מתי נרצה להשתמש בקמגרה

מי מאיתנו שמכיר את בעיית אין האונות מקרוב ומי מאיתנו שרק עכשיו מתחיל להכיר אותה יודע ש"לבזבז" כדור טוב על סיטואציה לא נכונה זה אחד הדברים הכי מבאסים שיכולים לקרות לך. הרי הלכת, השקעת, הזמנת את הכדור, נטלת אותו מבעוד מועד ועכשיו הדגל כבר בשיא התורן והפרטנרית שלך? היא קצת פחות בקטע. אז הנה מדריך קטן שילמד אתכם בדיוק מתי הוא הזמן הנכון לקחת את כדור הקסמים שלכם.

 

הכירו את בעיית אין האונות

חלק מאיתנו מתמודדים כבר שנים עם בעיית אין האונות, חלק מאיתנו חדשים בתחום וחלקנו הגדול יותר מעולם לא חוו את הבעיה בעוצמה האמיתית שלה. דבר אחד בטוח, כולנו צריכים ורוצים להכיר את הבעיה הזו מקרוב כדי שנוכל להבין כיצד נוכל לטפל בה במידה ותפגע גם בנו.

בעיות אין האונות נגרמות כתוצאה מסטרס, חרדה, מצב נפשי ירוד, עייפות אך בראש ובראשונה כתוצאה מהגיל. בעוד 40% מהגברים עד גיל 40 דיווחו על בעיית אין אונות, המספר הזה קופץ ב- 10%-15% בכל עשור חדש לחייהם.

 

קמגרה – מה היא?

קמגרה היא לא רק תרופה למי מאיתנו ש.. איך אומרים? לא יכול לבד, אלא תרופה מצוינת שיכולה להעניק גם למי מאיתנו שלא חווה את בעיית אין האונות ערב שהוא לעולם לא יישכח.

הקמגרה עובדת בעזרת 2 חומרים פעילים, האחד דואג לבעיית אין האונות, והוא גם המרכיב הפעיל הנמצא בויאגרה. ואילו השני נועד לטפל בבעיית השפיכה המוקדמת, כדי שנוכל להנות מהזקפה לאורך זמן. הקמגרה מוגדרת כתוסף מזון שעשוי מחומרים טבעיים בלבד ואינו מחייב במרשם רופא.

 

מתי נרצה להשתמש בקמגרה

כמו שהזכרנו כבר, לפעמים ניקח את התרופה מוקדם מידי ולא נוכל להבחין שהסיטואציה כלל לא מצריכה אותנו ליטול את אותה התרופה. אז בואו נקיים דיון פתוח ומלמד על סיטואציות שאינן מתאימות לתרופה וסיטואציות שכן.

 

דייט ראשון – ממש לא!

בוא גבר, אף אחת לא מגיעה איתך לדייט ראשון במחשבה שהולך להיות לה ערב הוללות פרוע איתך במיטה. ולא, אין פה מקום לדיונים או לתירוצים או ל- "אבל נפגשנו בטינדר", אף אישה שפויה או לא לא שפויה, לא תזרום איתך על תרופה לאין אונות בדייט הראשון.

גברים רבים, קצת שכחו איך להתנהג כמו גברים ושכחו שהאישה שעומדת מולם היא ברת דעת והחלטה משל עצמה. לכן, אל תהיה חלאה. פתח דיון בוגר ואחראי על הקמגרה לפני שתיטול את התרופה ואל תפתיע אף אחד עם זקפה מאיימת.

 

פרטנרית ותיקה – ממש כן!

כשמדובר בפרטנרית ותיקה, שמכירה אותך ואת כל השטויות שלך, אנחנו מתחילים להגיע לסיטואציה ריאלית לשימוש בתרופה. לפני ש"תפתיע" אותה עם הקמגרה, קיים איתה דיון פתוח ובוגר על הקמגרה, ספר לה מה היא עושה כמה זמן היא משפיעה ושאל אותה מתי יהיה לה מתאים להתנסות בקמגרה. במידה והפרטנרית שלך זורמת על החוויה, קח את הכדור והתכונן לערב מהסרטים.

קמגרה

נווטו במאמר לפי נושאים