מהם השלבים לסגירת מרפסת זכוכית

אחד הדברים שאפשר לומר שלא חסר בישראל, חוץ מפקקים ומחירים יקרים, זה שמש.

השמש הישראלית היא אחד הדברים שמהווים מוקד משיכה לתיירים, בעיקר מארצות קרות בצפון כמו שוודיה ורוסיה.

כדי להנות מהשמש גם בבית, ישראלים רבים בוחרים לסגור את המרפסת שלכם בסגירת זכוכית.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מהם השלבים לסגירת מרפסת זכוכית ועוד מידע.

 

איך סוגרים מרפסת זכוכית

סגירת מרפסת זכוכית היא לא משהו שאתם יכולים לעשות לבד בבית ממדריך אינטרנטי. סגירת מרפסת זכוכית חייבת להיעשות על ידי בעל מקצוע מוסמך ומקצועי. בעל המקצוע ידע איך להתקין את סגירת המרפסת בדיוק לפי התנאים הספציפיים של המרפסת שלכם. כדי לסגור מרפסת בזכוכית כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית בתחום.

 

האם צריך אישור לסגירת מרפסת זכוכית

לפי החוק אכן יש צורך באישור כדי לבצע סגירת מרפסת זכוכית. החוק אומר שכל עוד השינוי שאתם מבצעים הוא נכנס תחת ההגדרה של בנייה קלה, כל עוד הוא לא משפיע איכות החיים של השכנים שלכם ולא משנה את החזית של הבניין – אתם צריכים לקבל אישור לשיפוץ מהרשות המקומית או העירייה. בסך הכל מדובר בהליך לא מסובך כלל.

 

למה לעשות סגירת מרפסת זכוכית

סגירת מרפסת זכוכית היא דבר שאנשים רבים רוצים לבצע בבית שלהם, ולא סתם. סגירת מרפסת זכוכית מסייעת לכם להרחיב את השטח של פנים הבית, בלי לצמצם את כמות אור השמש שנכנסת לבית. סגירת מרפסת עם זכוכית תקנה לבית שלכם מראה יוקרתי ונעים בעלות נמוכה באופן יחסי לתחום השיפוץ.

 

מהם השלבים לסגירת מרפסת זכוכית

בסך הכל יש שני שלבים עיקריים לסגירת מרפסת זכוכית – קבלת אישור לסגירת המרפסת מהרשות המקומית כשלב הראשון ופנייה לחברה המתמחה בסגירת מרפסות בזכוכית בתור השלב השני. כל שלב ניתן לחלק למספר תת שלבים, אבל לצערנו אין לנו מספיק מקום כדי להרחיב בנושא בטקסט הזה.

 

סיכום

לסיכום, אנחנו ממליצים לכם בחום לבצע סגירת מרפסת זכוכית אם יש לכם מרפסת. סגירת מרפסת זכוכית מאפשרת לכם להרחיב את שטח הבית שלכם תוך כדי תוספת עיצובית מרשימה ויוקרתית למראה הבית שלכם.

מרפסת

 

נווטו במאמר לפי נושאים