איך מחזקים בפועל את הבניין במסגרת תמ"א 38?

אתם מתלבטים האם כדאי לעשות בבניין שלכם תמ"א 38 או לנסות לפעול בכיוון של פינוי בינוי? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמתחבטים לגבי השאלה הזאת. עיינו במאמר שלפניכם ותוכלו לקבל תשובות רבות שתעזורנה לכם להחליט מה באמת נכון לבניין שבו אתם גרים.

בית מעץ

חיזוק המבנה

בין אם אתם חושבים על תמ"א 38 ראשון לציון ובין אם אתם חושבים על תמ"א 38 בכל עיר אחרת, בוודאי תרצו להבין מה כולל פרויקט כזה כדי להחליט האם הוא מומלץ עבורכם. כמו שאתם יודעים, פרויקטים כאלה באו לחזק את המבנה, ומשמעות הדברים היא שהקבלנים המבצעים ישלבו לא מעט אלמנטים לחיזוק. אם, לדוגמא, הבניין שלכם עמד עד היום על עמודים ישנים, בהחלט יכול להיות שמי שינצח את ה פרויקט יחליט לעבות את אותם עמודים, להחליף אותם או לשלב בהם בטון לחיזוק. מה שכן, כמובן שמה שהפך את הפרויקטים הללו לאטרקטיביים כל כך זה לא רק היכולת לחזק את המבנה, אלא בעיקר האפשרות להגדיל את הדירות, לשלב מרפסות ועוד. לכן טבעי שגם אתם תחשבו על האפשרות הזאת, ויפה שעה אחת קודם.

אל מי פונים?

אתם רוצים לנסות לקבל פרויקט כמו תמ"א 38 בבניין שלכם? מתלבטים אל מי כדאי לכם לפנות? אם כך, חשוב להבין שאכן יש לא מעט קבלנים שעוסקים היום בתחום הזה. עם זאת, לא כל הקבלנים באמת עושים עבודה מספיק טובה ורצינית ולכן ברור מדוע אתם תוהים במי כדאי לבחור. זה נשמע לכם מוכר? שמעתם על בעלי דירות שיצאו לפרויקט כזה אך לא באמת הצליחו לסיים אותו? שמעתם על קבלנים ועל יזמים שנעלמו והפרו חוזים של תמ"א 38? אם כך, אתם צודקים ובהחלט כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לבחור את אנשי המקצוע המובילים בתחום. כדאי אפילו ללכת ולראות במו עיניכם בניינים שבהם אותם יזמים ביצעו תמ"א 38, כי כך תוכלו להתרשם ולראות האם זה מה שאתם מייחלים גם עבור הבניין שלכם.

תוך כמה זמן פרויקטים כאלה יכולים להסתיים?

זה ברור שזו שאלה שמעניינת אתכם, כי לחיות בבניין שעושים בו תמ"א 38 זה לא נעים. עם זאת, ולמרות הרצון שהפרויקט יסתיים כמה שיותר מהר, טבעי שאי אפשר לעשות את זה ביום-יומיים. כאן אנחנו חוזרים שוב לשאלה באיזו חברת קבלנים אתם בוחרים, כי ממש כפי שכל טיול למיאנמר יהיה שונה ויושפע מהמדריכים שילוו את הטיול, כך גם משך הפרויקט יהיה מושפע, בין היתר, ממי שיבצע את העבודה. כדאי לברר האם דיירים בבניינים אחרים באמת יצאו מהשירות שנתנו להם יזמים כאלה ואחרים שכן חוות הדעת, גם בתחום הזה, הרבה פעמים יכולות לעזור להימנע מטעות שאח"כ תעלה לכם ביוקר.

לעוד מידע היכנסו: https://www.priel4u.co.il.

נווטו במאמר לפי נושאים