מהם השימושים של במת הרמה – ואילו אנשי מקצוע יכולים להפעילה

תמיד שאלתם את עצמכן, איזה ציוד תצטרכו ברגע שתפתחו את העסק שלכם? והנה, יש לכם כבר עסק ועדיין שמץ של מושג מה הציוד שאותו אתם צריכים.

ואולי הסיפור שונה לחלוטין, רכשתם דירה שזמן רב חלמתם עליה וחסכתם בשבילה ועכשיו שוברים ראש, כיצד להעביר אליה את השידה האהובה עליכם,

שקיבלתם מסבתא רבה, כי הדירה בקומה שישית ואין מעלית בבניין?

אל תשברו את הראש יותר, אספנו לכם את כל המידע הנחוץ על מנת להבין איך מבצעים את המשימות שעומדות בפניכם.

 

 בין הפטיש לסדן, בין הסולם למתקן הרמה

במת הרמה או סולם? הנה הנסיבות שבהן תצטרכו להשתמש בכלים שיעזרו לכם להגיע לגובה. להתקין משהו על הגג, לצבוע את משקוף החלון מבחוץ, להגיע למדפים עליונים במחסן הגדול שיש לכם בעבודה ועוד.

סולם הישן והטוב, שנמצא אצל כל אדם שני בבית (או אצל כל שכן שיש לנו) יכול לעזור לנו במשימה תגידו לנו. צודקים, אבל זה לא מדויק.

 

 חסרונות השימוש בסולם

 גובה

בסופו של דבר יש גבול למה הגובה שאליו סולם יכול להגיע. ויש בזה היגיון רב, תיכף ניגע בעניין.

 

 היציבות

הסיבה, שגובה שסולם יכול להגיע אליו מוגבל, זה בראש ובראשונה עניין הבטיחות. מדובר בכלי עזר לא יציב וככל שהוא יגיע לגובה רב יותר, כך רמת הבטיחות שלו פוחתת.

סולם שנפתח, יכול להיות מאוד רגיש לכל תזוזה שלכם וסולם שנשען על הקיר, יכול לעמוד על קרקע שאינה מספיק יציבה או בוצית. כפי שנאמר, אם שברתם את היד, אתם עוד ברי מזל.

 

היתרונות של מתקני הרמה

 מנגנון בטוח

במות הרמה מגיעות במגוון מנגנוני הפעלה. יכול להיות להם מנגנון ידני, כאשר תצטרכו אדם שיעזור לכם להפעיל את משטח הרמה או מנגנון אוטומטי, כאשר יש לכם יכולת הפעלה עצמית.

ישנן במות הרמה בעלות זרוע, דבר שיעזור לעקוף מכשולים אפשריים, ישנן במות הרמה שנפתחות בצורה של מספריים ומאפשרות הרבה יציבות ובטיחות.

 

 שטח עמידה נוח

חייבים מנוחה שנייה? אין בעיה.

צריכים לעלות ציוד רב לצביעת הקירות? מלא מקום על המשטח, שעליו תוכלו להניח את כל הציוד שדרוש לכם.

צריכים שכמה אנשים יעלו? גם זה אפשרי כמובן.

 

 אנשי מקצוע

חייב להשתמש באנשי מקצוע? כן ולא.

במעמד הרכישה או ההשכרה של במת הרמה, חייבים להתייעץ עם מומחה שיעזור לכם לבחור את במת הרמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם וידגיש בפניכם את חשיבות השימוש בקסדה.

האם תוכלו להפעיל את המתקן בעצמכם? ובכן התשובה היא כן. נכון שבמת הרמה במקור באו לסייע לבנאים, לצבעים, לאנשי חברת חשמל ועובדים במחסנים ענקיים, אבל גם אנשים פרטיים יכולים להיעזר בהן, על מנת לבצע משימה כזו או אחרת.

אתר בנייה

 

נווטו במאמר לפי נושאים