ניסור רצפת בטון

מחפשים ניסור רצפת בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

בכל פרויקט שיפוצים רחב היקף, ייתכן שתצטרכו ניסור רצפת בטון. זוהי דרך מהירה ויעילה לעריכת שינוי מהיר ומשמעותי בתהליך השיפוץ.

ניסור בטון בעזרת מסור יהלום יכול ליצור עבורכם חיתוך ישר ואחיד, לסייע להסרה קלה ונקיה של שכבת הריצוף הבסיסית, לשנות את תוואי הרצפה, ליצור פתח למעבר בין קומות, להתקנת מעלית חדשה, לשילוב גרם מדרגות ועוד.

 

ניסור רצפת בטון במרכז

ניסור רצפת בטון בצפון

ניסור רצפת בטון בדרום

ניסור רצפת בטון בשרון

ניסור רצפת בטון בחיפה

ניסור רצפת בטון בירושלים

ניסור רצפת בטון ביהודה ושומרון

 

מה דרוש לביצוע עבודה מקצועית של ניסור רצפת בטון?

קבלן מקצועי לניסור רצפת בטון נוקט בצעדים מקצועיים שונים, על מנת להבטיח ביצוע איכותי של העבודה:

  • ציוד מקצועי, המתאים לאופי העבודה –  בחירת הציוד המתאים לעבודה היא קריטית. ישכלים שונים המתאימים לצרכים שונים ובחירה נכונה שלהם משפיעה על איכות העבודה, על רמת הבטיחות וכמובן על ביצוע יעיל, מהיר ונוח של העבודה. 
  • סימון האזור המיועד לניסור – חשוב לבצע את הסימון באופן מדויק ומקצועי, מפני שכלים המתאימים לניסור בטון הם חזקים ועמידים במיוחד ואם תתרחש טעות, יהיה קשה לתקן אותה. כמו כן, סימון מדויק יתחשב בתשתיות המונחות מתחת לרצפה, מוטות ברזל משולבים בבטון ועוד ולכן סימון מדויק הוא קריטי.
  • הקפדה על ניקיון ועל מיגון – ניקוי האזור לפני תחילת העבודה מסייע לשמירה על סביבת עבודה נוחה, אפקטיבית ובטוחה. לכלוכים על משטח העבודה עלולים לגרום להחלקה של המכשירים, לסטיות בקו החיתוך ונזקים שונים. במקביל לתהליך הניקוי של השטח, יש להקפיד על הרחקת אנשים שאינם חלק מהצוות המבצע ולוודא שהצוות המבצע משתמש באמצעי מיגון, כמו משקפיים מיוחדים, המונעים חדירה של רסיסי בטון מתהליך הניסור לתוך העיניים ומסכה נגד שאיפת אבק.
  • התאמה של דיסק המסור לסוג הרצפה, לעובי שלה וצורתה, כדי להבטיח חיתוך אסתטי ונוח.

מה דרוש לביצוע עבודה מקצועית של ניסור רצפת בטון?

 

כיצד קובעים את עלויות עבודת ניסור רצפת בטון?

  • מידות הרצפה – מן הסתם, גודל השטח המיועד לניסור משפיע על עלויות העבודה. ככל שמדובר בעבודה גדולה יותר, כך היא גם תעלה יותר.
  • זוויות וצורת הרצפה – ככל שהניסור צריך להתבצע בתנאים מורכבים וקשים יותר, כך העבודה עשויה להימשך זמן רב יותר, להיות מורכבת יותר ולדרוש שימוש במספר גדול של כלים שונים ולכן גם המחיר יהיה בהתאם.
  • רמת הסיכונים הכרוכים בביצוע העבודה – עבודת ניסור בטון עלולה להביא איתה לא מעט סיכונים. כלי העבודה הדרושים לחיתוך בטון הם חדים וחזקים בצורה יוצאת דופן, כך ששימוש בלתי מקצועי, או בלתי מדויק בהם עלול לגרום לנזקים חמורים במיוחד. הנזקים שעלולים להיגרם כוללים גם נזקים חמורים למבנה, כאשר רצפת בטון בחלל אחד עשויה לפעמים להיות גם תקרה של חלל אחר. אם מתבצעת עבודה לא מדוייקת, הדבר עלול להיות הרה אסון.
  • אנשי מקצוע נוספים – לעיתים נדרש פיקוח, או ייעוץ של מהנדס, או של אדריכל לפני תחילת ביצוע העבודה, כדי לוודא כי ניסור רצפת בטון מתבצע כראוי. אנשי מקצוע אלה, דורשים מן הסתם תעריפים נפרדים לצורך ביצוע עבודתם, שהיא הכרחית וחשובה ויש לקחת בחשבון גם את העלויות האלה.

