3 סיבות לבצע חידוש בחדר האמבטיה

חידוש חדר אמבטיה היא פעולה שנצטרך לעשות כל כמה שנים, ממגוון סיבות.

מלבד רצון אסתטי כללי לשיפוץ ולעיצוב מחדש, ישנן סיבות מהותיות וחשובות בגינן נהיה חייבים לבצע חידוש אמבטיה כמו תקלות שונות, שעשויות לקרות בכל חדר אמבטיה לאחר מספר שנים.

חדר האמבטיה צריך להיות החדר הנעים ביותר בבית, כזה שנרגיש בו שלווים ונירגע אחרי יום ארוך.

לכן, חשוב לשים לב למצבו ולדאוג לחדש אותו, במידה ויש בו תקלות או פגמים שמפריעים לאיכות חיינו.

כדי להבין יותר במה מדובר ומתי מומלץ לחדש את חדר האמבטיה, לפניכם 3 סיבות לבצע חידוש בחדר האמבטיה.

 

מתי נצטרך חידוש בחדר האמבטיה?

חידוש בחדר האמבטיה הוא שיפוץ שנדרש אחת לכמה שנים ובמיוחד בחדרים בהם ישנם פגמים מסוימים, שמפריעים להתנהלותכם התקינה. פעמים רבות נזדקק לבצע חידוש אמבטיות במידה והן חלודות או שבורות, ואף גם צביעת כיורים כאשר מדובר בכיור ישן שצבר כתמים רבים. כדי שלמור על חדר אמבטיה נעים ונקי, שכיף לנו להיכנס אליו ושמצליח לשמש כמקלט המרגיע בסוף היום, חשוב שתרגישו בו בנוח ולא תתנו לכתמים, חלודות או פגמים שונים בו, להרוס לכם את החוויה בתוך הבית שלכם. לכן, מומלץ להיות ערים למצבו, לנקותו באופן תדיר וכן לחדש אותו ולתקן אותו ברגע שמשהו בו לא תקין או מפריע לשגרת חיינו התקינה. עיצוב מחדש של חדר האמבטיה, יכול לעזור למי שלא מרגיש בו בנוח, והיה רוצה ליצור לעצמו חלל יותר נעים ונקי לשהות בתוך הבית שלו.

 

3 סיבות מקובלות לחידוש בחדר האמבטיה:

מנגנון ניקוז מים ישן

מנגנון ניקוז המים בכיור ובאמבטיה שלנו, רבות נשחק לאחר כמה שנים או גורר סתימות רבות מאחר והוא כבר לא פועל כמו שצריך. במקרים כאלה, נבצע חידוש אמבטיה ונצטרך להחליף את כל המנגנון ואף  את האמבטיה עצמה לשם כך. כדי להשיג לעצמכם מנגנון ניקוז מים יעיל ונעים יותר, ולמנוע את הסתימות החוזרות והנשנות, חידוש באמבטיה יהיה הצעד הנכון למען המשך שגרת חיים איכותית ונעימה.

 

חלודה ופגיעות נוספות באמבטיה

האמבטיה שלנו, היא לרוב לבנה ומצוחצחת, ולכן כל פגם וכל חלודה הופך לבולט ולמפריע בעין. מאחר ומדובר בחדר רטוב שמצבו לח במהלך רוב שעות היום, הברזלים והאמבטיה עצמה עלולים לספוג כתמי חלודה, שפשוט לא ניתן להוריד ושהופכים את כל הנראות של האמבטיה למרתיעה ולא מרגיעה ונקייה מספיק כמו שהיינו רוצים. במקרים כאלה נבצע חידוש באמבטיה ונשיג לעצמנו את החוויה הנעימה שניתן בתוכה.

 

הצטברות של פטריות וסיליקון פגום

הסיליקון שנמצא באמבטיה שלנו, רבות נתון לפגיעות רבות ובעיקר להצטברויות של פטריות, מאחר ומדובר בחדר לח ורטוב, שאין בו אוורור מספק לרוב. מהסיבה הזו וכדי לשמור על בריאותכם, מומלץ לבצע חידושים בחדר האמבטיה ולוודא ששום פטריות ולכלוך שנאגר במרוץ השנים, לא יפריע למראה ולאסתטיקה של חלל חדר האמבטיה.

 

חדר רחצה

נווטו במאמר לפי נושאים