פרגולה מעץ מול פרגולה מאלומיניום – ראש בראש

רבים יודעים, כי ישנה תחרות סמויה בין פרגולה מעץ לפרגולה מאלומיניום. החלטתם שאתם רוצים פרגולה לחצר הביתית, כעת, עליכם לבחור בין העץ לאלומיניום. פרגולה מעץ מול פרגולה מאלומיניום – ראש בראש. קדימה, בואו נתחיל. 

 

מבוא

אם אתם מעוניינים בפרגולה לחצר הבית שלכם, ודאי תתלבטו בין פרגולה מעץ לבין פרגולה מאלומיניום. כאשר בוחנים את האפשרויות, מגלים כי לכל אחד מהם, יתרונות וחסרונות. הגיע הזמן להחליט – עץ או אלומיניום.

 

פרגולה מעץ – בחירה פופולארית

אין בית בישראל, שלא תמצאו בו פריטים העשויים מעץ. עובדה זו, מעצימה את העובדה כי העץ, הוא חומר גלם פופולארי בקרב רבים. הפרגולה, מלבד היותה פתרון הצללה לחצר הביתית, מהווה גם פריט עיצובי לכל דבר ועניין. פרגולה העשויה עץ, משרה אווירה חמה וכפרית, אך לצד זאת, משרה מראה יוקרתי ואצילי. אם אתם מעוניינים בפרגולה מעץ, תוכלו להתרשם בכתובת https://s-i-m.co.il.

 

פרגולה מעץ – יתרונות רבים

מלבד המראה של פרגולה העשויה מעץ, ישנן עוד יתרונות לבחירה בפרגולה מעץ. עלות בנייה של פרגולה העשויה עץ, נמוכה יותר משל בניית פרגולה העשויה אלומיניום. השיקול הכלכלי, לא פעם מסייע להכריע את הבחירה. העץ, הוא חומר עמיד, חזק וגמיש. שכן אלו יתרונות חשובים בבחירת חומר לבנייה של פרגולה.

 

פרגולה מאלומיניום – תחזוקה קלה

בניית פרגולה מאלומיניום, היא אינה אפשרות לא מומלצת, אך אם משווים אותה לפרגולה העשויה מעץ, במרבית הפרמטרים, היא תחשב כאפשרות פחות טובה. לפרגולה העשויה אלומיניום יתרון בולט, והוא העובדה כי הן אינן מצריכות תחזוקה גבוה, זאת לעומת פרגולה העשויה מעץ, המצריכה תחזוקה שוטפת. אך מלבד יתרון זה, בהשוואת שאר הפרמטרים, פרגולה העשויה עץ, מנצחת.

 

פרגולה מאלומיניום – מחיר ועיצוב

אם נבחן את יתר הפרמטרים נראה כי ראשית, התקנת פרגולה העשויה אלומיניום יקרה יותר, ולכן פעמים רבות נפסלת בעת השיקול הכלכלי. שנית, פרגולה העשויה אלומיניום, לא פעם אינה מתכתבת עם החצר או עם עיצובו של הבית, שכן היא אינה משדרת חום וביתיות, ומנותקת מהמראה הטבעי. שלישית, לעיתים, בעת התקנת פרגולה העשויה אלומיניום, מותקן גם מנגנון חשמלי. מנגנון זה יגרור הוצאות חשמל נוספות, וכן עלול לגרור עלויות תיקון עתידיות.

 

על רגל אחת – פרגולה מעץ או פרגולה מאלומיניום

אם אתם מעוניינים בפרגולה לחצר הביתית שלכם, ודאי אתם מתלבטים מאיזה חומר לבנות את הפרגולה – עץ או אלומיניום. כל פרגולה היא טובה, אך עליכם לבחור לפי מה מתאים עבורכם. מרבית האנשים, בוחרים לבנות פרגולה עשויה עץ. שכן, כאמור פרגולה העשויה אלומיניום אכן מתאימה כפתרון הצללה לחצר הביתית, אך ללא ספק יש לשקול את ההיבט הכלכלי, הבנייה היקרה, המנגנון החשמלי וכן תיקונים עתידיים. כמו כן, יש לשקול את הנראות שאינה טבעית ואינה משרה אווירה חמה בבית.

פרגולה

נווטו במאמר לפי נושאים