כיצד קובעים את עלויות עבודת ניסור רצפת בטון?

 

כמה דברים מעניינים שאולי לא ידעתם על ניסור רצפת בטון

  • ניסור רצפת בטון אינו רועש כבעבר בזכות כלי עבודה מתקדמים וחדישים, המאפשרים השקטה של פעולת הניסור.
  • ניסור רצפת בטון בחללים פנימיים הפך נפוץ יותר עם הזמן, בשל הביקוש לחללים פתוחים ומרווחים, חיבור שתי דירות קטנות לדירה גדולה אחת ועוד.
  • ניסור רצפת בטון יכול להתבצע בכל גודל, רוחב, אורך ועובי של רצפת בטון.
  • את רצפת הבטון יש לייבש היטב לפני תחילת עבודת הניסור
  • ניסור רצפת בטון בעזרת מסור יהלום יכול להתבצע במהירות, ביעילות ובדיוק מירביים.

 

סוגי מסורים לניסור רצפת יהלום

ניסור רצפת בטון מתבצע בעזרת מסור יהלום מיוחד.

להבים למסור יהלום מגיעים במספר דגמים, אותם ניתן להתאים לסוג העבודה וחשוב לבחור אותם בקפידה ולהתאים אותם בדיוק לסוג המסור ולסוג העבודה. את הלהבים אפשר לבחור תוך שימוש במידע המסופק על ידי היצרן, אודות הפרמטרים השונים: סוג המסור, כוח סוס, מהירות סיבובים לדקה בדיקה והתאמה של כל הפרמטרים האלה לסוג המסור ולסוג העבודה הם חשובים, אך יש לבדוק שהלהב מתאים גם לניסור בסביבת מים למקרה הצורך, או במקרים אחרים לבטון ירוק (בטון שעדיין לא התקשה עד הסוף). בנוסף, יש לוודא שקוטר הלהב מתאים גם הוא לצרכי העבודה ולעומק הדרוש לביצוע הניסור.

סוגי מסורים לניסור רצפת יהלום

לסיכום – ניסור רצפת בטון זה לא משחק ילדים

ניסור רצפת בטון מצריך מפעילים מיומנים, שיודעים כיצד להשתמש בכלים מקצועיים המיועדים במיוחד לניסור בטון ברמת דיוק גבוהה ותוך ביצוע מינימום טעויות.

אם בעבר היה נהוג להשתמש בפטיש אוויר לצורך שבירה רישונית של הבטון, הרי שהיום יש מסורי יהלום מיוחדים, המסוגלים לחתוך דרך רצפת בטון במינימום לכלוך ואבק ומקסימום דיוק וזהירות. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהמפעילים שלכם הם אנשי מקצוע מיומנים ומורשים, שיש להם את הידע והכלים הדרושים לביצוע העבודה באופן מדויק, בטיחותי ויעיל.

בין יתר הפעולות המקדימות לניסור הרצפה, יש להכין את השטח, לוודא שננקטו כל אמצעי הזהירות והבטיחות, לבחור את הכלים והלהבים המתאימים, להרחיק את כל האנשים שאינם שייכים לצוות הניסור ולהשתמש בתכניות עבודה מסודרות, שנוצרו ע"י מהנדס, או אדריכל. הקפדה על כל הכללים וההמלצות תסייע לכם לקבל עבודה איכותית ובטוחה.

שאלות ותשובות

על מנת לבצע ניסור רצפת בטון איכותי, יש לעשות שימוש במסור יהלום עבור ניסור בטון. מסורים אלו מאפשרים לעבוד עם כל סוגי הבטון לרבות בטון מזוין.
בעלי מקצוע לביצוע עבודות ניסור רצפת בטון ניתן למצוא בעזרת חיפוש אחר חוות דעת אודות בעלי המקצוע הנתונים. חוות דעת אלו יכולות להמצא ברחבי האינטרנט או מפי מכרים וקרובים.
נווטו במאמר לפי נושאים