קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38

מחפשים קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

רובנו המוחלט ודאי שמע או ראה פרויקטים במהלך התרחשותם אודות תמ"א 38. המטרה החשובה של הפרויקט, הופכת אותו לתהליך בעל חשיבות עליונה. כמו כן, אופן הריסת המבנים, אינו נופל בחשיבותו מאופן הבניה המחודשת, ובדיוק כאן, נכנס לתמונה קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38. רוצים לבצע פרויקט תמ"א 38 באופן מסודר ויסודי? הגעתם למקום הנכון. שירותי קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 מבטיחים לכם תהליך הריסה יסודי, יעיל ובטוח של המבנים אשר עומדים להבנות מחדש כחלק מפרויקט זה.

 

מהו פרויקט תמ"א 38 ואיך קידוח בטון קשור אליו?

פרויקט תמ"א 38 הוא למעשה פרויקט הריסה ובניה, אשר מיועד עבור כלל המבנים שאושרו על פי חוק ונבנו לפני שנת 1980. המאחד של מבנים אלו, הוא שהם אינם עמידים דיו בפני רעידות אדמה, ועל פרויקט תמ"א 38 נועד לחזק אותם ולהפוך אותם לעמידים. אם כך, קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 נועד על מנת לאפשר הריסה ובניה איכותית ויעילה של כל דבר הכרוך בבטון במהלך הפרויקט.

מהו פרויקט תמ"א 38 ואיך קידוח בטון קשור אליו?

 

מהם השימושים של קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38?

כחלק מתהליך הבניה המחודשת של המבנים העומדים בפרויקט תמ"א 38, יש צורך לבצע שינויים בחלקי בטון שונים, על מנת להתאימם לצורך של המבנה. אם כך, אלו הם השימושים העיקריים של קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38.

  1. קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 עבור עיצוב בטון והתאמתו לצורת הבניה הדרושה.
  2. קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 עבור יצירת תעלות אוורור במבנה.
  3. קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 עבור יצירת ארובות, פתחי ניקוז, מרזבים וכדומה.
  4. קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 עבור עיצוב בטון לצרכים כלשהם לרבות אסתטיקה.

מהם השימושים של קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38?

 

תהליכי קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 – איך זה קורה?

תהליך קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 אינו שונה באופן ביצועו מכל שאר תהליכי קידוח הבטון, ועל כן מחולק לשלושה שלבי עבודה.

 

שלב ראשון – תכנון

השלב הראשון בתהליך נועד על מנת לתכנן את העבודה. כך, יוכלו צוות הפועלים לבצע עבודה יסודית, יעילה, מקצועית, מדויקת והכי חשוב – בטוחה. תכנון העבודה מתבסס על ידע ספציפי לצורך הנתון.

 

שלב שני- ביצוע

השלב השני כפי שניתן להבין, נועד אך ורק עבור ביצוע קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38. כמו כן, כמובן שהקידוח מתבצע בהתאם לתכנון שנקבע שלב קודם לכן.

 

שלב שלישי – ניקיון

מאחר שקידוח בטון מותיר אחריו שאריות בטון מוצקות וכן אבק בטון, יש צורך לנקות את הלכלוך. זאת, לרוב, מתבצע על ידי צוות העבודה בתום התהליך.

 

 

כמה עולה קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38?

לכל תהליך קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 מחיר שונה בהתאם למגוון גורמים כגון כמות קידוח הבטון הדרושה, רמת המורכבות בביצוע הקידוח, תכונות הבטון המשפיעות על כלי העבודה ומשך זמן העבודה ועוד. כמו כן, מחיר קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 משתנה בהתאם לבעל המקצוע עצמו ולשיקוליו האישיים והמקצועיים.

 

מחירון קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 כללי

קידוח בטון בפרויקט תמ"א 38 החל מ – 150₪‏
קידוח בטון ממ"ד החל מ – 320₪‏
קידוח חור למרזב החל מ – 350₪‏

שימוש בקידוח בטון הוא דבר מומלץ מאוד. קידוח בטון מאפשר עבודה יעילה, נוחה ואסתטית עם בטון עבור כל צורך שהוא.

בכדי לדעת מחירים מדויקים, ניתן לבקש מבעל המקצוע הצעת מחיר אשר תתבסס על הצורך האישי שלכם, ומאפייניו הספציפיים.

ניתן לבחור בעל מקצוע לקידוח בטון בעזרת חיפוש באינטרנט אחר "קידוח בטון", וסינון בעזרת חוות דעת, המלצות, הסתכלות על עבודות קודמות ועוד.

כל תהליך קידוח בטון נמשך פרק זמן שונה בהתאם לצורך הנתון ולדברים אשר הוא כולל לרבות כמות הבטון הדרושה לקידוח, רמת הקושי בביצוע העבודה ועוד.

נווטו במאמר לפי נושאים