שקיימנו והגיענו לזמן הזה – 3 מתנות יהודיות לראש השנה

ראש השנה מתקרב, התחלה חדשה, שנה חדשה וגם זמן למתנות. מתנות לעובדים, לידידים ולקרובי משפחה ולכל מי שנרצה לאחל לו שנה טובה בלבביות לצד מתנה מיוחדת וסמלית. מתנה כאורחים למארח שטורח סביב האירוח, ולכל אדם אחר שנרצה לפנק או לכבד עם מתנה מיוחדת לקראת השנה החדשה. קבלו רעיונות למתנות יהודיות לראש השנה.

 

ראש השנה – זמן למתנות בניחוח יהודי

ראש השנה הוא יום משמעותי מאוד עבור כל אחד מאיתנו ביחס לשנה המתחדשת עלינו, כמה מתאים לקראת יום זה להשקיע מחשבה ולבחור דווקא מתנה יהודית. מתנה שמסמלת את השתייכותנו לעם הנבחר, ואת אורח החיים המיוחד שמאפיין אותנו.

 

רעיונות למתנות יהודיות לראש השנה

  • מזוזות בטון

מזוזה היא פריט יהודי שמסמל את הפתחים בבתי ישראל. אם בעבר בתי המזוזה היו אובייקט פשוט וסטנדרטי, כיום נוכל למצוא מגוון נרחב של מזוזות בעיצובים מיוחדים ומחומרים עכשוויים. כולנו מכירים את המגמה העכשווית בה מייצרים מבטון חפצים שונים, וגם הגימור בתוך מבנים, האריחים, הצבע ועוד הינם במראה ובמרקם של בטון. כך שמזוזות בטון הן מתנה יהודית עכשווית ונאה שתהפוך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, המשרד או בית העסק.

 

  • לוח שנה מעוצב

בראשיתה של שנה חדשה מתאים כל כך להעניק למי שיקר לנו לוח שנה יהודי מעוצב ויפה. יש חידושים ואינסוף הפתעות בענף. ניתן למצוא לוחות שנה מונחים, תלויים, לוחות מגנטיים ועוד. יש לוחות חודשיים או יומיים, לוחות עם מידע משולב, עם תמונות אישיות בהתאמה אישית או לוח שנה שכולל משימות ומשפטי השראה. לוח שנה מעוצב עשוי להיות מתנה סימבולית ומשמחת גם יחד.

 

  • דבש, תפוחים והנלווה

ראש השנה הוא מועד בו אנו מאחלים לעצמנו ולכל מכרנו שנה מתוקה כדבש. כמה מתאים להעניק צנצנת דבש מעוצבת, דבשיה יוקרתית או אביזרים דומים שקשורים למתיקות ולדבש. ניתן לשלב אלמנטים בצורת תפוח, מה שמזכיר את התפוח בדבש ואת המתיקות שאנו מייחלים לה לשנה המתחדשת עלינו לטובה.

 

ברכות ואיחולים לרגל השנה החדשה

בין אם בחרתם לרכוש כמתנה מזוזות בטון ובין אם הלכתם לכיוון של לוח שנה או דבש – לכל מתנה חשוב להוסיף ברכה חמימה ולבבית בה אתם משגרים את האיחולים שלכם לשנה טובה ולחיים מאושרים.

 

לסיכום –

ניתן למצוא רעיונות שונים עבור מתנה יהודית לראש השנה. תוכלו להתלבט בין מזוזות בטון בעיצובים מגוונים, לשקול אופציה של לוח שנה מעוצב ואישי או דבש ומוצריו. תמיד זכרו להוסיף את המילים המאחלות שלכם ולעצב את המתנה בצורה מרשימה. כך מעניקים מתנה משמחת לקרובי משפחה, למארחים, לעובדים ולכל מי שנרצה לשמח לקראת ראש השנה – החג המשמעותי בו אנו פותחים את השנה הבאה עלינו לטובה.

מתנות יהודיות לראש השנה

נווטו במאמר לפי נושאים