מה הוא המנעול הבטוח ביותר בשוק?

יש מגוון רחב של מנעולים שמוצעים בחנויות הטמבור השונות. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחיפשנו מנעול חדש לדלת שלנו שעברה פריצה. היה לנו חשוב לבחור במנעול הבטוח ביותר בשוק.

זה שיחזיר לנו את הביטחון האישי ויאפשר לנו לדעת כי לא יצליחו לפרוץ אלינו שוב לבית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הוא המנעול הבטוח ביותר שקיים נכון להיום בשוק.

 

סוג המנעולים הבטוח ביותר בשוק – מנעולי הצילינדר

רגע לפני שנציג בפניכם את המנעול הבטוח ביותר בשוק, עליכם לדעת כי מדובר במנעול מסוג צילינדר. אנו מציינים את העובדה הזו מכיוון שיש מגוון רחב של מנעולים בשוק כיום. כך שאם אתם לא מכירים את התחום, עליכם לבקש מהמוכר בחנות מנעול צילינדר בלבד.

יכול להיות שהמוכר ינסה לשווק לכם מנעול מסוג אחר (כדי להיפטר ממנעולים שאינכם איכותיים), כך שעליכם לציין בפניו שהגעתם במטרה לרכוש את המנעול המדובר בלבד. השתדלו להימנע מהסחות דעת שעשויות לגרום לכם לבחור במנעול שגוי.

המנעול הבטוח ביותר

תכירו את הדגם שיאפשר לכם להיות בטוחים מכל הבחינות – מנעול צילינדר מולטילוק 600 MTL

עכשיו אתם יודעים כי עליכם לבחור אך ורק במנעול מסוג צילינדר. אם להיות מדויקים, ההמלצה של בעלי המקצוע שעוסקים בתחום היא בחירה במנעול צילינדר MTL600 בלבד. מדובר במנעול מיוחד שיש לו עמידות משופרת מפני שיטות פריצה שונות. כן, קראתם נכון. מומחים בדקו את שיטות הפריצה הנפוצות והם המציאו את המנעול שיקשה על הפורצים.

בטח תשמחו לשמוע שמדובר במוצר כחול לבן שמיוצר בישראל ויש לו פטנט רשום (אנחנו משערים שככל שהמידע הופך ונהיה יותר מפורט, אתם מתחילים להבין כי מדובר במוצר איכותי במיוחד). כדאי שתדעו גם שהמומחים אמרו לנו כי המנעול עמיד גם בפני פריצות שקטות וגם מפני פריצות שכוללות קידוח וחבטות.

 

איך מתקינים את המנעול החדש?

התקנה של המנעול צריכה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע מוסמך, מומלץ ואמין מכמה סיבות:

  1. אתם צריכים להיות בטוחים שיש לו את הידע המעמיק בתחום
  2. אתם צריכים להיות בטוחים שהוא אמין ולא ישתמש באחד מהמפתחות כדי לפרוץ לבית שלכם בהמשך
  3. אתם צריכים להיות בטוחים שהוא עבר הסכמה שתאפשר לו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

המנעול הבטוח ביותר

בחירה בבעל מקצוע מוסמך, מומלץ ואמין – איך עושים את זה?

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בבעל מקצוע שעונה על כל הקריטריונים שלעיל, עליכם לפנות אל הרשת ולשאול גולשים אם יש להם המלצה לבעל מקצוע שכזה. אנחנו עורכים בירור בדרך כלל בפורומים וברשתות החברתיות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הוא המנעול הבטוח ביותר שקיים כיום בשוק. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם פשוט לבצע התקנה נכונה ולהיות נינוחים ובטוחים.

המנעול הבטוח ביותר

נווטו במאמר לפי נושאים