מה היא איכות המצלמה באייפון 14?

מכשירי האייפון של חברת אפל הם מכשירי הדגל המבוקשים ביותר בשוק המכשירים הסלולריים החכמים. והאמת שיש לכך לא מעט סיבות: המכשירים איכותיים מאוד ויכולים להחזיק מעמד כמה שנים טובות, המכשירים נוחים מאוד לשימוש ומערכת ההפעלה שלהם אינטואיטיבית, המכשירים מתממשקים היטב לכל המכשירים האחרים של חברת אפל, המכשירים משדרים יוקרה ורמה גבוהה, וכמובן שאי אפשר לשכוח: למכשירי האייפון יש מצלמה מעולה, טובה הרבה יותר מהמצלמות של המתחרים האחרים בשוק המכשירים הסלולריים.

 

מצלמה בפלאפון

אם עד לפני כמה שנים ספורות מצלמה דיגיטלית בתוך הפלאפון היתה נשמעת כמו חלום רחוק ובלתי מושג, היום כל מכשיר סלולרי חכם מגיע עם מצלמה עוצמתית במיוחד. יש מצלמה קדמית לסלפי ומצלמה אחורית לתמונות רגילות.

המצלמה האחורית בעצם הפכה כבר לסדרה של כמה מצלמות קטנות. בקיצור, לכל אחד מאיתנו יש היום בכיס ציוד צילום שלא היה מבייש צלם מקצועי ומנוסה לפני כמה שנים.

מצלמת אייפון 14

למה חשוב להשקיע בפלאפון עם מצלמה איכותית?

יש אנשים שהמצלמה בפלאפון חשובה להם מאוד, אבל אחרים לא תמיד שמים לב לנתוני המצלמה, או לא לוקחים אותם כשיקול משמעותי בסדר העדיפויות במחשבה על מכשיר סלולרי חדש. אבל אנחנו כאן כדי להסביר לכם למה כדאי להשקיע במכשיר חכם עם מצלמה איכותית. אנחנו מצלמים היום הרבה יותר מאשר בעבר, כולנו מצלמים כמעט כל דבר.

אם זה את הילדים או את הנכדים, אם זה אוכל שהכנו בבית או מנה במסעדה, ואם זה שלט מצחיק ברחוב. דווקא מכיוון שהצילום הפך לפעולה כמעט אקראית ומכיוון שאנחנו לא צלמים מקצועיים, הרבה תמונות יוצאות מטשטשות ולא מספיק איכותיות. אנחנו כבר לא לוקחים איתנו מצלמות מקצועיות לחופשות ולאירועים, כך שאם אתם רוצים שיישארו לכם זכרונות חדים ומפוקסים מהבילויים שלכם, כדאי לרכוש פלאפון עם מצלמה איכותית.

 

המצלמה של אייפון 14

אייפון 14, כמו קודמיו בסדרה, מצויד ביכולת צילום טובה מאוד. המצלמה הראשית מגיעה באיכות של 12 מגה פיקסל, כאשר הפיקסלים גדלו ל- 1.9 מיקרון. מפתח הצמצם של המצלמה הוא 1.5, החיישן בגודל לא רע, ובסך הכל האייפון 14 מוציא תמונות חדות ואיכותיות מאוד.

הגדלת הפיקסלים שיפרה גם את טיב הצילום במצבים ללא תאורה איכותית. מצלמת הזווית הרחבה של האייפון 14 היא גם באיכות של 12 מגה פיקסל, ועם זום של עד פי 3. מעבר לזה הזום הוא דיגיטלי.

מצלמת אייפון 14

מצלמת הסלפי

מצלמת הסלפי במכשיר עברה שדרוג ניכר. מפתח הצמצם גדל ל- 1.9, וזה אומר שגם כאשר התאורה מועטה התמונות יצאו חדות ובהירות. גם חיישן העומק שדרג את המצלמה, והוא מאפשר צילום של דיוקן עם טשטוש טוב של הרקע. תוכלו גם לצלם ווידיאו במצב קולנועי.

 

סיכום

אם אתם מחפשים מכשיר סלולרי איכותי ויוקרתי, עם מצלמה מעולה – אייפון 14 הוא המכשיר.

מצלמת אייפון 14

נווטו במאמר לפי נושאים