מערכות האבטחה והמיגון שחייבים להכיר

בעולמנו היום, אין ספק שעדיין לא נגמרו הצרות, האפשרויות שקיימות שעלולות לאיים עלינו הן רבות ומפחידות.

אך בנוסף לכל הסכנות שעורבות לנו, ישנן אופציות רבות לשמירה על הביטחון שלנו.

לא כל מערכת אבטחה היא מוכרת כמו שאולי היה כדאי שתהיה, ולכן הינה בפניכם מערכות האבטחה החשובות ביותר שיאפשרו מיגון מיטבי וביטחון לכל אדם

שרק מעוניין בכך.

 

הצורך בביטחון אישי

מערכות אבטחה ומיגון נותנות מענה לצורך בביטחון אישי, צורך שקיים היום יותר מאי פעם והמערכות האלו הן אולי הדבר הטוב ביותר שיכלנו לקוות לו. התקנת המערכות האלו אולי מלווה לעיתים בפרוצדורות, מחשבה, השקעה, אך תחושת הביטחון שזה ייתן לכם שווה את זה לחלוטין, אין סיבה לחיות בפחד או חשש כשיש ברשותכן את האמצעים לראש שקט. עוד מידע: https://miguntov.co.il.

 

אזעקה ביתית

מוכר לנו מבתי עסק אך היום גם בתים מצטיידים במערכת אזעקה שנועדה בכדי לאתר פריצה או כניסה כלשהי שאינה מאושרת, לאזור מסוים. המערכת מורכבת מלוח בקרה ממנו שולטים על המערכת כולה, לוח מקשים בכדי להפעיל אות המערכת או לנטרל אותה, סירנה שנועדה להתריע במהלך הפריצה ולהרחיק את הפורץ וחיישן זיהוי שמזהה את הכניסה.

 

לאחר האזעקה

בשלב שלאחר הפעלת האזעקה יש כמה אפשרויות שיכולות להגיע, קשר טלפוני בו המערכת מתקשרת או שולחת הודעה, לעיתים שאלת ביטחון, צלצול בדיקה מחברת האזעקה לוודא אם הכל בסדר. במידה ואין תשובה, גם יש את האופציה שמישהו מטעם החברה יגיע למקום לבדוק מה קורה.

 

גלאי עשן

מערכת אבטחה מוכרת, זה גלאי העשן, מדובר בהמצאה נהדרת וזולה במיוחד שמצילה חיים של אלי אנשים מידי שנה. מדובר במוצר חובה כשבונים מבנים ציבוריים אך מומלץ גם להתקינם בבתים פרטיים. גלאי העשן מספק הגנה לתושבי הבית במקרה של שרפה, על יד התראה מוקדמת בכדי שיתבצע פינוי, בנוסף מומלץ להוסיף גם מטף כיבוי אש בכל בית.

 

מצלמות אבטחה

היום מומלץ מאוד לבחור באיש מקצוע לצורך התקנת מצלמות אבטחה כתוספת למיגון וביטחון. מצלמות אבטחה עוזרות משמעותית למנוע מכם להפוך לקורבן פריצה שהסתבכה ובכלל מרחיקות רבות את הפורצים מלנסות בכלל. בעבר זה היה עניין יקר ומסובך אך היום זה קל מתמיד, עם טכנולוגיה חדשנית והתאמה לצרכן, כמעט כל אחד יכול להתקין לעצמו מצלמת אבטחה.

 

מערכת מצוקה

בנוסף לכל המערכות שהכרנו, מומלצת גם הוספה של מערכת מצוקה, בעיקר אם מדובר בדירה שמתגוררים בה אנשים מבוגרים. רבים דואגים לביטחון הורים או קרובים אחרים שכבר נהיו מבוגרים אך זקוקים לשמירה על עצמאות. כפתור מצוקה זה הפתרון עזר שקיים היום, במצב של נפילה או סיטואציה קשה ניתן ללחוץ על הכפתור לקריאה לעזרה בקלות.

 

חובה אישית

בסופו של דבר זו בחירה שלכם, אך מערכות אבטחה הן הדרך הכי טובה היום לוודא שאתם שמורים ככל הניתן ובטוחים מפני סיטואציות קשות רבות שעלולות לקרות. עבור עצמכם זו חובה אישית, לדאוג לרווחתכם, ולוודא שיש ברשותכם את כל אמצעי ההגנה שישמרו עליכם מכל משמר.

מצלמת אבטחה

 

נווטו במאמר לפי נושאים