מתי צריך איטום גגות?

אם זה היה נושא משעשע, היינו אומרים שצריך איטום גגות כאשר הגשמים מתחילים לטפטף על הפדחת. אבל אין משהו מצחיק בציוד, רכוש וריהוט שנהרסים בעקבות נזילת מים בבית. מתי תצטרכו איטום מבנים, גגות או איטום מרפסות ומרתפים? בואו נדבר על זה.

אין ספק, כולנו מכירים את העיתויים האלו, שהם כל כך מתואמים עם חוקי מרפי. דווקא כשהכי לא צריך את זה, זה קורה ויש נזילת מים בבית. בין אם נזילת המים היא מהגג, מהמרפסת, מהמרתף או מקירות חיצוניים של מבנה, צריך לטפל בזה. בעוד שבחלק מהמקרים אתם תצטרכו אינסטלטור או קבלן ביוב אפילו, במקרים אחרים אתם תצטרכו חברת איטום מומלצת, או אנשי איטום מקצועיים. בואו נבין ביחד באילו מקרים תצטרכו איטום גגות, ובאילו מקרים תצטרכו שרברב. הנה מה שצריך לדעת:

 

מתי נצטרך חברת איטום מבנים וגגות? ומתי שרברב?

אין דבר יותר מבאס מאשר נזילת מים. וכשזה קורה, לא יעניין אתכם מה הסיבה ומה גרם לזה, אתם פשוט תרצו שהנזילה תיפסק. האם תקראו לשרברב? האם תצטרכו את דף הבית של איטום גגות וחברת איטום? ובכן, למעשה זה די פשוט להבנה.

בחלק גדול מהמקרים אתם תצטרכו את שני בעלי המקצוע – איש האיטום והשרברב. יחד עם זאת, במקרים מסוימים תצטרכו סיום של איטום מבנים בלבד. למשל, במקרים שבהם הזפת כבר שחוקה בגג המבנה, או במקרים בהם מעוניינים להתקין יריעות איטום חדשות.

 

מתי נצטרך איטום גגות בבית או במשרד?

בסופו של דבר, איש המקצוע צריך לתת את חוות דעתו. השירות של איטום גגות יכול להינתן כאשר היריעות הקיימות כבר שחוקות, בדומה לזפת. כעת חשוב להבין, ישנם כללים מאוד ברורים לגבי התקנת יריעות איטום, או יריעות ביטומניות.

יחד עם זאת, ישנם גם כללים לגבי זיפות ואיטום עם זפת. למשל, נהוג להסיר את חומרי האיטום הקיימים לפני שמתקינים חומרי איטום חדשים. מאחר שחומרי איטום מסוימים יכולים לדחות חומרי איטום אחרים, ההמלצה הכי גורפת היא הסרת האיטום הקיים.

 

העיתוי המומלץ במהלך השנה לאטום גגות ומבנים

כמובן, גם חשוב לזכור שחברת האיטום גובה תשלום על עבודת הסרת האיטום הישן. ועוד משהו שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, עניין הטיימינג של עבודת האיטום. מעוניינים בשירות של אנשי איטום בחורף? הגעתם הביתה וגיליתם נזילת מים בגשם הראשון של נובמבר?

ובכן, יש לזכור שחברת איטום תמיד תגבה ממכם תשלום גבוה יותר במהלך החודשים הרטובים. בסופו של יום, הכי חשוב לבצע עבודות איטום עוד בחודשי הקיץ, ועדיף לקראת סוף הקיץ. אם אתם צריכים לאטום את הגג, אנחנו ממליצים לזכור לעשות את זה לפני שמתחילים הגשמים. כל המידע שציינו לעיל, ברובו רלוונטי גם במקרים של איטום מרתפים, מרפסות, קירות חיצוניים ועוד.

 

איטום גגות

נווטו במאמר לפי נושאים