מאיפה להזמין תמונות של נופים

כל אדם כאשר הוא מתחיל לעצב חלל כלשהו, בין אם זה ביתו ובין אם קליניקה בבעלותו, מתלבט אילו תמונות יקשטו את הקירות. האם תמונות משפחתיות או אולי תמונות של נופים? או שגם וגם? נניח שהחלטתם שגם וגם, מאיפה אפשר להזמין תמונות של נופים?

 

אילו נופים?

קודם כל חישבו איזה נופים תרצו שיהיו תלויים בביתכם. האם נופים של הארץ או של חו"ל? האם תצפיות? או אולי ים? התמונה צריכה להיות מתאימה ומדויקת עבורכם. חישבו לאילו נופים אתם הכי מתחברים ורוצים שהם יהיו תלויים בביתכם.

קליניקה – חישבו מה המטרה של הקליניקה. האם לספק רוגע ושלווה למטופלים כאשר הם מגיעים לטיפול? האם מקום לשתף מחייהם או להוציא תסכול? קליניקה חייבת להיות מתאימה ונעימה למטופליה, חישבו מה הדבר שמרגיע אותם, איזו תמונה של נוף יכולה לשדר להם שקט ושלווה.

ברגע שתחליטו אילו נופים, תוכלו להבין איך אתם מעצבים את הבית\הקליניקה לפי תמונת הנוף.

 

תמונה של נוף מצולם או תמונה של ציור של נוף?

גם על זה צריך לחשוב. האם תמונה מצולמת או תמונה מצוירת? אם אתם אנשים חובבי אומנות תמונה של ציור וודאי תהיה מועדפת עליכם. אם אתם אנשים של טבע שתחביבכם הוא לראות נופים וודאי שתמונה של נוף מצולם תתאים לכם יותר. חישבו מה אתם רוצים לשדר כאשר אתם בוחרים תמונה מסוימת.

 

גודל ובחירה של מיקום התמונה

כשמעצבים בית\קליניקה, צריך לחשוב קודם כל איפה אנחנו רוצים שכל תמונה תהיה. לדוגמה:

בית – בחרנו תמונה של הרי ירושלים. לשים אותה באחד מחדרי השינה נשמע פחות רלוונטי, לשים אותה בסלון נשמע יותר טוב. אבל איזה גודל? חישבו איזה גודל של תמונה אתם רוצים, האם תמונה ענקית שמתפרשת, האם תמונה קטנה או אולי תמונה המחולקת לשלושה חלקים? האם אתם רוצים שהתמונה תהיה בעלת נוכחות? אם בחרתם תמונה של תצפית כלשהי, האם אתם רוצים שאנשים הנכנסים לביתכם ישימו לב לתמונה?

חישבו איזו תמונה מתאימה לכל חלל\חדר בבית, זה יקל עליכם את בחירת התמונות.

 

אחרי שחשבנו ובחרנו – מאיפה מזמינים?

חשוב לבחור אתר שעונה על מה שאתם מחפשים, שיש בו מבחר ומגוון, שאפשר לבחור על איזה בד התמונה תהיה (קנבס\זכוכית). תוכלו להיכנס ולהסתכל בתוך קטלוג תמונות נופים של אתר תמונה ולהבין בעצם מה אתם מחפשים ומה הכי חשוב לכם שיהיה בתמונה.

 

איכות

חשוב מאוד שתמונות יהיו איכותיות. בחרו אתר שמבטיח את איכותו והתמונה ברורה ואינה מטושטשת. הדבר הכי מבאס זה להזמין תמונה ולראות שהיא לא עומדת בקריטריונים שלכם, הן מבחינת צבע והן מבחינת איכות.

 

ביקורות חיוביות

חפשו אתר עם ביקורות טובות, כזה שהלקוחות ממליצים עליו, שהמחירים טובים, שהמוצרים איכותיים, שהשירות טוב ישר ואמין והמוצרים מגיעים מהר. תמונות של נופים אינן זולות וחשוב שתבחרו אתר שההשקעה שלכם תשתלם לכם. חשוב שבמידה ובחרתם תמונה על זכוכית – המוצר צריך להגיע עטוף ומוגן היטב על מנת שלא יישבר לכם.

 

שיהיה המון בהצלחה!

נופים

נווטו במאמר לפי נושאים