ניסור בטון לעליית גג

מחפשים ניסור בטון לעליית גג? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

תהליכי שיפוץ והרחבות של מבנים קיימים, וכן בניית מבנים חדשים, דורשים וכוללים עבודה רבה עם בטון ברוב רובם של המקרים. כמו כן, תהליכים אלו המוזכרים לעיל, כוללים תחומים רבים כגון התעסקות עם מטבחים, קירות, תקרה ועוד. בנוסף, כאשר ישנו שיפוץ או בנייה של עליית גג המערב שימוש בבטון, תהליך ניסור בטון לעליית גג מהווה תהליך חשוב והכרחי הן בהיבטים בטיחותיים גם למבנה עצמו וגם לאנשים, והן בהיבט האסתטי.

אצלנו תמצאו שירותי ניסור בטון לעליית גג איכותיים ויעילים, אשר מתבצעים על ידי אנשי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר שתוכלו למצוא. כל זאת ועוד, מבטיח לכם תהליך בטיחותי ביותר, יעיל מאוד ומקצועי מאין כמוהו.

 

עושים שיפוץ בעליית הגג? בונים עליית גג חדשה? חייגו אלינו עוד היום לקבלת שירותי ניסור בטון לעליית גג – 077-804-9579.

 

כל מה שצריך לדעת על ניסור בטון לעליית גג

תהליכי ניסור בטון הינם תהליכים אשר כוללים חיתוך מדויק של בטון במקומות שונים, לצרכים שונים, בדרכים שונות וכו'. כמו כן, כאשר מדובר על תהליך של ניסור בטון לעליית גג, התהליך מתבצע, כפי שניתן להבין, למטרות שונות בעליית הגג.

השימושים השונים של ניסור בטון לעליית גג יכולים להיות יצירת פתח להתקנת חלון חדש, יצירת פתח כניסה, יצירת פתח להתקנת דלתות ועוד שימושים רבים אחרים. בנוסף, שימושים אלו יכולים להיעשות בפרויקט שיפוץ בניין אך גם בתהליכי בנייה של עליית גג חדשה לגמרי.

כל מה שצריך לדעת על ניסור בטון לעליית גג

 

ניסור בטון לעליית גג – מה חשוב לדעת?

תהליך ניסור בטון לעליית גג, הינו תהליך בעל מרכיבים חשובים וכן בעל גורמים שונים שחובה לקחת בחשבון לצורכי בטיחות ויעילות העבודה. עניין הבטיחות נוגע הן בפועלים השונים, אך יותר מכך נוגע בעמידות הגג, שכן עליית גג לא יציבה עלולה לקרוס ולהוות סכנת חיים.

  1. משקל – מאחר ומדובר בעליית גג, יש לדעת מראש את המשקל שהגג יכול לסחוב, ולנסות למזער כמה שניתן את המשקל הנמצא על הגג מכל בחינה שהיא.
  2. גישה לחשמל – טרם תחילת תהליך העבודה, יש לוודא כי במקום הניסור תהיה גישה לחשמל המאפשר עבודה עם כלי הניסור השונים. זאת בכדי להימנע מעיכובים מיותרים ולייעל את תהליך העבודה ככל שניתן.
  3. גישה למקום – מאחר שמדובר בגג המהווה מקום גבוהה באופן יחסי, יש לבדוק את הגישות השונות למקום, ובמידת הצורך ליידע את חברת העבודה כי יש צורך בפיגום לצורך חיתוך בטון בטוח ותקין.

ניסור בטון לעליית גג - מה חשוב לדעת

 

תהליך ניסור בטון לעליית גג – איך הוא מתבצע?

תהליך ניסור בטון לעליית גג, בדומה לתהליכי ניסור בטון רבים, מורכב משלושה שלבים עיקריים, אשר תוכנם משתנה בהתאם לעבודה הספציפית שיש לעשות בעליית הגג.

