עיצוב בשחור: איך ניתן לשלב את הצבע השחור בעיצוב הבית

בשנים האחרונות ישנה התעניינות רבה בכל הנוגע לשילובים של הצבע השחור בעיצוב הבית. הצבע שהיה נחשב עד לפני כמה שנים ככזה שעדיף שלא להשתמש בו, הפך להיות למלך הצבעים. מי שמבינים עניין בתחום, יודעים כי עליהם לשלב את הצבע הדרמטי באזורים שונים ברחבי הבית. ראוי לציין כי השילוב צריך להתקיים תוך היכרות עם כללים חשובים. הישארו אתנו, תכירו בהם ותדעו איך עושים זאת באופן מקצועי.

 

השלב ה – 1 של שילוב של הצבע השחור בעיצוב הבית: הסתכלות על קטלוגים

קוראים יקרים, אם אתם רוצים לשלב את הצבע השחור בעיצוב של הבית שלכם, עליכם לדעת כי השלב הראשון הוא בחינה כללית מאוד של השטח. ההחלטות נקבעות באופן הדרגתי, כדי שתוכלו להיות בטוחים שביצעתם החלטה נבונה שמתאימה לכם ולכלל דיירי הבית. לכן, בתור התחלה, עליכם להיכנס אל הרשת ולהסתכל על קטלוגים שונים שנוגעים לעיצוב הבית. ההסתכלות על הקטלוגים הללו צריכה להתמקד בפריטים הבאים:

  • ריצוף וקרמיקה
  • שיש
  • ארונות
  • פרזול

רק לאחר שתבחנו את העניין באופן מעמיק ותסמנו פריטים שמעניינים אתכם, תוכלו לעבור אל השלב השני.

מסתכלים על קטלוגים

השלב ה – 2 של שילוב של הצבע השחור בעיצוב הבית: בחירת פריטים מסוימים

בשלב זה אתם צריכים לשמור את הפריטים הנבחרים. כך שאם למשל נכנסתם אל אתר של עיצוב פנים שחור וראיתם בקטלוג שלו שיש מעוצב בצבע שחור שמתאים לכם, עליכם לצלם את התמונה ולשמור בתיקייה ייעודית במחשב או בנייד. חשוב מאוד שתשמרו את התמונות כולן באופן מסודר, בגלל שתצטרכו להשתמש בהן בהמשך.

 

השלב ה – 3 של שילוב של הצבע השחור בעיצוב הבית: יצירת קשר עם מעצבת פנים שמתמחה בתחום

בשלב השלישי והאחרון, עליכם ליצור קשר עם מעצבת פנים שמתמחה בכל הנוגע לשילוב של הצבע השחור בבית. ראוי לציין כי לא כל מעצבי הפנים בקיאים בנושא שנחשב לחדש יחסית. לכן, חשוב לערוך בירור מעמיק טרם הבחירה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש מי שיסייע לכם בבחירה הנכונה שנוגעת לשילוב הפריטים כולם.

עיצוב בית

החשיבות בבחירת מעצבת פנים עם ניסיון בצבע השחור

שמענו על מקרה שאירע לזוג מהמרכז שבחרו לבצע את הליך העיצוב באופן עצמאי, מבלי להסתייע במעצבת פנים. אנחנו כאן כדי להדגיש שוב כי מדובר בעניין מורכב שמצריך ניסיון בנושא. לכן, ההמלצה היא לפנות אל מעצבת פנים בעלת ניסיון, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהבחירה בשיש השחור תשתלב יפה עם המרצפות השחורות.

יש כל מיני כללים שנוגעים לדבר, כמו למשל – מי שבוחר בשיש שחור כהה, צריך לבחור במרצפות בגווני אפור – שחור כדי שהאזור לא יהיה כהה מידי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לשילוב של הצבע השחור בבית. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם.

עיצוב בשחור

נווטו במאמר לפי נושאים