3 סוגי פרגולות הנפוצות ביותר בשוק

בתים רבים מתקינים פרגולות כתוספת אסתטית ושימושית במיוחד בעונת הקיץ.

המאמר יעסקו ב-3 הסוגים הנפוצים בשוק: עץ, אלומיניום ופרגולה חשמלית.

 

1 – פרגולה מעץ

העץ הוא חומר גלם הניתן לליטוש ולעיבוד. כאשר בונים פרגולות מעץ ניתן לעשות שימוש בשני סוגי עץ: עץ גושני או עץ רב שכבתי. העץ הגושני מגיע עם קורות עליהם בליטות של גזע העץ המקורי או חלקות כאשר במשך הזמן יופיעו עליהן הבליטות. החזות של סוג עץ זה היא טבעית ואותנטית ובדומה לכך גם העמידות שלו גבוהה מבחינת היציבות והחוזק. ניתן לבחור עץ גושני לבן המיובא מאירופה או עץ ורדרד הנקרא דאגלס פייר או עץ אלון על מנת לייצר את הפרגולה. לעומתו העץ הרב שכבתי דחוס ומלוטש ומעניק לפרגולה מראה אלגנטי. מבחינת עמידות הוא פחות טוב מהעץ הגושני כיוון שהוא יכול להתעוות. פרגולה מעץ מתאימה לכל סגנון עיצובי ובעיקר לסגנון הכפרי.

 

2 – פרגולה מאלומיניום

פרגולה אלומיניום פופולרית בבתים רבים ומעניקה להם מראה מודרני וחדשני. ניתן לעצב אותה בהתאמה אישית ולבחור את הסגנון המתאים ביותר לחצר או למרפסת שלכם. ההתקנה שלה פשוטה וניתן להרכיב אותה לבד ולתחזק אותה בקלות. בשונה מפרגולת עץ המראה שלה פחות אותנטי וטבעי במיוחד אם היא מיועדת לגינה ורוצים לשלב אותה בנוף. האלומיניום הוא חומר גלם עמיד וחזק לכל תנאי מזג האוויר וישמש אתכם לשנים ארוכות. כאשר בוחרים בפרגולת אלומיניום ניתן לבחור פרגולה עומדת על 4 עמודים או פרגולה תלויה הנשענת על קיר ועל 2 עמודים. כדי לבחור בין שתי האפשרויות חשוב למדוד את המיקום של הפרגולה באופן מדויק ולהתייעץ עם הספק מה יתאים לכם יותר מבחינת העיצוב, פרגולה עומדת או תלויה. בחברת פרגולה מאסטר ניתן למצוא פרגולות מכל הסוגים ולקבל ייעוץ על הפרגולה שתתאים לצרכים שלכם.

 

3 – פרגולה חשמלית

הפרגולה החשמלית ניתנת לכיוון חשמלי בכל מזג אוויר. כשיורד גשם ניתן לכוון ולסגור את הגג שלה ובקיץ לפתוח אותו וכך לקבל הצללה על פי רצונכם. לפרגולה יש מנוע חשמלי עם שלט רחוק שבאמצעותו ניתן לכוון אותה והיא בנויה מרפפות נעות. אפשרות נוספת היא פרגולה חשמלית מתקפלת. גם הפרגולה הזו פועלת באמצעות מנוע חשמלי וניתן להתאים את מידה ההצללה, להגן על היושבים בה מהגשם ומקרינת השמש ובאותה מידה גם לאוורר אותה. גם הפרגולות החשמליות מגיעות או כפרגולות עומדות או כפרגולות תלויות והיכולת לנווט אותן על פי הצרכים היא משמעותית למי שאוהב לשבת בחוץ או לארח. ניתן אף לעצב אותן בהתאם למיקום שלהן מבחינת הצבע והצורה. החיסרון שלהן הוא בעת הפסקת חשמל כי אז לא יהיה ניתן לכוון אותן, אך מכיוון שזה יכול לקרות לעיתים רחוקות, חיסרון זה זניח.

 

 

מרפסת

נווטו במאמר לפי נושאים