סוגי הכלבים הטובים ביותר לאימוץ עבור בית עם ילדים

חושבים להביא כלב חדש למשפחה? הכירו את הסוגי הכלבים המומלצים ביותר לבית עם ילדים בכדי שתוכלו לבחור את הכלב המושלם עבור המשפחה שלכם.

 

גולדן רטריבר

גולדן רטריברים ידועים במזג הידידותי והסבלני שלהם, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים. ידוע שהם עדינים, סובלניים מלאי חיבה, ולעתים קרובות הם יוצרים קשרים חזקים עם ילדים.

כמו ששמם מרמז "רטריבר" פירושו מביא ועל כן לכלבים אלה יש אינסטינקט טבעי להביא דברים, מה שהופך אותם לבני לוויה מושלמים לזמן משחק, אתם יכולים לזרוק להם מקלות, כדורים והם פשוט יביאו את החפצים הללו. אם כל זה לא מספיק מדובר בכלבים חכמים שקל לאלף ועל כן הם הבחירה המושלמת עבור רוב המשפחות.

גולדן רטריבר

 

לברדור רטריבר

לברדור רטריבר ידועים באופיים הידידותי בנוסף לאהבתם לילדים. יש להם נטייה ולהט לרצות, מה שהופך אותם לחיות מחמד משפחתיות מצוינות.

הלברדורים הם סבלניים, ובעלי מזג טוב, מה שמאפשר להם להסתגל היטב לאנרגיה ולהתלהבות של ילדים. עם הכשרה וסוציאליזציה נכונה, לברדורים יכולים להיות תוספת אוהבת ואמינה לכל משפחה.

 

ביגל

ביגל ידועים באישיות הידידותית והחברותית שלהם, מה שהופך אותם לבני לוויה נהדרים לילדים. הם כלבים טובי לב, סבלניים וסובלניים, מה שהופך אותם מתאימים למשפחות בכל הגדלים. הביגלים משגשגים על ידידות אנושית ולעתים קרובות הם שובבים ואנרגטיים, מה שהופך אותם להתאמה אידיאלית לילדים פעילים שנהנים מפעילויות בחוץ. גודלם הקטן עד הבינוני הופך אותם גם למתאימים למשפחות עם מרחב מחיה מוגבל.

עם זאת הביגלים הינם כלבים בעלי חוש ריח מפותח מאוד ועל כן אם אתם תשאירו אוכל במקום שהם יכולים להגיע אליו רוב הסיכויים שהם יאכלו אותו בלי שתשימו לב, אם אתם למנוע בעיה זאת מומלץ להיעזר באילוף כלבים עם המאלפים המומחים של חברת "בארק פארק".

 

קינג צ'ארלס ספניאל

קינג צ'ארלס ספניאל ידועים באופיים העדין וחיבתם לאנשים ולילדים מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים. כלבים אלה הם חברותיים, להוטים לרצות והם כלבים קטנים, מה שהופך אותם לבני לוויה נהדרים לילדים בכל הגילאים.

קאבליירים ידועים בכושר הסתגלות מהיר והם שמחים באותה מידה לשחק בחוץ או להתכרבל על הספה. גודלם הקטן והמזג הסבלני הופכים אותם לבחירה אידיאלית עבור משפחות עם ילדים צעירים יותר.

 

בוקסר

בוקסר הם כלבים אנרגטיים ושובבים הידועים באהבתם לילדים. הם כלבים סבלניים ופופולרים ביותר בבית הישראלי עבור משפחות עם ילדים גדולים יותר שמעריכים חבר פעיל למשחק. לבוקסרים יש אינסטינקט הגנה כלפי משפחתם והם ידועים כעדינים ונאמנים לילדים.

עם זאת, בשל גודלם ורמות האנרגיה שלהם, הכשרה והשגחה נכונה חיוניים כדי להבטיח מערכת יחסים כיפית ונכונה בין הכלב לילד.

 

בישון פריזה

בישון פריזה הם כלבים קטנים ומלאי חיבה. יש להם אופי עליז ושובב, מה שהופך אותם לבני לוויה נהדרים לילדים בכל הגילאים. בישונים ידועים בסבלנות ובכושר ההסתגלות שלהם, והם בדרך כלל מסתדרים היטב עם חיות מחמד אחרות במשק הבית.

הגודל הקטן והמעיל הפרווטי והנעים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור משפחות המחפשות גזע היפואלרגני.

 

סיכום

כאשר בוחרים כלב לבית עם ילדים, חשוב לקחת בחשבון גזעים הידועים באופיים העדין, בסבלנותם ובהתאמה לילדים. גולדן רטריבר, לברדור רטריבר, ביגל, קוואלייר קינג צ'ארלס ספנייל, בוקסר ובישון פריזה הם כולם גזעים שנוטים להצטיין בתחומים אלה.

עם זאת, חשוב לזכור שכל כלב הוא אינדיבידואלי, ואילוף נכון, סוציאליזציה והשגחה הם המפתח להבטחת סביבה הרמונית ובטוחה הן לכלב והן לילדים. על ידי בחירת גזע המתאים לאורח החיים ולצרכים של משפחתך, ונוסף על כך היעזרות בשירותי אילוף כלבים אתה יכול ליצור קשר אוהב ומשמח בין ילדיך ובן לוויה הפרוותי שלהם שיימשך כל החיים.

נווטו במאמר לפי נושאים