2 סוגים של דודי שמש: מידע שימושי

אם יש משהו שלא חסר במדינה המקסימה שלנו, ישראל, זו שמש. לכן טבעי שנראה לא מעט דודי שמש שמותקנים על גגות הבתים של כולנו, שכן איזה טעם יש להשתמש בחשמל כדי לחמם מים אם אנחנו יכולים לקחת את אנרגיית השמש ולהפוך אותה לאנרגיה של חום? בצורה כזאת ניתן לחמם את המים מבלי להשתמש במשאבים יקרים ומבלי לפגוע בכדור הארץ עוד ועוד, אז למה לחשוב פעמיים? זה נשמע לכם מוכר? החלטתם גם אתם שרוצים לפנות אל חברה כמו נמרוד דודי שמש וחשמל ולהזמין ממנה שירותי התקנת דוד שמש חדש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים. מה שכן, חשוב שתדעו שקיימים שני סוגים של דודי שמש ועליכם לבחור ביניהם את האופציה הטובה והנוחה ביותר עבורכם, אז למה אתם מחכים?

קולטים של שמש

המערכת היעילה ביותר

בבואנו לדבר על שני הסוגים של דודי השמש הנפוצים והקיימים כיום, אנחנו רואים ששני הסוגים הם:

  1. דוד שמש בהתקנה שטוחה עם מערכת טרמוסיפונית
  2. דוד שמש בהתקנה שטוחה עם צללית נמוכה

תוהים מה ההבדל בין השניים? פשוט מאוד, שבמקרה הראשון מדובר על מערכת שבה דוד השמש מותקן ישירות מעל לקולט ולמעשה בולט מעליה. מדובר על אופציה שנחשבת לפחות יפה אך מצד שני, זו האופציה שכיום נחשבת לטובה ביותר. לעומת זאת, במקרה השני מדובר על מערכת שקולטת שמש אך בה הדוד לא נמצא כולו ישירות מעל הקולט. זה אומר שהיא נראית יותר יפה ואסתטית, אך מבחינת היעילות שלה היא נחשבת למערכת פחות יעילה. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה בין שתי האפשרויות הללו, כי אם כבר מתקינים מערכת כמו דוד שמש, טבעי שתרצו לבחור את הטוב ביותר. מצד שני, יש גם משמעות ליופי ולכן חשוב שתיקחו את כל הנתונים בחשבון ובהתאם לכך תבחרו את מה שנכון לכם יותר.

ממי כדאי להזמין שירות כזה?

בבואכם לבחור חברה שממנה תוכלו לקנות את דוד השמש שלכם וגם להזמין את שירותי ההתקנה שלו, כדאי יהיה לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים. אתם יכולים להיות בטוחים שלא חסרות חברות שעוסקות בענף הזה, מה שמעורר את השאלה – איזו חברה תיתן לכם את הטוב ביותר? אם אתם מחפשים חברה אמינה עם ניסיון ועם לא מעט ממליצים, הכתובת היא חברת אור אנרגיה. כאן תוכלו להיות בטוחים שלא רק מוכרים לכם דוד שמש שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות, אלא גם יתקינו לכם אותו בצורה נכונה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את השאלה האם החברה שממנה אתם מזמינים שירות כזה גם תהיה אחראית על תחזוקת הדוד לאורך השנים ועל התיקונים השונים שאולי יהיה צורך לבצע בדוד. לכן שווה לבדוק כמה שיותר נתונים וכך לבחור את החברה האמינה ביותר בעיניכם.

נווטו במאמר לפי נושאים