מתי נצטרך להשתמש במנוף הרמה קטן?

מנוף הרמה הוא ללא ספק כלי חשוב וחיוני בכל חברת הובלה, אך בשנים האחרונות נוכחותו בשטח באופרציות שונות הלכה וגדלה. הוא אמנם גורר עלות נפרדת ונחשב לשימושי בסיטואציות מסוימות, אך לא תמיד נזקקים לשירותיו הנאמנים. במאמר זה ננסה להכיר מקרוב את התרחישים בהם צריך להשתמש במנוף הרמה קטן.

 

מנוף הרמה

מנוף הרמה קטן נחשב לאחד מסוגי מתקני ההרמה היעילים והמבוקשים ביותר. מדובר במנוף חשמלי בעל זרוע מתקפלת ופונקציונלית, בעלת יכולת התאמה לכל גובה או אורך ולכל מטרה. ביכולתו של מנוף ההרמה לשאת ציוד או אנשי מקצוע לצורך ביצוע עבודות או לצורך הובלה. היתרון הבולט שלו הוא חיסכון לא מבוטל בזמן העבודה, ובעיקר- חוסך כסף למשכירים אותו.

 

מעברי דירהf

השימוש הפופולרי ביותר במנוף הרמה קטן עבור אלו שאינם עוסקים בעבודות תחזוקה או עבודה בגובה, הוא במהלך מעבר דירה. לא פעם נתקלנו במצב בו עלינו לתכנן מעבר דירה לקומה גבוהה, ולצערנו אין מעלית בנמצא, או שמא היא צרה מדי, ונטל ההובלה של החפצים הכבדים ויקרי הערך נופל על גבם של הסבלים. הם ללא ספק ייגבו תשלום נוסף על גובה הקומה ומורכבות העבודה, תשלום שברוב המוחלט של המקרים יהיה גבוה יותר מאשר השכרת מנוף הרמה.

מנוף ההרמה חוסך זמן רב, אינו יוצר פקק בבניין עבור הדיירים, עלות ההשכרה שלו היא כמה מאות שקלים בודדים, והוא דואג לשינוע בטוח של כל הריהוט הכבד. כמובן שבטרם תזמינו שירותי מנוף הרמה, יש לבדוק שלמנוף יש מקום לעמוד בחניית הבניין, ובעל גישה בטוחה ונוחה לדירה דרך מרפסת או חלון רחב מספיק.

 

עבודות גינון

תחום נוסף בו מנוף הרמה קטן נחשב לפופולרי במיוחד הוא הגינון. על מנת להגיע לצמרות עצים גבוהים ולבצע עבודות תחזוקה וגיזום בענפים, יש צורך בהגעה נוחה לגובה הנדרש ולאפשר לאיש המקצוע גישה חופשית ומרחב עבודה מספק. לכל אלו דואג מנוף הרמה קטן, שבעזרת תפעול פשוט מבצע את העבודה שלו ביעילות ובעיקר- בצורה הבטוחה ביותר, תוך שימוש בכל ציוד הבטיחות הנדרש בנוסף לרישיון עבודה בגובה.

 

שיפוצים

עבודה עם מנוף בתחום השיפוצים היא לא פחות מהכרחית. לעיתים תנאי השטח המורכבים אינם מאפשרים גישה קלה בין כל האמצעים הנדרשים למערך השיפוץ, כמו משאיות, דחפורים, מחסנים וחומרי גלם, ולכן עבודה באמצעות מנוף הרמה קטן מאפשרת שינוע יעיל שמקצר את זמני העבודה בצורה משמעותית, בעיקר כאשר מדובר בשיפוצים במקומות גבוהים כמו משרדים בקומות גבוהות וכן הלאה.

לסיכום, מנוף הרמה קטן חוסך זמן וכסף רב. יש להבין בדיוק את אופי העבודה המבוקשת ולבדוק את כדאיות ההשכרה, אולם עלותו הנמוכה של תפעול מנוף הרמה קטן ככל הנראה תחסוך לכם את ההתלבטות. מנוף הרמה קטן אחד יכול לעשות הבדל גדול.

ידית פילוס קטנה

נווטו במאמר לפי נושאים