מים בששון: איך גורמים לילדים לשתות יותר מים?

הקיץ הישראלי מחייב אותנו בשתייה מרובה. חוץ מהחשיבות הרבה של שתיית מים לשמירה על מערכת עיכול תקינה, שתיית מים מספקת משפיעה על החיות שלנו. אנו כמבוגרים יודעים את החשיבות של שתיית מים ומידי תקופה אנחנו אומנם מתעוררים בנושא ומתחילים ליישם טריקים שיסייעו לנו לשתות יותר מים. אך מה קורה עם הילדים? איך ניתן לגרום גם להם לשתות יותר מים? בדיוק לכן ריכזנו לכם מספר טיפים שיסייעו לכם.

 

מתקינים מערכת לסינון מים

ילדים רבים פשוט לא אוהבים מים מהברז והם שותים רק מים קרים. לא תמיד בני הבית זוכרים להכניס בקבוק מים למקרר וכך אין מים קרים באופן זמין. אם עדיין אין לכם מערכת לסינון מים, אתם חייבים להכיר את שירותי חברת עדן בר פתרונות מים המציעה מגוון רחב של מערכות שיכולות להתאים לבית עם ילדים, כך שאתם תוכלו לשלוח אותם להביא לכם כוס מים מבלי לפחד שהם יכוו או ינזקו בדרך.

 

רוכשים בקבוק מים אישי לכל ילד

לפעמים הדרבון האמיתי לשתיית מים היא דווקא באפשרות מדידה נגישה. רכשו בקבוק אישי לכל ילד שזה יהיה הבקבוק שלו הוא ממלא לעצמו מים. כך תוכלו לעקוב ולדעת מה מצב השתייה של הילד. האם הוא שותה מספיק ביום או שחשוב לדרבן אותו לשתיית יותר מים. בסוף כל יום תוכלו לצ'פר את הילד (אפילו במילה טובה) ששתה את כמות המים הגדולה ביותר.

 

הרגלי שתייה בבית

אין כמו הכנסת הרגלים להטבעתם. קבעו זמנים בהם כולם לוקחים לעצמם כוס מים. הילדים חזרו ממוסדות החינוך? קבלו אותם עם כוס מים ביד. כל המשפחה מתיישבת לראות סרט? כולם שותים כוס מים. בצורה כזו, כאשר כולם יושבים ועושים את אותה פעולה, תגלו שגם הילדים הסרבנים יותר, ישמחו לשתף פעולה…

 

הוספת טעמים למים

אין מה לעשות, יש פעמים בהם הילדים מפתחים רתיעה מטעם המים הניטרלי. במקרים כאלו ההמלצה היא להוסיף טעם למים המסוננים. אתם לא צריכים לרוץ לקנות פטל, ניתן להוסיף תוספות טבעיות ובריאות יותר שיכולות לגוון את טעם המים, גם מבחינת טעם וגם מבחינת צבע.

אתם יכולים להכניס לכוס המים חתיכת לימון, חתיכת מלון, מלפפון, עלי נענע, עלי מליסה, מקל קינמון קטן, עלי מרווה ואפילו חמוציות. אם אתם רואים שהילד רוצה מים מתוקים דווקא, ההמלצה היא להשתמש בתוספות טבעיות כמו מייפל טבעי, עלי סטיביה וכדומה. אין סיבה להכניס לגוך ילדינו סוכרים בכמויות גבוהות.

 

מוציאים את המשקאות הקלים מהבית

ברגע שילד רואה שיש לשתות מים ורק מים, הוא מתרגל לטעם המים ולא נזקק להוספת טעמים למים הרגילים. הוציאו את המשקאות הקלים ודאגו לחשוף את הילד כמה שיותר לשתיית מים דווקא. ילדים כאלו יתרגלו מהר יותר לטעם המים.

עדן בר פתרונות מים

נווטו במאמר לפי נושאים