 

תכנון והכנה

השלב הראשון בתהליך ניסור הבטון הוא התכנון של מהלך העבודה, וההכנה לקראת העבודה. חלק התכנון כולל בתוכו איסוף מידע רחב אודות הצורך בניסור בטון לצרכי קבלת תמונה מלאה. בין מידע זה ניתן למצוא מיקום הניסור הדרוש, נקודות גישת חשמל ומים למקום ועוד. חלק ההכנה כולל בתוכו הכנה מעשית יותר לקראת הניסור לרבות סוגי מסורים ומקדחים, הכנת תשתיות לצורך חיבור כלי העבודה וכו'.

 

ניסור בטון לעליית גג

השלב השני והמרכזי הוא שלב הניסור עצמו. שלב זה אינו מסובך מבחינת מעשית, אך דורש ריכוז ומיומנות רבה. זאת בשל העובדה כי מדובר בכלי עבודה מסוכנים, וכי הניסור עצמו דורש ריכוז שמא התוצר שיתקבל לא יהיה מדויק. כאמור, שלב זה מתבסס על השלב הראשון באופן ביצועו.

 

ניקיון שטח העבודה

השלב האחרון, לאחר סיום כל ניסורי הבטון הדרושים, הוא שלב הניקיון. מאחר שמדובר בפסולת בנייה וכן בעבודה בגובה, פינוי הפסולת צריך להיעשות באופן מבוקר ולמיכלים איסוף אשפה מיוחדים. על כן, ברוב המקרים הדבר מתבצע על ידי חברת הניסור עצמה, אך יש לברר זאת מראש.

 

 

הסכנות של ניסור בטון

לתהליכי ניסור הבטון השונים קיימות סכנות רבות. מלבד הסכנות הרגילות המשותפות לכל התהליכים, לתהליך ניסור בטון לעליית גג קיימות מספר סכנות נוספות, בשל העבודה בגובה, בין אם בשלב הניסור ובין אם לא.

  1. עבודה עם חשמל ומים – כלל תהליכי ניסור בטון כוללים עבודה עם חשמל לכלי העבודה, וכן עם מים למניעת שריפות ולייעול העבודה. אי לכך יש להפריד את המים מהחשמל בכדי למנוע שריפות, התחשמלויות ואסונות גדולים אחרים.
  2. עבודה עם כלי עבודה מסוכנים – העבודה עם כלים חדים מאוד מסכנת גם כן את תהליך הניסור, ועל כן יש להיות ערניים ומרוכזים לכל אורך התהליך.
  3. עבודה בגובה – מאחר שמדובר בעבודה בגובה, על הגג, בין אם בשלב הניסור עצמו ובין אם לא, הדבר מהווה סכנה בהיבטים רבים כאשר העיקרית ביניהם היא סכנת נפילה של גורמים שונים.

הסכנות של ניסור בטון

 

כמה עולה ניסור בטון לעליית גג?

מחיר ניסור בטון לעליית גג אינו קבוע באופן אחיד לכל תהליכי הניסור אך עומד על מחיר התחלתי של כ – 300 ש"ח. עם זאת, לכל תהליך ניסור בטון לעליית גג מחיר שונה בהתאם לגורמים שונים כגון כמות העבודה הנדרשת, משך הזמן שהעבודה לוקחת, סוג כלי העבודה הבאים לידי שימוש בהתאם לסוג הבטון וכדומה.

 

מחירון ניסור בטון לעליית גג כללי

ניסור בטון לעליית גג החל מ – 290₪‏
ניסור מדרגות בטון החל מ – 400₪‏
ניסור קיר בטון החל מ – 250₪‏

 

כל תהליך ניסור בטון לעליית גג נמשך לפרק זמן שונה בהתאם לאופי התהליך כגון כמות הניסור הדרושה, שיטת הניסור ועוד.

אנו מספקים את שירותי ניסור בטון לעליית גג במגוון מוקדים ברחבי הארץ, ועל כן המיקום אינו אמור להוות בעיה כלל.

ניסור בטון לעליית גג יכול להתבצע במגוון דרכים אשר משתנות בהתאם לגורמים רבים, כאשר הדרכים העיקריות הן באמצעות מסור דיסק או מקדח בטון.

כן. ההתפתחות הרבה שחלה בתחום ניסור הבטון מאפשרת לנו לבצע את עבודות ניסור הבטון על כל סוג בטון שהוא, ובעבור כל צורך שהוא.

נווטו במאמר לפי נושאים