עיצוב חללי עבודה, תוך שימוש בריהוט יוקרתי            

חכם סיני אמר פעם שאדם קובע את המעמד שלו בהתאם למה שהוא חושב על עצמו. זאת אומרת, שאם אדם רואה את עצמו כמיוחד ויוקרתי, הסביבה תתייחס אליו בגישה זו.

הדבר נכון גם לגבי משרדים וחללי עבודה.

חללי עבודה לא יהיו יוקרתיים אם לא יעצבו אותם ככאלה ולא משנה כמה מוצלחים הם יהיו.

לכן, חשוב שחלל עבודה יוקרתי יהיה מעוצב תוך שימוש יוקרתי שיעביר את המסר בהתאם.

בשורות הבאות נציין בפניכם את הטיפים החמים ביותר שיאפשרו לכם לבחור חללי עבודה ולגרום להם להיות יוקרתיים:

 

  1. תבחרו בחלל עבודה עם מרחב

תדמיינו את עצמכם מגיעים אל משרד בעל מרחב קטן, העובדים נמצאים בסמוך אחד לשני, אין פרטיות וכל אחד שומע את שיחתו של האחר. כדי שיהיה לכם חלל עבודה יוקרתי, אתם צריכים להימנע ממקום שכזה – עליכם לבחור במרחב גדול ככל הניתן. חלל עבודה יוקרתי הוא בראש ובראשונה משרד גדול שמאפשר לכל עובד את המרחב שלו.
חלל שכזה מאפשר לכל עובד לשבת עם הלקוח באופן חופשי וללא הפרעות.

 

  1. אל תתפשרו על ריהוט

הבחירה הזולה היא הבחירה הקלה ביותר. אתם יכולים לגשת לחנות הרהיטים שבמקרה נמצאת בהמשך הרחוב ולבחור בספות, שולחנות, כיסאות ושלל רהיטים שייראו לכם מתאימים לחלל העבודה שלכם. יכול להיות שתבחרו בריהוט יפה, אנחנו חלילה לא מפקפקים בטעמכם האישי. אבל חשוב לנו שתדעו שבחירה כזו לא תביא אתכם לתוצאה הנוצצת של חלל עבודה יוקרתי. התכנסנו כאן היום כדי לכוון אתכם לעיצוב של חלל עבודה יוקרתי ומרשים.
כדי שחלל העבודה שלכם יהיה יוקרתי ומזמין, אתם צריכים לוותר על חנות הריהוט שנמצאת בהמשך הרחוב ולקנות רהיטי יוקרה שמתאימים לעיצוב חללי עבודה (כן, יש חנויות שמתמחות אך ורק בריהוט שמותאם לחללים שכאלה).
אתם תוהים איך תוכלו למצוא חנות שכזו? פשוט תחפשו בגוגל את המילים: רהיטים למשרד מעוצב, תגלשו בחנות המועדפת עליכם ותבחרו את הריהוט היוקרתי שיגרום למשרד שלכם להיראות יוקרתי ומזמין.

 

  1. תבחרו בהפרדה יוקרתית

יכול להיות שביקרתם בעבר במשרדים שבחרו לחסוך בהוצאות של חציצה בין מקומות העבודה. בזמן שיש משרדים שיודעים כי מחיצות מודולריות הן הפתרון שמעביר מסר של יוקרתיות, יש מי שבוחרים להציב ארון מסמכים או ריהוט אחר כלשהו שמחליף את מקומן של המחיצות.
יכול להיות שאתם מבינים לאן אנחנו מכוונים, ואם לא, אנחנו נעזור לכם. אנחנו מכוונים למסר הלא מקצועי והלא יוקרתי שעובר לכל הלקוחות ועוברי האורח שמגיעים אל המשרד.
משרד שמעוצב במחיצות מודולריות יוקרתיות עושה את כל ההבדל וגורם ללקוח להרגיש כי מדובר במקום יוקרתי ועל רמה. לכן, תעשו לנו טובה ואל תתפשרו, הקמתם עסק ב-10 אצבעות ועכשיו זו ההזדמנות שלכם לגרום לו להיות העסק היוקרתי ביותר בתחום.

 

חדר ישיבות

נווטו במאמר לפי נושאים