגובה הקורה והציוד שיידרש עבור ביצוע העבודה הזאת, כל עבודה והסיבוכיות שלה לכן מומלץ ליצור קשר ולבקש לקבל הצעת מחיר מסודרת ומפורטת, עם זאת המחיר הממוצע עבור חיתוך של מטר אחד בקורה יתחיל ב500 ₪ ומעלה.

ניסור קורת בטון מחיר

ניסור קורת בטון החל מ-200 ₪
ניסור בטון במרפסת החל מ-500 ₪
ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה החל מ-300 ₪

 

כן. ניסור קורת בטון הוא אחד השירותים אשר מספקות חברות ניסור וקידוח בטון, והוא מתבצע בדרכים מסוימות אשר מאפשרות זאת.

הסכנה העיקרית והמרכזית ביותר היא גרימת נזק כלשהו ליציבות של הבניין בשל ניסור לא נכון. לשם כך, יש לבצע זאת בליווי של מהנדס בניין.

לכל תהליך ניסור עמוד בטון נדרש זמן שונה בהתאם למאפיינים משתנים של תהליך העבודה.

הצעת מחיר לכל עבודה שהיא, ניתן לקבל מטעם חברת העבודה אשר ממנה אתם מעוניינים לקבל את השירות הדרוש לכם.

נווטו במאמר לפי נושאים